Gå til innhold

Sommeren med Filippa

Fru Biscuit

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Altså: enten så er mensen så til de grader i anmarsj at jeg virkelig gruer meg, eller så er det et eller annet (langt hyggeligere) på ferde der inne! :overrasket: Det murrer og murrer og til tider ganske kraftig. Men jeg er happy så lenge tante teit holder seg unna! Skal se at det hjalp med alle disse advarslene, jenter :ler:

I dag har jeg undervist i seminargrupper som en del av deltidsjobben min. Det var utrolig gøy! Utfordrende, selvfølgelig, men mest av alt en interessant erfaring. Deretter bar det avgårde på forelesning, men foreleseren dukket ikke opp :frustrert: Det er kanskje noe av det mest provoserende jeg vet om!

Så nå er jeg hjemme og skal jobbe litt her. Har spandert på meg sushi til middag ( :sikle: ) etter først å nøye ha sjekket produksjonsdato (i dag) og holbarhetsdato(i morgen)!

:blomst: til alle som titter innom!

Endret av Fru Biscuit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam nam, sushi! :sikle:

Det er godt det!

Det høres jo lovende ut med disse mensmurringene må jeg si!

Onsdag er jammen lenge til... vær sikker på at jeg kommer til å følge med her inne den dagen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam nam, sushi! :sikle:

Det er godt det!

Det høres jo lovende ut med disse mensmurringene må jeg si!

Onsdag er jammen lenge til... vær sikker på at jeg kommer til å følge med her inne den dagen! :hoppe:

Onsdag er lenge til, ja... Kanskje jeg muligens ikke klarer å vente helt til onsdag? Må innrømme at jeg har vært inne på tanken å ta en bitteliten test i morgen tidlig :sjenert:

Apropos sushi: jeg hører rykter om at gravide ikke tar sjansen på å spise det pga risiko for noe bakteriegreier. Men hvis jeg har kjøpt det et sted hvor jeg vet at de er seriøse (Ultra) og de er laget i dag og har holdbarhetsdato til i morgen? Da må det vel gå greit?

*fru B er glad i sushi :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tålmodighet du har :klappe: . Jeg har ikke vært like flink som deg ang testing :sjenert: Har du bestemt deg om du skal teste i morra tidlig??

Og vi er gode på å holde tante teit unna ja :sjarmor: . I dag og i morgen blir liksom ekstra nervepirrende i tilfelle om den skal komme snikende :frustrert:

Vi vil ha to Blå, to blå, to blå

:tommelsmil:

Så spennende dette her altså :hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he he :ler: Testeguri! Spørs om jeg klarer å holde min opprinnelige plan om onsdag nå!

Ellers synes jeg at murringen har satt seg litt i korsryggen også nå. Vanligvis pleier en sliten korsrygg bety tante teit...

Nei, jeg holder motet oppe, så får jeg heller bli litt ekstra skuffa i morgen/onsdag. Heier på oss begge to, Leanora :hoppe: Og Fru Blå og Skytte, selvfølgelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fru B! ;)

Dette er utrolig spennende!

Det er neimen ikke lett å holde seg når man har en test som brenner i skapet. Jeg har gått tom, så jeg skal kjøpe meg en test til helga, hvis ikke tanta kommer da..

Lykke til på onsdagen, skal følge med her inne og heie på dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du kan spise den sushien jeg. Har hørt litt begge deler når det gjelder sushi og gravide, men når du lager den selv har du jo mer kontroll på det!

Blir annerledes på restaurant kanskje?

Åh, så spennende med testing.... følger kjempespent med på både deg, Leanora og fru Blå!

Håper dere får to blå i morgen eller senest onsdag! ;)

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg spist sushi, sett mitt yndlingsprogram "Heia Tufte" og tenkt og tenkt og tenkt på bebis. Kroppen er helt i ulage, og jeg frykter at tanta er rett rundt hjørnet :frustrert: Tar uansett en test i morgen, så får vi se ;)

Ellers takk for hjelpen, Leanora! Krysser fingrene for at tanta holder seg langt unna oss begge :klem:

Tusen takk for oppmuntrende ord fra La Traviata og Fru Blå også! Det betyr så mye for meg :klem:

Natti, natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Testen er positiv! Jeg er gravid!!!!!! :hoppe:

Hva i alle dager gjør jeg nå?!!! :overrasket:

Jeg er så overlykkelig at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg! Samtidig kan jeg liksom ikke helt tro at det er sant! En liten spire? I magen min? :grine2:

Endret av Fru Biscuit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, Peony :klem: Nå satser jeg på at du kommer etter snart!

I følge terminkalkulatoren på babyverden, så er termin 30. juni. (og bursdagen til mamman min!) Vi rekker med andre ord akkurat juni-rushet :ler:

Gud, denne dagen er helt merkelig... Klarer ikke å komme igang med noe som helst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Peony  :klem: Nå satser jeg på at du kommer etter snart!

I følge terminkalkulatoren på babyverden, så er termin 30. juni. (og bursdagen til mamman min!) Vi rekker med andre ord akkurat juni-rushet  :ler:

Gud, denne dagen er helt merkelig... Klarer ikke å komme igang med noe som helst  ;)

Jeg håper du har rett :klem:

Da blir det et lite krepsebarn på deg, da!

Ikke rart om dagen i dag blir merkelig - det er vel fullt forståelig!! Hvor mange uker+dager er du på vei nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gtatulerer!!! Jeg la merke til ny dagboktittel med en gang jeg gikk inn på dagbøkene for oss fra a-l. Utrolig hyggelig at det klaffet for deg også!! Må nok følge med litt i dagboken din ja.

Nyt den fantastiske følelsen av glede, forventning, undring, og mye mer! Jeg husker det var rimelig kaotisk oppe i hodet mitt den dagen jeg testet positivt ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Leanora!!! Nå heier vi på deg :klem:

Jeg hadde EL tirsdag 4. okt, så hvis befruktningen skjedde ca da så er jeg vel to uker på vei. Er det sånn man regner det? Ser at hvis jeg regner ut på babyverden så er jeg 3 uker og 6 dager! Tar de med ukene fra forrige mens da?

Fru E: ja, jeg føler meg som et eneste stort spørsmålstegn her jeg sitter :ler: Takk for gratulasjoner!

Endret av Fru Biscuit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, er det sant!!!

Er du gravid!!! :hoppe: :hoppe:

GRATULERER MED BABY I MAGEN!!!! :babysmokk:

Nå ble jeg så utrolig glad! Skjønner at du ikke kan tenke på noe særlig annet i dag! :grine2:

Velkommen i juniklubben snuppa! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...