AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #1 Del Skrevet 25. januar 2021 Så jeg føler meg litt stiv om dagen når jeg jogger. Er det noen enkle tips som kan hjelpe? Jogger 2-3 ganger i uken. Anonymkode: b477d...78d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #2 Del Skrevet 25. januar 2021 Tøy ut før og etter. Finns apper och youtube for å lære seg hvordan man burde tøye ut. Liker Nike training app, der har de en egen uttøying for løpere Anonymkode: f4d00...3eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #3 Del Skrevet 26. januar 2021 Yin yoga. Mye mer effektivt enn sånn rask tøying. Her er fokuset på å slappe av i musklaturen mens man tøyer, noe som hjelper veldig for bevegelighet. Mindre intenst, men til gjengjeld holder man stillingene lengre (2-5 min). Jeg var stiv som en stokk før, og det har hjulpet meg enormt! Ligger mange videoer gratis på youtube Anonymkode: 61e2c...fcf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 26. januar 2021 #4 Del Skrevet 26. januar 2021 Har det vært slik lenge? Har du jogget lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå