Gå til innhold

Kattepus!


xeyes

Anbefalte innlegg

Er utdannet medisinsk sekretær selv.

Det som var rett og slett kjedelig var sekretær jobben.. Satt bare og skrev epikriser og tok i mot pasienter på telefon/skranke..

Holdt på å døøø for å si det mildt. Må bevege litt på meg.

Som røntgenassistent så var det litt greiere, men det bestod for det meste bare å hente pasienter og henge opp rtg. bilder.

Nå jobber jeg som tannlegesekretær og DET er mye mer morro altså!

Assisterer til operasjoner tilogmed! Endelig får gjort noe mer variert!

klem x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅÅH- Epikriseskriving er noe av det dølleste som finnes! Har stort sett hatt helsesekretærjobber der jeg har skrevet masssse. Det er helt klart bedre med litt andre arbeidsoppgaver....

Jobbet hos gynekolog en gang og det var spennende. Hadde mange forskjellige arbeidsoppgaver som f.eks : timebestilling, ekspedisjon, råd og veiledning, assistere legen, blodprøve/annen prøvetakning, merke og sette på plass celleprøver, litt analysering og selvfølgelig skriving...:x

Men det var variert og fikk et godt innsyn i yrket.

Bra du trives som tannlegesekretær da! Høres spennende ut å være med på operasjoner!!

Det er min drøm og,- være med på kirurgiske inngrep osv, hadde lyst til å bli operasjonssykepleier, men har funnet ut at sykepleieutdanningen ikke er noe for meg. Jobbet litt ved Akuttmottaket/postoperativ avdeling ved Ullevål sykehus og så mye rart. var glad jeg "bare" var helsesekretær jeg...Men det var fryktelig koselig å jobbe der da!

Klem, Kattepus :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...