Gå til innhold

Sommeren med Filippa

Fru Biscuit

Anbefalte innlegg

Jeg og Beckham er bare så nære hverandre.. :sjarmor: Som gelè og vanlijesaus liksom... :sjenert:

Morro helg ser jeg ;) *sender positive blå tanker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtest veldig koselig ut med fjellturen, litt synd at foreldrene dine var med da. ;)

Mannen min er alt for opptatt med jobben for tiden til at vi kan gjøre slike ting sammen. Noe som jeg synes er veldig kjedelig. :(

Hvordan gikk det hos frisøren?

Var også nylig å klippet meg i en ny frisyre, ble veldig fornøyd. :)

Lykke til med prøvingen nå i disse EL tider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Beckham er bare så nære hverandre..  Som gelè og vanlijesaus liksom... 

Morro helg ser jeg  *sender positive blå tanker*

He he he :ler: Har mange morsomme tanker inni hodet mitt nå - en liten ballerina badet i gele og vaniljesaus, og så Beckham midt oppi alt sammen! Nei, uff, jeg er jo bare grisete for tiden :sjarmor::rodme:

Takker for blå tanker, vi kommer nok til å trenge dem alle sammen!

Endret av Fru Biscuit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det hos frisøren?

Var også nylig å klippet meg i en ny frisyre, ble veldig fornøyd. :)

Lykke til med prøvingen nå i disse EL tider!

Hei, fru Blå! Takk for hilsen! Det gikk for så vidt fint hos frisøren. Hun var veldig hyggelig og forstod veldig godt hva jeg ville og ikke ville. Det ble kanskje ikke så fryktelig nytt og annerledes, men jeg er fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ballerinaer er så merkelige.. :klem: Drømte i natt at jeg hadde første instruktørtimen med barneballett, og det gikk helt forferdelig. Folk klaget og alt mulig.. Var så stresset da jeg våknet, og lå og tenkte skikkelig på det etterpå. Godt å vite at det bare var en drøm da ;) Jeg bruker å få mareritt særlig før mensen, det samme gjør mamma og søstrene mine. Litt sært igrunn :overrasket:

Har du det bra? Nå er det snart pizza i heimen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så er vi i full gang med prøving igjen! Hyggelig og gøy og alt det der, men det er mye følelser involvert også! Gruer meg til å gå de neste to ukene og vente, kjenne etter symptomer og så plutselig - vips, der var mensen! Nei, jeg er vel egentlig ikke så negativ...

Er uansett kvalm og har halsbrann, men det er vel kanskje litt tidlig med symptomer allerede?!

Og Leanora; ikke bekymre deg for om hårsveisen er i veien for kosen - absolutt ikke :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Lille Ballerina :klem:

Jeg venter i spenning på EL, men har ingen tegn til "slim" ennå. Er i tillegg gått tom for EL-tester, men regner med å få de nye i posten i dag. Blir helt besatt av dette opplegget - en eventuell baby er i alle fall sterkt ønsket! Ikke noe å si på det... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!

Nå er jeg tilbake! Og jepp, nå er det visst ELtider på oss her! Har gått så i ett i det siste pluss at jeg ikke er helt "ti på topp" for tiden, så jeg har nesten glemt hele EL :overrasket: Men imorgen må jeg begynne å teste, men har ingen symptomer på EL enda så...

Hyttetur med foreldre/svigers er ikke alltid like passende nei! I know!!

Kult hvis det klaffer nå og de begynner å tenke å regne i hodene sine :ler:

:sjarmor: Svinebarna har produsert barnebarn på hytta :sjarmor:

Huff, er bra vi er flere med svinaktig god humor her!

Har sett for meg den Beckhamdrømmen til LB nå...........hmmm....*søker meg inn i drømmen til LB* :ler:

Lykke til Fru B!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen, Skytte! Hyggelig å ha deg tilbake igjen :klem: Du er ikke helt på topp, skjønner jeg? Hva skjer? Blir litt bekymra, jeg :( Si ifra hvis du vil "snakke" om det!

Her stod det egentlig noe om en signatur jeg hadde laget, men den er nå fjernet. Se sint innlegg på side 6 :frustrert:

Ellers har jeg vært usannsynlig merkelig kvalm og rar i magen i dag... Og fryktelig sulten hele tiden! Tør ikke å tenke på det som symptomer - jeg holdt jo på sånn i PP1 også uten at det betydde noe som helst... :forvirret: Men vi holder motet oppe! Man må jo ha troa, ikke sant :Nikke:

Endret av Fru Biscuit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fru Biscuit!

Synes signaturen din var fin jeg! :)

Sååå søte små babysko da :hjerte:

Ønsker deg masse lykke til i disse EL-tider! Det er spennende å følge med her!

Før du vet ordet av det sitter du her med en baby i magen vettu ;)

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg virkelig svingt meg rundt! Kanelbollene står til heving, jeg har tatt ut av oppvaskmaskin og vaskemaskin og snart kommer mannen hjem til middag! Skikkelig husmor, med andre ord, og for én gangs skyld :ler: Mannen kommer til å få sjokk når han kommer hjem...

Takk for hilsen, La Traviata :) Ja, det er spennende tider! Jeg svinger mellom å føle meg veldig gravid til å tro at jeg ikke har hatt EL denne måneden i det hele tatt :forvirret: Time will show!

Endret av Fru Biscuit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo jobbet hardt i dag! :overrasket: På tide å leggge føttenene på bordet og gjøre noe helt annet :kose: Kanelboller :sikle: Er det sånne store myke, eller små kompakte? Uansett er det heeerrrliiig, og med krem til helt perfekt! :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo jobbet hardt i dag!  :overrasket: På tide å leggge føttenene på bordet og gjøre noe helt annet  :kose:  Kanelboller :sikle: Er det sånne store myke, eller små kompakte? Uansett er det heeerrrliiig, og med krem til helt perfekt!  :klem:  til deg!

Store myke med melis :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HÅHÅ! :sikle: Det er jo de beste da :sjarmor: + litt kakao blir det perfekt.. (gjerne med regn og ulende vind utenfor, ullteppe og en god film) MISSUNNER DEG! :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg overbevist om at noe(n) er på ferde i magen min - det var murringer og kvalme hele dagen! I tillegg er jeg så sulten om dagen at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre (spise er jo et hett tips, men jeg kan ikke gjøre det hele tiden heller)!

Så sånn er det. Jeg tillater meg i hvert fall å håpe litt ;)

Ellers leste jeg fantastiske nyheter fra Hulderjenta i dag - hun er gravid etter 32PP!!! Ble så glad på hennes vegne :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fru B! :klem:

Ja dette høres lovende ut må jeg si! :)

Håper det er deres tur nå! Synes det er så mange som har blitt gravide i det siste jeg! En skikkelig "blå bølge"!

Krysser fingrene for deg!

Du får ha en god helg da! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...