Gå til innhold

Nytt forhold. Barn involvert.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din mening om "nye forhold" med unger i bildet og en forlovelse før et år som kjærester sammen har gått? Samboerskap er da alt inngått. 

Anonymkode: af496...dcf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er tragisk. 

Anonymkode: 9bdf6...4f4

• Liker 13
Skrevet

Jeg og kjæresten har vært sammen i 1,5 år, og han har enda ikke truffet barna mine. Så hva jeg mener er vel ganske innlysende...

Anonymkode: bc926...fca

• Liker 12
Skrevet

Mange latterlige folk som svarer her! Så vi som er alenemamma skal holde oss singel i 18 år da eller??  Å skal forholdet med en kjæreste vare så holder det ikke det å kun møtes de få gangene vi alenemammaer har barnefri. 

Når barnet møter kjæresten min så har jeg bare sagt at vi er venner,å finner på gøye aktiveter alle tre. Sønnen min er vant til at jeg har flere menn som er på besøk som jeg bare er venner med,så han har ikke stusset på en ny venn av mamma. 

Anonymkode: 4178f...4a2

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg og kjæresten har vært sammen i 1,5 år, og han har enda ikke truffet barna mine. Så hva jeg mener er vel ganske innlysende...

Anonymkode: bc926...fca

Huff, ja. 

Anonymkode: af496...dcf

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mange latterlige folk som svarer her! Så vi som er alenemamma skal holde oss singel i 18 år da eller??  Å skal forholdet med en kjæreste vare så holder det ikke det å kun møtes de få gangene vi alenemammaer har barnefri. 

Når barnet møter kjæresten min så har jeg bare sagt at vi er venner,å finner på gøye aktiveter alle tre. Sønnen min er vant til at jeg har flere menn som er på besøk som jeg bare er venner med,så han har ikke stusset på en ny venn av mamma. 

Forloverse innen ett år er tragisk. 

• Liker 15
Skrevet

Kan fint vært kjærester uten at barna må innblandes. Hadde absolutt ikke satt pris på hvis min eks forlovet seg raskt. Man skal sette barna først. 

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Forloverse innen ett år er tragisk. 

Var ikke det jeg reagerte på. Reagerte på at det liksom er heeeelt normalt at mor er sammen med en mann i 1,5 år uten at han har møtt barna. 

• Liker 1
Skrevet
Boblerone skrev (1 minutt siden):

Kan fint vært kjærester uten at barna må innblandes. Hadde absolutt ikke satt pris på hvis min eks forlovet seg raskt. Man skal sette barna først. 

Nei vi alenemammaer skal vel holde oss singel i 18 år 🙄

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det finnes vel noe i mellom? 

Anonymkode: 453d6...2ec

• Liker 13
Skrevet

Mener at man skal være trygg på at forholdet vil vare. En som bytter ut kjæresten hver 6mnd, bør ikke la barna møte en ny partner hver 6mnd i 5år, før de er i et stabilt forhold. Ikke bra for barna. Har man delt omsorg må det gå fint å treffes når barna er hos den andre. Er man aleneforsørger så må man prøve å løse det på annen måte. Få pass innimellom, prates på telefon når barna er lagt, sende meldinger. Og hvis man må møtes med barna til stede før man er i et forhold, så tenker jeg at man ikke trenger å si at "mamma skal ha med en date i morgen som vi skal spise middag med". Blir forvirrende for barna om det to uker etter ikke er noe mer. 

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har vært alenemamma i mange år selv. Mine barn traff ikke min kjæreste før vi ønsket å bo sammen, da hadde vi vært kjærester i 1år først. 
Det finnes barnevakter, det finnes kvelder der barna er lagt osv. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Var ikke det jeg reagerte på. Reagerte på at det liksom er heeeelt normalt at mor er sammen med en mann i 1,5 år uten at han har møtt barna. 

Det bør være heeeelt normalt. Heller det en alle damer/menn som introduserer ny kjæreste stadig vekk. 

Det tar stort sett tid før man faktisk vet om det er noen som kommer til å bli i livet en stund.

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det finnes vel noe i mellom? 

Anonymkode: 453d6...2ec

Du skrev jo at barna ikke før innvolveres

Skrevet

Vært i et forhold i 4 år og vi har et felles barn sammen på 1 år, og ikke engang jeg er forlovet 😂 Syns faktisk det er way to soon om det ikke er felles barn! 

Anonymkode: 003ea...29f

• Liker 1
Skrevet
Boblerone skrev (3 minutter siden):

Jeg har vært alenemamma i mange år selv. Mine barn traff ikke min kjæreste før vi ønsket å bo sammen, da hadde vi vært kjærester i 1år først. 
Det finnes barnevakter, det finnes kvelder der barna er lagt osv. 

Ja barnevakt mange ganger i uken blir jo kjempe billig 🙄

Snakk om hysteri! Det er bare til å presentere kjæresten som en venn,verre er det ikke.

• Liker 1
Skrevet
*Mocca* skrev (4 minutter siden):

Det bør være heeeelt normalt. Heller det en alle damer/menn som introduserer ny kjæreste stadig vekk. 

Det tar stort sett tid før man faktisk vet om det er noen som kommer til å bli i livet en stund.

Da hadde ingen alenemammaer funnet seg ny kjæreste da! Ikke alle som kan ha barnevakt flere ganger i uken.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja barnevakt mange ganger i uken blir jo kjempe billig 🙄

Snakk om hysteri! Det er bare til å presentere kjæresten som en venn,verre er det ikke.

Jeg har min mening og du din. Jeg synes ikke noe om det og valgte derfor å gjøre det på min måte. :)

• Liker 5
Skrevet

Jeg mener det vitner om liten evne til å se barnas behov for trygghet og stabilitet. Jeg mener det bør gå minst et år fra brudd til introduksjon, minst to år før forlovelse, minst tre år før giftemål og minst fire år før barn. 

Anonymkode: 94782...931

• Liker 10
Skrevet

Synes du burde fortelle din samboer alt sammen! Er ikke rett at den nye venter for lenge 

Anonymkode: cbdda...c3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...