Gå til innhold

Sosial chattegruppe for alle - Bli gjerne med :)


Sosialen

Anbefalte innlegg

Sosialen er en vennlig chattegruppe på Discord hvor alle mennesker i alle aldre er velkomne. 

Vi er flest voksne i 20-30 årene foreløpig, med noen eldre og yngre. 

Gruppen har egne kanaler for forskjellige emner som feks gaming, mat, trening, diskusjon osv. 

Vi er ca 70 medlemmer, og det er aktivitet daglig. I helgene spiller vi noen ganger spill eller ser film sammen. 

Bli gjerne med 👍 

Her er den oppdaterte linken til gruppen. (oppdatert 2021)

Endret av Sosialen
Oppdatert link
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Må man oppgi telefonnummer og annet privat for å få bli med? 

Såvidt jeg husker fra da jeg laget bruker trenger man bare en e-mail. Ingen andre ser email-adressen din eller annen privat info. 

Gruppen er forresten også moderert slik at alle følger noen grunnleggende regler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Sosialen er en veldig seriøs og hyggelig gruppe som jeg og er medlem av.

Ja man verifiserer sin konto med tlf nummer, det gjør man på mange seriøse discord servere.

Dette er bare en en verifiseringsmåte, på samme måte som når man bruker Bank ID for å logge seg inn på alle mulige tjenester. Med andre ord, det er ingen av oss i gruppen som kan se ditt tlfnummer, det er kun Discord sin software som ser det når du verifiserer første gangen. Grunnen til at vi har tlf sertifisering er for å unngå folk som joiner bare for å trolle/lage kvalm. Pga dette har vi ett 100% positivt og inkluderende miljø med ca 120 medlemmer.

Velkommen innom :) 

Endret av HerHarDuMeg
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Tenk positivt
HerHarDuMeg skrev (På 10.4.2021 den 15.54):

Sosialen er en veldig seriøs og hyggelig gruppe som jeg og er medlem av.

Ja man verifiserer sin konto med tlf nummer, det gjør man på mange seriøse discord servere.

Dette er bare en en verifiseringsmåte, på samme måte som når man bruker Bank ID for å logge seg inn på alle mulige tjenester. Med andre ord, det er ingen av oss i gruppen som kan se ditt tlfnummer, det er kun Discord sin software som ser det når du verifiserer første gangen. Grunnen til at vi har tlf sertifisering er for å unngå folk som joiner bare for å trolle/lage kvalm. Pga dette har vi ett 100% positivt og inkluderende miljø med ca 120 medlemmer.

Velkommen innom :) 

Hvilken aldersgruppe.. Jeg er kvinne snsrt femti 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Slik jeg forstår det, er dette et forum forbeholdt gamere og intet annet. Blir litt feil info synes jeg å kalle det et chatteforum for alle. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
hablador skrev (På 20.6.2021 den 0.29):

Slik jeg forstår det, er dette et forum forbeholdt gamere og intet annet. Blir litt feil info synes jeg å kalle det et chatteforum for alle. 

Hei! 

 

Discord er ofte brukt av gamere, men det finnes mange grupper der inne som omhandler andre ting enn kun gaming. 

Vår gruppe er i hovedsak opprettet for å sosialisere. Man kan skrive sammen eller snakke sammen på voicechat, alt er frivillig, og anonymt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...