Gå til innhold

Sommeren med Filippa

Fru Biscuit

Anbefalte innlegg

Juhu - du fikk innlegg nummer 100 i dagboka mi, Peony! Hvordan føles det? :ler:

God helg til Peony og La Traviata :blomst:

Endret av Fru Biscuit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har så langt vært en perfekt søndag: sov til jeg våknet (09.00 er kanskje ikke så sent akkurat, men...), spiste laaaang frokost, bakte scones, hentet mor-mor, spiste lunsj her og gikk tur i det fine høstværet. Tenk om alle søndager hadde vært så harmoniske og fredfulle! *drømme

Mannen er sammen med noen kamerater og jobber i dag, så det er bare meg hjemme. Nå skal jeg jobbe litt jeg også, men det er morsom jobbing, så da skal man jo ikke klage.

Hadde litt murring i magen i går også, men ingen kvalme. I dag kjenner jeg ingenting utenom det vanlige. Drømmer om bebiser, men har lovet meg selv at jeg ikke skal bli altfor skuffa dersom det ikke er noe denne måneden heller.

Ha en fortsatt god søndag, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndag Fru Biscuit!

Vi har nå kommet til en ny spennende periode! :)

Jeg har ikke kjennt noen murringer enda, men sist gang jeg testet positiv hadde jeg ingen symtomer.

Jeg føler meg veldig optimistisk denne mnd, men jeg skal nok klare å ikke bli så alt for skuffet om det ikke skulle klaffe.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fru Blå! Så hyggelig at du stikker innom :klem: Er det ikke bra å føle seg litt optimistisk?! Jeg var superoptimist i PP1, ikke i PP2, men nå er jeg ganske positiv igjen :)

Murringene er tilbake nå, og de er nesten blitt litt ubehagelige... Merkelig at du ikke hadde noen symptomer i forrige svangerskap, forresten, Fru Blå. Men kanskje får man noen ekstra symptomer av å gå rundt og kjenne etter dem også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mye symptomer de første 14 dager når jeg sluttet på p-pillen forrige gang jeg ble gravid. Sikkert mye kaos med hormonene, men når det hadde roet seg ned og kroppen føltes normal igjen, da testet jeg positiv. :)

Bekkenet mitt murrer om dagen, så jeg lurer litt på hva det betyr. Ikke at jeg tørr å håpe at det kan være ett tegn, siden jeg også kjente det en dag i PP1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia du!

Her kommer jeg nå endelig innom med en hilsen til deg også!

Hørtes ut som en herlig søndag! Godt med slike dager innimellom alt jag og mas!

Håper du har det bra! Ikke lenge til ikm nå!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg skikkelig forbanna :frustrert: Som dere så, hadde jeg laget en nedteller til signaturen min. Den 9. oktober (det vil si for to dager siden) fikk jeg en melding fra en moderator om at nedtelleren måtte fjernes fordi jeg ikke er "supermedlem" og da ikke kan ha bilder i signaturen. Greit.

Jeg er av prinsipp veldig skeptisk til at det skal skilles mellom betalende og ikke-betalende medlemmer, så det var ikke et alternativ for meg å bli "supermedlem." Jeg syntes også det var rart at en nedteller er å regne som et bilde, men det har kanskje mer med mine manglende tekniske ferdigheter å gjøre...

Uansett. Jeg så meldingen, men rakk ikke å gjøre noe med det der og da. Dessuten tenkte jeg at jeg skulle ta meg tid til å skrive et ordentlig svar om hvor teit den "supermedlem"-ordningen er osv.

Så logger jeg meg på nå - og NOEN HAR VÆRT INNE OG FJERNET SIGNATUREN MIN!!! :overrasket::frustrert: Uten min tillatelse! Uten at jeg har fått noen konkret advarsel om det! Uten at jeg har rukket å reagere på meldingen fra moderator!

Det går bare ikke ann! Jeg anser det som et overtramp og jeg er sint og skuffet.

Endret av Fru Biscuit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo nærmere jeg kommer IKM, jo sikrere er jeg på at jeg ikke er gravid. Det er greit. Vi får bare prøve igjen.

Har ikke hørt noe ang "innbruddet" og det kan virke som om jeg har skremt vekk alle besøkende i dagboken min også :forvirret: Bortsett fra Lille Ballerina, da :klem:

Æsj, nå har jeg ikke lyst til å være prøver mer... Vil ha noe ordentlig å skrive om, ikke bare sånn kanskje det og kanskje det.

Endret av Fru Biscuit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også! :tommelsmil:

Rart at de bare tok vekk signaturen din! Den var jo så fin...

Mange regler å forholde seg til her på KG, særlig etter at forumet ble lagt om.

Men du kan jo skrive noe i signaturen din som sier noe om prøvingen! F.eks. "Vi prøver! X antall dager til testing" (men da må du jo oppdatere den hver dag da).

Ikke gi opp som prøver da vennen... :troest:

Det blir deres tur!

Stor klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, dere får unnskylde en del syting og klaging fra min side i det siste :rodme: Kan virke som om jeg er en smule humørsyk i forhold til denne prøvingen...

Men ellers i livet mitt har jeg det topp, altså! Studiene er krevende, men interessante. Jeg har en super deltidsjobb som i tillegg er faglig relevant. Jeg har masse gode venner som jeg er glad i. I slutten av oktober skal jeg en langhelg til Milano. Og sist, men ikke minst har jeg verdens beste mann :hjerte:

Så nå skal jeg snart ut i en ny dag. Starter med forelesning, deretter en liten tur opp til min "gale" professor/arbeidsgiver, så møte en venninne til lunsj/middag, og forhåpentligvis rekker jeg å lese litt før det er fagquiz halv åtte.

Sender en stor :klem: til Peony, Skytte, Lille Ballerina og La Traviata! Ha en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom jeg også! ;)

Hvordan går det med mensmurringen?

De siste dagene har også jeg kjent murringer i magen, og livmoren min er helt øm.

Ang. signaturen din, synes jeg det hørest litt teit ut at du ikke kunne ha den telleren der uten å være supermedlem..

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fru Biscuit! :klem:

Håper du får en fiiin dag! :)

Ååååh, ganske misunnelig på den langhelga i Milano... :sjenert:

Sånt er ikke så lett å få til etter at man har fått barn, så benytt sjansen nå! ;)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...