Gå til innhold

Han er mindre "fysisk" enn jeg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har bodd sammen et års tid, jeg er snart 25, han ble nettopp 29. Vi er litt ulike når det gjelder kroppskontakt og kos. Han har ikke sagt noe, men jeg tror at han synes jeg er litt "rar". Jeg kysser ham hver morgen når vi går på jobb, kysser sånn ordentlig med tunge. Om kvelden liker jeg å krype inn i armkroken hans eller på fanget hans. Jeg liker å ligge med ham før vi sovner om kvelden slik at jeg sovner etter å ha hatt sex. Han spurte en gang om jeg ikke skulle opp på badet, men jeg liker å beholde varmen inni meg. Synes han det er urenslig at jeg legger meg til å sove sånn? Og når vi ligger sammen igjen om morgenen er han inni meg der han var kvelden før. Synes menn det er ekkelt? Han har ikke sagt det da, men jeg tenker på det. Og som oftest er det jeg som kommer til ham for alt dette, han er mer passiv synes jeg. Kanskje fodi jeg er så "på". Men han er i veldig godt humør og snakker masse, jeg er ikke redd for at noe er "galt". Jeg er liten og litt spinkel, kan det bety noe? Er det uvanlig at man da er veldig kosete? Jeg vet ikke egentlig hva som er "veldig".

Anonymkode: a8bd7...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At du ikke går på badet etter sex på kvelden og attpåtil har sex igjen morgnen etter syns jeg som dame er ekkelt. Veldig urenslig og må lukte gammel sex. 

Anonymkode: 2e197...e2c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir fort nasty med musa full i gammel sæd ja.. 🤪

Anonymkode: 99ede...7dc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør gå på do etter ubeskyttet samleie for å forebygge mot urinveisinfeksjon.

Anonymkode: c650d...1a8

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja å ikke gå på badet å vaske seg etter sex før du legger deg er ekkelt og urenslig. Du kan få urinveisinfeksjon av det og. Pluss det lukter gammel sex av deg. Æsj

Anonymkode: fb723...535

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe galt å ikke gå på do etter sex, dersom du ikke sliter mye med urinveisinfeksjoner. 

Jeg tror bare folk er forskjellige. Eksen min var lite fysisk, likte ikke å kose og kysse osv. Jeg har derimot et ekstremt behov for kroppskontakt og kos. Mannen min nå er enda "verre" enn meg, han elsker å kose og stryke osv. Så han passer meg mye bedre :) Vi har nok bare forskjellige behov som mennesker. 

Anonymkode: d586c...dff

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så mange ekle svar du får da😳 Ikke bry deg :) Hadde vært mest bekymra for UVI som nevnt over. Men hvis jeg ikke slet med det og hvis det ikke renner ut i sengetøyet så hadde jeg ikke brydd meg så veldig. Bare skifta sengetøy ofte. Og dusja neste morgen.

Ang. kosebehov er du ikke unormal. Folk er forskjellige, bare :)

Anonymkode: 1608b...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der høres ekkelt ut ja. 

Men hva spør du egentlig om? Om det er uvanlig å være kosete når man er spinkel? Det har ikke noe med størrelse å gjøre, bare personlighet. Noen liker kos bedre enn andre, noen ønsker mer sex enn andre. 

Anonymkode: 236e0...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte

Du er ikke ekkel i det hele tatt :) 

Gjort sånn i alle år jeg også, har også til gode å møte en gutt som ikke vil ha sex på morran med kveldspult mus ;) 

Kan være renslig selv om man ikke vasker seg tre ganger daglig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre forskjell på folk her. Jeg er mann og er veldig kosete. Men det har vært veldig varierende med de jeg har vært sammen med. Noen har matchet meg og jeg har fått nok kos. Andre har vært alt for kalde, og da har jeg blitt frustrert og underernært på kos. Best å finne noen som er noenlunde lik, kos betyr mye for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du er en skikkelig kosejente. Og jeg tipper ditt kjærlighetsspråk er fysisk berøring. 💜

Det hender at jeg også blir liggende etter sex. Det er mye mer fristende enn å tusle inn på badet. (Hadde jeg slitt mye med urinveisinfeksjon, så hadde nok motivasjonen vært sterkere.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg "spør" kanskje ikke så veldig tydelig. Det var mer sånn at jeg ville høre litt hvordan dette var rundt omkring. Jeg vet jo at jeg liker mye nærhet, hudkontakt og sånn. Også liker jeg følelsen i kroppen når jeg kan sove etter at vi har vært så tett og nær, han har kommet inni meg og jeg har fått mine. Og så å "reconnecte" om morgenen, etter å ha sovet, med sovehud og lukten fra natten. Og nei, jeg har aldri hatt urinveisinfeksjon og jeg er ikke urenslig, jeg dusjer hver morgen. Jeg er heller ikke feit, jeg veier bare 50 kilo og er tynn selv om jeg har former. Mye dritt som kom her nå, skjønner ikke at det er nødvendig.

Anonymkode: a8bd7...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har bodd sammen et års tid, jeg er snart 25, han ble nettopp 29. Vi er litt ulike når det gjelder kroppskontakt og kos. Han har ikke sagt noe, men jeg tror at han synes jeg er litt "rar". Jeg kysser ham hver morgen når vi går på jobb, kysser sånn ordentlig med tunge. Om kvelden liker jeg å krype inn i armkroken hans eller på fanget hans. Jeg liker å ligge med ham før vi sovner om kvelden slik at jeg sovner etter å ha hatt sex. Han spurte en gang om jeg ikke skulle opp på badet, men jeg liker å beholde varmen inni meg. Synes han det er urenslig at jeg legger meg til å sove sånn? Og når vi ligger sammen igjen om morgenen er han inni meg der han var kvelden før. Synes menn det er ekkelt? Han har ikke sagt det da, men jeg tenker på det. Og som oftest er det jeg som kommer til ham for alt dette, han er mer passiv synes jeg. Kanskje fodi jeg er så "på". Men han er i veldig godt humør og snakker masse, jeg er ikke redd for at noe er "galt". Jeg er liten og litt spinkel, kan det bety noe? Er det uvanlig at man da er veldig kosete? Jeg vet ikke egentlig hva som er "veldig".

Anonymkode: a8bd7...5bf

Høres ut som drømmekvinnen for meg :) Problemet er at han kanskje ikke har disse behovene. Det må du nesten bare finne ut ved og prate sammen. Om dere ikke har disse behovene felles kan det skape problemer på sikt. Dette legger jeg på "verdier" og noe som må klaffe for at man skal kunne ha lange forhold sammen. At den ene liker mye kos og nærhet, og en andre ikke ? Det er ikke noe godt tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja å ikke gå på badet å vaske seg etter sex før du legger deg er ekkelt og urenslig. Du kan få urinveisinfeksjon av det og. Pluss det lukter gammel sex av deg. Æsj

Anonymkode: fb723...535

Det er din løsning, la nå andre ha sin løsning og klapp igjen! Du bestemmer ikke hva andre skal gjøre, og sitte og æsje deg over andre. Fisefine mennesker som ikke tåler vanlig kroppslukt er vanvittig "turn off" Noen ganger skjer det bare at man elsker og sovner sent om kvelden, våkner neste morgen og er så tent på hverandre at man går løs igjen :) Er ikke noe galt i dette om begge liker det. Ikke er det  "urenslig heller". Da skulle du hatt sex i telet etter en uke på Hardangervidda i telt :) og badevannet er så kaldt at kroppsvasken har vært minimal ! Skal være rimelig kåt da for og banke løs :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

At du ikke går på badet etter sex på kvelden og attpåtil har sex igjen morgnen etter syns jeg som dame er ekkelt. Veldig urenslig og må lukte gammel sex. 

Anonymkode: 2e197...e2c

Dette, hvor gjør du av sæden? Lar den ligge inni...? 

Jeg må ALLTID på do etter sex. For å få ut sæden og for å tisse for å unngå UVI. Vasker over med en klut med vann, ikke såpe fordi da blir det for mye ettersom jeg vasker meg nedentil allerede en gang for dag. At det lukter litt av oss gjør jo ingen verdens ting.. 

Anonymkode: db00e...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nei, jeg "spør" kanskje ikke så veldig tydelig. Det var mer sånn at jeg ville høre litt hvordan dette var rundt omkring. Jeg vet jo at jeg liker mye nærhet, hudkontakt og sånn. Også liker jeg følelsen i kroppen når jeg kan sove etter at vi har vært så tett og nær, han har kommet inni meg og jeg har fått mine. Og så å "reconnecte" om morgenen, etter å ha sovet, med sovehud og lukten fra natten. Og nei, jeg har aldri hatt urinveisinfeksjon og jeg er ikke urenslig, jeg dusjer hver morgen.

Vi har gjort det på samme måten i 30 år uten problem. Svært lite underlivsplager. Sæd han dessuten virke godt for underlivet ved å tilføre testosteron (sexlyst) til kvinnen. Fruen kan legge en klut eller lignende foran åpningen så ikke alt for mye renner ut i sengetøyet. Jeg har forøvrig knute på sædtrådene nå, så problemet med gravitet er borte. Veldig kos å bare ligge til morgenen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...