Gå til innhold

billig overnatting i oslo?

Chiquita

Anbefalte innlegg

som overskriften sier er jeg ute etter billig overnatting i oslo.

Vet du av noen steder?

Gjerne hotell.

Alt av interesse, bare det er sånn nogenlunde sentralt...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hvorfor vi du anbefale denne?

Jeg skla forresten reise alene - om det har noe å si.

Og jeg er ikke så vendlig kresen, men forventer å ha det rent og pent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er relativt billig (du velger selv hvor billig du vil ha det, billigst om du må dele bad med andre). Nå skal det jo sies at hotellprisene (med frokost inkludert) ikke ligger så veldig mye over disse prisene, avhengig av hvor du vil bo. Men sentrale hoteller er jo dyrere. Pensjonatet er i allefall sentralt, ligger rett ved Bogstadveien, bare 5 minutter fra Karl Johan. Det er rent og pent, og du får tilbud på frokost fra caféen ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bodd der, og slutter meg til anbefalingen. Man betaler ikke for tull man ikke trenger, som minibar og ekstra hårføner og sånn. Men det er fint der, nye og delikate bad, og reint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.

Det ser jo også fint ut på nettisdene, og siden jeg nå har fått TO anbefalinger på denne, så går jeg kanskje for denne.

Dette blir helt på andre siden av Karl Johan o forhold til Oslo S, gjør det ikke? (helt grønn i Oslo, egentlig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det stemmer. Men det går flere trikker rett forbi og det tar som sagt ikke mer enn 5 minutter å gå til KJ (den øvre delen), så uansett hvor du skal kommer du deg dit lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite stykke fra Oslo S ja, men som Arkana sier går det trikker hele tiden så det er ikke noe problem. Tvert i mot, da får du jo sett litt mer av byen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en bondejente klarer å finne frem altså???

*stoler ikke så alt for mye på meg selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er der jeg tror det er bor du like i nærheten av KJ ja, ikkeno stress det. Og KJ er jo ikke akkurat milelang, går helt fint å gå den opp og ned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får melde i fra før du kommer så kan vi sette opp en vaktordning med KG-ere som tar hånd om deg og følger deg hit og dit *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cochs er bra, men vil også anbefale Anker studentboliger om sommeren (er kanskje for sent nå). Veldig billig og midt i sentrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en bondejente klarer å finne frem altså???

*stoler ikke så alt for mye på meg selv*

Ja, det er ikke noe problem. Og de ansatte på pensjonatet kan uansett lett vise deg hvordan du skal finne fram. På hjemmesiden ser du forresten hvor på kartet de holder til, hva som er nærmeste trikkestopp og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får melde i fra før du kommer så kan vi sette opp en vaktordning med KG-ere som tar hånd om deg og følger deg hit og dit *ler*

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...