AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #1 Skrevet 25. januar 2021 Kan man slutte hos fysio når man selv vil eller er det fysio som avgjør det? Hvis man evnt vurderer å bytte fysio, må man forklare grunn da? Det er vel greit å gjøre det ryddig og ikke bare avbestille time på time. Noen erfaringer? Anonymkode: 30d3b...208
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #3 Skrevet 26. januar 2021 Jeg hadde bare avbestilt timen og sagt at jeg ringer når jeg trenger ny. (Aldri) eller at jeg ikke vil ha ny akkurat nå. Da har man ikke lovet noe. Noen er skikkelig dårlige og det gidder jeg ikke kaste bort tid på, men gidder ikke sure miner heller. Jeg har vært misfornøyd og trodd fysioterapi bare var tull , men så leste jeg i en bok hva som kjennetegner en dårlig behandler, og fikk en aha opplevelse. Det er ikke sånn at fysio er tull, det var behandleren som var veldig dårlig. Byttet behandler og det var noe helt annet. Anonymkode: 5481f...e2b 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #4 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg hadde bare avbestilt timen og sagt at jeg ringer når jeg trenger ny. (Aldri) eller at jeg ikke vil ha ny akkurat nå. Da har man ikke lovet noe. Noen er skikkelig dårlige og det gidder jeg ikke kaste bort tid på, men gidder ikke sure miner heller. Jeg har vært misfornøyd og trodd fysioterapi bare var tull , men så leste jeg i en bok hva som kjennetegner en dårlig behandler, og fikk en aha opplevelse. Det er ikke sånn at fysio er tull, det var behandleren som var veldig dårlig. Byttet behandler og det var noe helt annet. Anonymkode: 5481f...e2b Ja går jo an det, men jeg tror jeg må avslutte det på et vis. Når behandler vet at jeg egentlig trenger behandling og heller vil risikere å vente hos noen andre - da vil han sikkert ha beskjed? Det jeg tenker mest på, vil ikke holde av plass der som andre kan trenge mer enn meg... Anonymkode: 30d3b...208
Matas Skrevet 26. januar 2021 #5 Skrevet 26. januar 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. - Matas, mod. 1
Fremhevede innlegg