Gå til innhold

3 av 100 drar på karantene hotell.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel så var det det da. Som regjeringen sliter mest med. Lager tiltak på tiltak, påbud på påbud. Men å håndheve de. Neisj d er da ikke så nøye. Dette var ikke overraskende når jeg aldri har sett busser eller andre «karantene» biler plukke opp de som skal på karantene hotell. Stårkun ett par vektere med hver sin spritflaske inne på flyplassen og lapp foran bordet de står bak med karantenehotell . Der er det  er fritt frem og passere der det er ikke lagd sluser så folk fra utlandet må innom dem. Igjen for dårlig Erna.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/GaBe1Q/3-av-100-innreisende-drar-paa-karantenehotell

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg mener enten må de bare åpne opp når ingenting av tiltak blir fulgt opp. Slik sett skulle 97 av hver 100 hatt korona bøter ..  skjer det lissom? 

Skrevet (endret)

Har du lest hele artikkelen?  Har du pløyd deg gjennom innreiseskjemaet?  Har du noen gang sittet i innreisekarantene, eller noen annen form for karantene?  Det går helt fint an i følge gjeldende regelverk å ikke ende på karantenehotell.  Skal man bli bøtelagt om man har eget hus, leilighet, eller et annet egnet sted å gjennomføre karantene?

Endret av Whistler
pinlig og/å feil...
  • Liker 5
Skrevet
Whistler skrev (45 minutter siden):

Har du lest hele artikkelen?  Har du pløyd deg gjennom innreiseskjemaet?  Haar du noen gang sittet i innreisekarantene, eller noen annen form for karantene?  Det går helt fint an  følge gjeldende regelverk og ikke ende på karantenehotell.  Skal man bli bøtelagt om man har eget hus, leilighet, eller et annet egnet sted å gjennomføre karantene?

Ja har det men ved hver 3 kontroll er karantene regelen brutt da kan en jo tenke seg alle de som ikke blir kontrollert😊

• Liker 1
Skrevet

Da kan man jo etter vanlige statisktiske regler tenke seg at taller for de ukontrollerte også er en av tre.  Jeg tror at det er de samme, som alltid tror at denne regelen egentlig ikke gjelder for dem, eller at de etter å ha forstått at denne regelen egentlig gjelder dem også prøver å finne et smutthull for regelen slik at de slipper å forholde seg til det. 

Skrevet
Whistler skrev (5 minutter siden):

Da kan man jo etter vanlige statisktiske regler tenke seg at taller for de ukontrollerte også er en av tre.  Jeg tror at det er de samme, som alltid tror at denne regelen egentlig ikke gjelder for dem, eller at de etter å ha forstått at denne regelen egentlig gjelder dem også prøver å finne et smutthull for regelen slik at de slipper å forholde seg til det. 

Det var klar tale.

Skrevet

Det er faktisk slik at hvis du har et egnet sted å gjennomføre karantene trenger du ikke dra på karantenehotell.

Det er mange som enten eier bolig, eller leier bolig og kan trygt gjennomføre karantene der. 

• Liker 1
  • Opprett ny...