Gå til innhold

Procreate?


Anjah

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er glad i å tegne, og har nettopp kjøpt meg iPad og applePen for å teste ut digital tegning for første gang!
Jeg har begynt å leke meg litt med Procreate, og dette er jo fabelaktig moro!
Har noen her på KG erfaring med digital tegning/procreate?

Jeg googler etter gode tutorials for procreate-nybegynnere, men mye av det jeg finner går veldig fort frem, eller så må jeg betale for kurs. Hvilket er OK, dersom kurset faktisk skulle være ålreit. Har noen noen gode tips? Enten til kurs eller ålreite youtube-videoer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest Ekko6389
Anjah skrev (På 25.1.2021 den 17.22):

Hei!

Jeg er glad i å tegne, og har nettopp kjøpt meg iPad og applePen for å teste ut digital tegning for første gang!
Jeg har begynt å leke meg litt med Procreate, og dette er jo fabelaktig moro!
Har noen her på KG erfaring med digital tegning/procreate?

Jeg googler etter gode tutorials for procreate-nybegynnere, men mye av det jeg finner går veldig fort frem, eller så må jeg betale for kurs. Hvilket er OK, dersom kurset faktisk skulle være ålreit. Har noen noen gode tips? Enten til kurs eller ålreite youtube-videoer?

Har du funnet noen svar på dette andre steder? Leter etter samme info selv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ja :)
Jeg har meldt meg inn i ei gruppe for Procreate nybegynnere på facebook. Der har det kommet en del tips.
Youtube-kanalen "Art with Flo" har jeg funnet ut at er veldig fin. Der er tempoet slik at jeg klarer å henge med 😄 Og heldigvis har hun mange gratisvideoer, så jeg er ikke ferdig med disse enda. Jeg vurderer å kjøpe mer tilgang etterhvert, faktisk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...