Gå til innhold

Ble plutselig veldig trang nedentil

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nylig var jeg hos gynekolog fordi jeg hadde fått noe utflod. Jeg er i overgangsalderen. Jeg fikk noe for det, brukte det de tilmålte dagene og det var det. Utfloden var borte.

Dagen etter lå jeg med mannen min. Vi hadde ikke hatt sex mens jeg tok kuren, men nå gjorde vi det. Da han trengte inn i meg føltes det veldig trangt, som en muskelring som lå beinhard rundt skjeden. Jeg har kjent lignende for flere år siden like etter orgasme, mendet er lenge siden nå. Dette var også mye hardere/trangere og det var der fra begynnelsen av samleiet. Vi avbrøt.

Et par dager senere prøvde vi igjen og vi startet ved at han brukte tid på oppvarming. Oralsex. Han trengte inn da jeg var åpen og våt, men han og jeg kjente at det var trangt og stramt denne gangen også, likevel bedre enn sist. Vi gjorde det kort og greit uten de dypeste inntrengningene.

Noen dager senere prøvde vi igjen, også da med langvarig oral oppvarming. Denne gangen gikk det bedre, vi hadde nesten normal sex, men jeg kjente det var litt vondt og ubehagelig. Da han trakk seg ut hva han full av noe som jeg tror på være hvitaktig sopp.

Jeg hadde liggende en soppkur og innførte den på kvelden. Da var jeg så trangt og stram at jeg måtte legge meg på ryggen for å få brukt innføringshylsen. Den gikk såvidt inn.

Har noen opplevd noe lignende og vet hva dette er? Sopp, naturligvis - men virker sopp på den måten? Da jeg var hos gynekologien for snaut to uker siden var alt i orden, men vi snakket om østrogentilskudd lokalt selv om jeg aldri har vært plaget med tørrhet der nede.

Anonymkode: 7d4b7...3cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør snakke med gynekologen om dette. 

Anonymkode: 4fd55...7d6

Skrevet

Vaginisme?

Anonymkode: c2946...a0f

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep og avsporinger. 

- Matas, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...