AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #1 Skrevet 25. januar 2021 Tenker nå under pandemien at jeg lar dating vente på seg, men jeg ser jo her inne at flere dater? Er det ingen som meg som har tatt pause? Jeg syntes det rett og slett er deilig! Anonymkode: f9d48...47e 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #2 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tenker nå under pandemien at jeg lar dating vente på seg, men jeg ser jo her inne at flere dater? Er det ingen som meg som har tatt pause? Jeg syntes det rett og slett er deilig! Anonymkode: f9d48...47e Jeg har tatt pause siden 1 jan, og tiden har bare fløyet. Jeg vet ikke helt om jeg er keen på å date nå, kansje litt fordi han jeg datet sist var ganske utnyttende og opportunistisk. Jeg starter i ny jobb i mars, og lurer på om jeg skal legge opp datingen til ting har falt på plass i ny jobb. Gi meg selv god tid på å få litt tan, spise sunt, trene litt og koble av, og bruke alt av penger jeg har bare på meg selv og barnet og ikke på en mann. Anonymkode: 823b3...fa0 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #3 Skrevet 25. januar 2021 Datet litt i sommer når ting var mer normalt, og smittetrykket var lavt. Ble ikke noe mer av de møtene, så nå har jeg lagt datingen på hylla en stund. Har det egentlig helt fint alene 🙂 Anonymkode: 850a3...f31 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #4 Skrevet 25. januar 2021 Vi gikk tur på date. Full klaff 🥰 Anonymkode: fd395...309 1
Anonym90059005 Skrevet 25. januar 2021 #5 Skrevet 25. januar 2021 Dating nå er vel å bryte alt av råd og regler? 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #6 Skrevet 25. januar 2021 Dater ikke nå lenger. Datet noen ganger i høst, men etter oktober har jeg ikke datet noen. Synes det er for risikabelt og stress sånn som det er nå. Tar meg en pause fra hele greia til ting blir bedre. Anonymkode: 45b93...446
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #7 Skrevet 25. januar 2021 Anonym90059005 skrev (1 time siden): Dating nå er vel å bryte alt av råd og regler? Det spørs hvordan man legger opp daten. Må ikke knulle på første date skjønner du. Anonymkode: 86f56...d54 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #8 Skrevet 25. januar 2021 Nei har da for faen ikke tenkt å holde meg unna dating i 2-3 år bare pga corona! Var på singelfest i sommer å der fant jeg en mann som jeg begynte å date. Nå har vi vært sammen i ett halvt år ❤ Anonymkode: b6f7e...bbd
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #9 Skrevet 25. januar 2021 Anonym90059005 skrev (2 timer siden): Dating nå er vel å bryte alt av råd og regler? Det kommer vel an på om man dater en og samme person, eller om man flyr rundt🙊 Jeg dater for øyeblikket, men det har vært samme personen i tre måneder, så det må være innafor. Anonymkode: 82103...80d 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #10 Skrevet 26. januar 2021 Så klart går jeg på date. Jeg har virkelig ikke tenkt å legge håpet om en partner på hylla på grunn av korona. Jeg går ikke på date med nye personer per uke, eller hver måned for de saks skyld. Jeg begrenser selvsagt nærkontakt og jeg forsikrer meg om at de er noen som tar korona seriøst før jeg eventuelt møter noen. Begrenser sosial kontakt ellers til noen få, utenom forskjellige folk jeg går turer (på avstand) med. Jeg holder meg innenfor retningslinjene. Anonymkode: a0aa7...02b
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #11 Skrevet 26. januar 2021 Har aldri datet så mye, men tok en «mental» pause fra det og var ikke på tinder eller åpen for det sånn i mars-juni i fjor. Da følte jeg det var helt feil og skummelt.men nå når dette varer og rekker så kan jeg liksom ikke sette letingen på vent og ende opp med å ikke finne noen fordi pandemien varte i 6år liksom. (Ikke det at jeg sikkert finner noen uansett, og det er jo alltid en «grunn» til å utsette det. man får bare velge litt smittevennlige dater i begynnelsen, og det syns jeg er ganske deilig å ha en unnskyldning for... Anonymkode: a91a9...694 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #12 Skrevet 26. januar 2021 Jeg dater. Men veldig forsiktig. Dvs første dater er alltid utendørs med god avstand osv. Og om noen kommer litt nærmere (feks at vi spiser middag sammen eller noe, eller mer på sikt) så passer jeg på at jeg ikke har flere nærkontakter i det tidsrommet. Syns egentlig det er litt befriende å date nå, da det er lettere å ta ting langsomt. Og det begrenser folk fra å holde på med flere samtidig... I tillegg har de fleste god tid. For det er jo ikke noe sosialt som skjer. Anonymkode: 7580d...47e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå