Gå til innhold

Vansker med å tro på folk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei voksen dame på 41år. Jeg ble mobbet som barn og i oppveksten, der jeg fikk høre at jeg var stygg, dum, feit, fæl og treg osv. Ble dyttet, sparket osv også. Jeg har alltid vært følsom og lav selvtillitt og selvbilde. Jeg sliter psykisk pga mobbingen som varte i flere år. Jeg har hatt mange kjærester og mange har sagt at jeg er pen, nydelig, vakker, søt, sjarmerende osv. Men jeg har aldri følt meg pen eller god nok for noen. Jeg har alltid syns jeg har vært stygg, dum og fæl. Hvorfor kan folk i flere år si at jeg er pen osv når jeg ikke er det? Jeg vet at jeg er stygg. Aldri vært den som menn har snudd seg etter på gaten. Men merket stor interesse av utenlandske menn av en eller annen grunn ute på byn spesielt. Jeg er mørkhåret og høy og litt kraftig bygd, Har lagt på meg det siste året mye så nå holder jeg på å ta av. Så nå føler jeg meg skikkelig ille. Men at folk sier jeg er ansiktspen får meg til å føle meg ubehagelig og at de lyver. Er så mange andre vakre damer og jenter ute så. Jeg fortjener ikke noen føler jeg.

Anonymkode: 2df6f...637

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vurdert psykolog?

Anonymkode: 54da7...6ac

Skrevet

Er det ikke hyggelig at de sier du er pen da? Tror andre mennesker ser deg annerledes en du ser deg selv i speilet, de ser personlighet og utstråling, hvordan du fremstår også -det er vel så viktig. Og hva er pen egentlig? Du kan egentlig ikke definere hva andre syntes er pent eller hva som gjør at noen liker noe fremfor noe annet. Så tro på det når noen sier du er pen -selvom du ikke er enig. 

Anonymkode: bf87f...a36

Skrevet

Litt lik historie som deg. Bare at jeg er lita, blond og kraftig. 

Etter en lang tid med psykolog og slikt så har jeg bygget opp selvtilliten min. Anbefaler det ❤️ 

Skjønnhet kommer likemye innenfra ❤️ Er du en snill og omtenksom person med en strålende personlighet så gjør det deg til en vakker person. Men ang utseende så har man forskjellige preferanser. Jeg liker kraftige menn med masse skjegg. Noen liker det ikke. Godt at folk er tiltrekt til forskjellige tenker jeg 😊 

Noen liker store damer, noen små, noen med mørkt hår, noen blond osv lista er lang 😊 

Anonymkode: 49f1a...44e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...