AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #1 Skrevet 25. januar 2021 Kort sagt - ekteskapet har vært trøblete over tid, tilfeldigvis blitt kjent med en mann via andre kjente det siste året..og han har nå prøvd å hjelpe meg i riktig retning, om jeg vil fortsette i det dårlige forholdet eller komme meg videre..men han kjenner meg jo ikke sååå godt? Men likevel falt det han naturlig å nevne det og jeg var jo glad for at han vil hjelpe meg videre, for dette syns jeg er vanskelig...det store spørsmålet er bare, vil han faktisk hjelpe eller er han interessert? Anonymkode: 98e11...dc8
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #2 Skrevet 25. januar 2021 Er du interessert i ham selv da? Anonymkode: 73d1f...0b2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #3 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er du interessert i ham selv da? Anonymkode: 73d1f...0b2 Kanskje... Anonymkode: 98e11...dc8
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #4 Skrevet 25. januar 2021 Hva mener du med hjelpe i riktig retning? Er det noe mer som er galt enn ekteskapet? Anonymkode: 73d1f...0b2 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #5 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva mener du med hjelpe i riktig retning? Er det noe mer som er galt enn ekteskapet? Anonymkode: 73d1f...0b2 Jeg har hatt litt vanskelig for å gjennomføre samlivsbruddet. Han har på en måte pusha meg litt, hvis jeg ikke vil ha det sånn så må jeg gjøre noe med det, at jeg fortjener bedre osv..Ekteskapet har vært dårlig de siste årene. Anonymkode: 98e11...dc8
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #6 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg har hatt litt vanskelig for å gjennomføre samlivsbruddet. Han har på en måte pusha meg litt, hvis jeg ikke vil ha det sånn så må jeg gjøre noe med det, at jeg fortjener bedre osv..Ekteskapet har vært dårlig de siste årene. Anonymkode: 98e11...dc8 Hmm. Vært gift lenge? Og kjenner denne andre mannen din ektemann? Det kan godt hende han er interessert. Men det kan like godt hende at han vil være en støttende venn. Den gode nyheten: dersom han er interessert, så har du god tid. Men spør deg selv: vil du bare gå fra din mann om vennen din er interessert? Det er isåfall ikke en helt optimal grunn. Anonymkode: 73d1f...0b2 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #7 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hmm. Vært gift lenge? Og kjenner denne andre mannen din ektemann? Det kan godt hende han er interessert. Men det kan like godt hende at han vil være en støttende venn. Den gode nyheten: dersom han er interessert, så har du god tid. Men spør deg selv: vil du bare gå fra din mann om vennen din er interessert? Det er isåfall ikke en helt optimal grunn. Anonymkode: 73d1f...0b2 De kjenner ikke hverandre nei. Nei det er ikke derfor jeg evnt skulle gått fra mannen min, det er det som er litt vanskelig her. Men det har vært «lett» å prate med han andre om det. Men han har kommet med endel komplimenter innimellom, så jeg blir litt forvirra på hva han mener - om han er kompis eller vil noe. Jeg vil ikke involvere meg i noe nytt så fort uansett Anonymkode: 98e11...dc8
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #8 Skrevet 25. januar 2021 Noen flere erfaringer/innspill?😌 Anonymkode: 98e11...dc8
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #9 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): De kjenner ikke hverandre nei. Nei det er ikke derfor jeg evnt skulle gått fra mannen min, det er det som er litt vanskelig her. Men det har vært «lett» å prate med han andre om det. Men han har kommet med endel komplimenter innimellom, så jeg blir litt forvirra på hva han mener - om han er kompis eller vil noe. Jeg vil ikke involvere meg i noe nytt så fort uansett Anonymkode: 98e11...dc8 Har dere noen felles kjente du stoler på som du kan få til å fiske etter opplysninger? Isåfall er kanskje det den beste muligheten din. Anonymkode: 73d1f...0b2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #10 Skrevet 25. januar 2021 Hvis du går fra mannen din, for å bli sammen med han nye. Vil han aldri stole helt på deg. Det vil ligge å gnage at kanskje du vil la deg lokke ut av et forhold en gang til. Særlig i de tøffe periodene. Anonymkode: 44b5a...f12 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #11 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hvis du går fra mannen din, for å bli sammen med han nye. Vil han aldri stole helt på deg. Det vil ligge å gnage at kanskje du vil la deg lokke ut av et forhold en gang til. Særlig i de tøffe periodene. Anonymkode: 44b5a...f12 Jeg har ikke sagt noe om å gå fra mannen til fordel for han nye. Jeg er mest forvirra på hva denne kompisen egentlig vil, for jeg vet ikke om jeg kan ha han i livet mitt om han går å venter på meg 😏 Ville uansett ikke gått fra mannen til fordel for en annen, nettopp for den grunnen du nevner. Anonymkode: 98e11...dc8 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #12 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Har dere noen felles kjente du stoler på som du kan få til å fiske etter opplysninger? Isåfall er kanskje det den beste muligheten din. Anonymkode: 73d1f...0b2 Har ingen felles kjente som jeg kjenner nok til å spørre på den måten nei. Anonymkode: 98e11...dc8
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #13 Skrevet 26. januar 2021 Du får vel vente til du har gått ut av ekteskapet, så får du svar? Det er mildest talt uklokt å starte noe nytt før du har ordnet opp der du er, og da har det vel liten betydning hva han andre ønsker. Du må gjøre det som er riktig for deg, uten hensyn til andre. Det sagt, tror jeg han som gjerne vil "hjelpe deg i riktig retning" godt kan ha en baktanke, spesielt siden han kommer med komplimenter. Det gir meg et dårlig inntrykk av fyren. Anonymkode: fa0f6...4a0 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #14 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har ikke sagt noe om å gå fra mannen til fordel for han nye. Jeg er mest forvirra på hva denne kompisen egentlig vil, for jeg vet ikke om jeg kan ha han i livet mitt om han går å venter på meg 😏 Ville uansett ikke gått fra mannen til fordel for en annen, nettopp for den grunnen du nevner. Anonymkode: 98e11...dc8 Hvorfor bryr du deg om hva han vil? Hvis du mistenker han prøver å gjøre deg singel for hans egendel, slutt å lytt til han! Ingen her inne kan lese tankene hans, du som kjenner han. Vil aldri få vite hva han tenker med å høre på hva folk tror han kanskje tenker. Å dette var svaret ditt på om du er interessert i kameraten din. AnonymBruker skrev (21 timer siden): Kanskje... Anonymkode: 98e11...dc8 Å her er grunnen til at du kan komme frem til hva kameraten din sin hensikt er via forum. For dette tolket jeg som "absolutt". Sånn se opp i været med øynene hodet litt på skakke skuldrene litt opp rødmende "kanskje" Det er ikke mulig å tenke eller gjette seg til hva andre tenker eller føler. Anonymkode: 44b5a...f12 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 26. januar 2021 #15 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er mest forvirra på hva denne kompisen egentlig vil, for jeg vet ikke om jeg kan ha han i livet mitt om han går å venter på meg Tror du skal avslutte det du har nå jeg, før du begynner på bekymre deg over hva en du knapt kjenner vil gjøre resten av livet Alltid enklest å gå videre når tidligere ting er lagt bak seg.
Havregrøt Skrevet 26. januar 2021 #16 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Å her er grunnen til at du ikke kan komme frem til hva kameraten din sin hensikt er via forum. Anonymkode: 44b5a...f12
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #17 Skrevet 26. januar 2021 Har du møtt denne nettvennen din face to face noen gang da? Eller har dere bare kontakt via nettet? Anonymkode: ef82a...c70
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #18 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Har du møtt denne nettvennen din face to face noen gang da? Eller har dere bare kontakt via nettet? Anonymkode: ef82a...c70 Hvem har sagt noe om nettvenn?😆 Ja vi har møttes endel det siste halvåret Anonymkode: 98e11...dc8 1
Gjest Fnuggolina Skrevet 26. januar 2021 #19 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 25.1.2021 den 10.09): Kort sagt - ekteskapet har vært trøblete over tid, tilfeldigvis blitt kjent med en mann via andre kjente det siste året..og han har nå prøvd å hjelpe meg i riktig retning, om jeg vil fortsette i det dårlige forholdet eller komme meg videre..men han kjenner meg jo ikke sååå godt? Men likevel falt det han naturlig å nevne det og jeg var jo glad for at han vil hjelpe meg videre, for dette syns jeg er vanskelig...det store spørsmålet er bare, vil han faktisk hjelpe eller er han interessert? Anonymkode: 98e11...dc8 Han har lyst til å ha sex med deg. Så enkelt. Ikke ta råd fra nye mannlige bekjentskaper om valget ditt, ta det selv. Han vil ikke hjelpe deg generelt, han vil hjelpe seg selv til å få tilgang på sex en periode med deg.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #20 Skrevet 26. januar 2021 Fnuggolina skrev (2 minutter siden): Han har lyst til å ha sex med deg. Så enkelt. Ikke ta råd fra nye mannlige bekjentskaper om valget ditt, ta det selv. Han vil ikke hjelpe deg generelt, han vil hjelpe seg selv til å få tilgang på sex en periode med deg. Er det det han vil ja?😆 Ja jeg har sagt til han at jeg tar avgjørelsen sånn det passer meg og når jeg er klar for det - er mye å ta hensyn til og jeg vil absolutt gjøre det for min egen del, såklart ☺️ Jeg har hatt mange kompiser gjennom livet, men aldri opplevd at en av de har blandet seg inn i kjærlighetslivet på den måten. Anonymkode: 98e11...dc8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå