Gjest Hulderjenta Skrevet 18. oktober 2005 #161 Del Skrevet 18. oktober 2005 GRatulerer med baby i magen!!!! Og velkommen i juniklubben!! For en fin termindato, det er bursadagen til bestevenninnen min! Gratulerer gratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 18. oktober 2005 #162 Del Skrevet 18. oktober 2005 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 18. oktober 2005 #163 Del Skrevet 18. oktober 2005 Gratulerer så mye med lille spiren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. oktober 2005 #164 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) OH MY GOOOOOD!!!!!!!!!!!!!!!!! YOU DID IT GIRL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATULERER VENNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅ BRA!!!!!!!!!!!!!!! Skjønte først nesten ingen ting her jeg, er litt treig for tiden!! Men nå er jeg bare så utrolig glad Tenk, du har et lite gull i magen!! Hva sa mannen??? Hundre Endret 18. oktober 2005 av Skytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter #165 Del Skrevet 18. oktober 2005 La Traviata, Hulderjenta, Cielo, Orkideen og Skytte: tusen takk for gratulasjoner! Jeg er fremdeles ganske overrasket, og skjønner ikke helt at det kan være sant. Har gått rundt i svima i hele dag! Nå i ettermiddag skulle jeg holde et miniforedrag i forelesningen til professoren min, og det ble jo bare magisk Hodet mitt var alle andre steder, og da jeg plutselig fikk et matematisk spørsmål om multippel regresjon, stod det helt stille for meg! Husker at jeg så ned på notatene mine og tenkte -baby i magen, baby i magen Skytte: hva mannen sa, ja... Det er et kapittel for seg selv. Han er jo langt avgårde på jobbseminar! Stakkars - jeg ringte han klokka sju i dag morges og sa bare -kjærsten min, du skal bli pappa! Han ble helt stille og så kom det bare -hva? er det sant? tuller du? Så lurte han på hvor sikkert det var og ville at jeg skulle sende ham et bilde av testen Gleder meg veldig til han kommer hjem igjen på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 19. oktober 2005 #166 Del Skrevet 19. oktober 2005 SÅ UFATTELIG BRA! Jeg er så utrolig glad på dine (og mannens) vegne! Ser du, de blå tankene via nattoget virket! Tenk at du skal bli mamma! Unner deg virkelig dette Sitter her med tårer i øynene.. Rart hvordan mennesker som en treffer på internett kan engasjere seg.. :grine2: Igjen, gratulerer så utrolig mye med spire i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 19. oktober 2005 #167 Del Skrevet 19. oktober 2005 God morgen Sovet godt i natt? Eller kribler det i magen enda? Er så utrolig lykkelig at det klaffet med meg og i dag tidlig :grine2: Og nå får vi termin på samme dag :icon_razz: Blir skikkelig gøy det her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 19. oktober 2005 #168 Del Skrevet 19. oktober 2005 Måtte bare innom å juble enda litt mer :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. oktober 2005 #169 Del Skrevet 19. oktober 2005 Heia vennen!! Hvordan går det?! Hehe, kan godt skjønne at hodet ikke henger helt med ja! Må være så enormt mange tanker som svirrer rundt.... Å er mannen borte ja.......Har ikke fått det med meg! Tenker han gleder seg til å komme hjem til DERE!!! Kos deg masse snuppi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. oktober 2005 #170 Del Skrevet 19. oktober 2005 Gratulerer så masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter #171 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Lille Ballerina og pondusa: tusen takk for gratulasjoner! Blir rørt jeg også, av at dere engasjerer dere i mitt liv Leanora: tenk at vi har termin samtidig! Jeg kommer ikke helt over det! Skytte: ja, mannen gleder seg til å komme hjem Tror det skal bli lettere for han å skjønne alt sammen da! Formen er foreløpig grei nok; litt svimmel, ofte sulten og til tider stuptrøtt. Merker at det er godt for meg å roe ned noen hakk. Har hittil sluppet unna kvalmen, og det er et pluss. Merker til tider at det jobbes noe voldsomt i magen, men det skal man jo ikke klage på Jeg har brukt mye tid på å tenke disse siste dagene. På en måte føles dette helt naturlig, og samtidig er det det største i hele verden :grine2: Jeg drister meg til å oppdatere signaturen min, og så får dere heller grine sammen med meg dersom det ikke skulle gå bra (med spiren i magen, altså). Jeg måtte forresten sette terminen til 28. juni for at den skulle vise riktig antall uker og dager. Mulig den regner litt annerledes enn babyverden. Endret 20. oktober 2005 av Fru Biscuit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. oktober 2005 #172 Del Skrevet 20. oktober 2005 Så herlig å lese fru Biscuit! :grine2: Nok en gang, gratulerer så mye med spiren i magen! Skal bli så artig å følge deg og Leanora og hele juniklubben videre. Hos meg har kvalmen kommet nå, godt å høre at den lar deg være i fred! Husker hvor uvirkelig det var i starten for mannen min og! Det kom seg betraktelig etter at vi var på UL og fikk se det lille nurket sprelle rundt! Ha en fin gravid dag fru B! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 20. oktober 2005 #173 Del Skrevet 20. oktober 2005 Det er så flott å tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 20. oktober 2005 #174 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hei og hå du gravide Fru Ja, her smiler jeg og ler jeg om hverandre....enda :grine2: Tenk - at det har klaffet for oss Jeg må vel ha noen dager til, før jeg kommer helt ned på jorda igjen Og det må jeg, for ellers blir det å gå til dundas med studier, husarbeid etc.... Jeg er enig med deg angående termin 28.juni. Legene regner siste menustrasjondag (21. september - antar det er din dato og ) minus 3 måneder, som blir 21. juni + 7 dager = 28.juni. En fiiiin dato Og jeg har jo gjort som deg; endret signaturen, for vi tar selvfølgelig utgangspunkt på at alt går bra, for det gjør jo som regel det. Ha en strålende svimmel, sulten og stuptrøtt kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter #175 Del Skrevet 21. oktober 2005 Denne uka har vært den mest ineffektive i hele mitt liv Bekymrer meg for alt jeg ikke har rukket å gjøre fordi jeg stort sett har ligget i sofaen og tenkt, eller gått tur og tenkt, eller spist og tenkt, eller sovet (og sikkert tenkt da også)... Men jeg er jo happy da Gleder meg så vanvittig til mannen kommer hjem på søndag, skal bli godt å få pratet ordentlig sammen. Synes han har vært altfor lenge borte nå I går kjøpte jeg en fantastisk bok, "På vei" av Gro Nylander! Jeg raste gjennom de første hundre sidene på no time! Noen er tydeligvis utsultet på informasjon Tror mannen kommer til å like den også. God helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 21. oktober 2005 #176 Del Skrevet 21. oktober 2005 Ååå den boken er fin! Da søs var fire mnd på vei laget jeg henne en "graviditetskurv" med bøker, ammete, ammeinnlegg, brystvortekrem, navnebok, litt babytøy, CD med graviditetsmusikk ( ) og så videre. Så jeg tror både hun og jeg kan boken utenat Har du det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 23. oktober 2005 #177 Del Skrevet 23. oktober 2005 Gratulerer så mye Fru Biscuit! Ser det har skjedd mye mens jeg har vært borte fra nettet. Kjempekoselig at det klaffet for dere! Stor fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. oktober 2005 #178 Del Skrevet 23. oktober 2005 Heisann! Så koselig lesning det er her!! Blir helt varm om hjertet jeg! Tenker dere har hatt en fin dag idag da mannen kom hjem til sin gravide fru!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter #179 Del Skrevet 24. oktober 2005 Lille Ballerina: å, jeg vil også ha en sånn graviditetskurv!!! Det hørtes jo ut som den perfekte gave Skal hinte litt til venninnene mine Fru Blå: takk for gratulasjoner Nå håper jeg at det blir deres tur neste gang! Skytte: takk for hilsen! I dag skal jeg sende din teite tante mange stygge tanker slik at hun holder seg langt unna deg Her går det opp og ned, gitt! Humørmessig er jeg en berg-og-dalbane Formen ellers er grei nok. På fredag var det sånn voldsom mageaktivitet at jeg nesten ble bekymra Akkurat den kvelden var jeg selvfølgelig på konsert, så det var ikke bare bare å legge seg ned og slappe av heller! Etter det har jeg hatt mindre magevondt. Er fremdeles litt svimmel og har begynt å få veldig ømme pupper! Men kvalmen holder seg unna... Vet ikke om jeg skal ta det som et godt eller dårlig tegn. Men har jo lest at ikke alle får alle symptomene, og at man ikke trenger å kjenne noe hele tiden. Mannen kom hjem i går Å, det er så godt å ha ham hjemme igjen! Han holdt på magen og smilte så lurt. Vi klarte ikke å snakke så mye, det var bare veldig godt å ligge inntil ham igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. oktober 2005 #180 Del Skrevet 24. oktober 2005 Ååå...Så kos...Bare ligge og kose magen...Blir helt nummen i kroppen jeg,bare av tanken! Må være noe av det mest koselige i verden! Å bare ligge tett og elske hverandre og vite at dere har skapt et lite under.... Er så glad for dere!!! Og takk for at du også vil husje tanta vekk! Håper det funker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg