Gå til innhold

Sommeren med Filippa

Fru Biscuit

Anbefalte innlegg

Jeg trodde faktisk at graviditetstester ikke kunne vise falsk positiv, de skal jo være helt spesifikke for HCG :klø: Hvis mensen er rar så får du ta en ny test!

Takk for hilsen, LT! Ja, det er litt rart alt sammen... Men det virker som om mensen er på plass på ordentlig nå. Får se om jeg tar en ny test. Kanskje lurt. Selv om jeg har null tro på at det er noe. Prøvde dere lenge før Brage var på plass i magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia du!

Såklart du får lov til å klage!! Tenk på hvor mange mnd jeg har klaget før deg :ler:

Neida, det er triste greier. Men jeg er blitt så rar, har ikke felt ei tåre idag...Så enten fortrenger jeg det eller så har jeg gitt opp...

Vi er inne i PP13 nå.......Har snakket med legen og han fiksa slik at jeg har fått innkallelse til gyn i november. Syns det er lenge til! Men det er nå en start...

Så får vi se hva det blir fremover. Har så enormt lite lyst til noe mye styr og påkjenninger :tristbla: Men må man så må man......

Vi må bare holde hodet over vannet og være positive uansett om alt blir aldri så svart!! Vi skal klare det vettu!!

Ha ei riktig god natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde dere lenge før Brage var på plass i magen?

Det klaffet egentlig på første forsøk! Perioden før det prøvde vi ikke aktivt, så da vi først gikk inn for å finne EL og sånt så gikk det overraskende fort!

Har du prøvd sånne EL-tester? Jeg målte tempen også.. men tror ikke det er helt nødvendig egentlig. Men det gir deg en bedre ide om nårEL har vært!

God natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte og La Traviata: :klem: takk for gode og oppmuntrende ord!

Konklusjonen er vel at vi får holde humøret oppe, prøve igjen og vite at på en eller annen måte blir vi mamma'er en gang ;)

Jeg har det bedre i dag, og det føles ikke så forferdelig trist lenger. Skal prøve å lese litt pensum i dag, og så skal jeg på jobb litt seinere. Mannen er bortreist i helga, og noen ganger er det godt å være litt alene også.

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Godt å høre at det går bedre! Det må bare gjøre det ellers blir vi smårare :)

Vi skal bli verdens beste mamiser en dag!

Håper du får ei riktig god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen har kommet for fullt (!), så jeg dropper å teste på nytt. Konklusjonen er vel at de testene fra DK ikke er helt til å stole på. Eventuelt var jeg fryktelig dårlig på å lese av resultatet...

Ellers en bra dag. Sola skinner og jeg skal sitte inne og jobbe med fag. Juhu :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia du!

Forbaska tanta ja...Men du, neste mnd DA skal det bli vår tur!! Det bare mååå det faktisk...For jeg vil ikke på sykehuset.......... :sjenert:

Håper du har fått gjort mye idag da!Flinke du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Ballerina: takk for hilsen, sender deg en :klem:

Men du, neste mnd DA skal det bli vår tur!! Det bare mååå det faktisk...For jeg vil ikke på sykehuset.......... :sjenert:

Ja, neste måned er det vår tur :) Jeg har regnet ut at EL i november kræsjer med min utenlandstur og EL i desember kræsjer med mannens. Så med andre ord - oktober er måneden!!!

Når har du EL, forresten? Vi hadde vel ganske likt i forrige måned? Jeg har neste tirsdag, så i helga blir det mye action :sjarmor:

Jeg er litt tidlig hjemme i dag, skal prøve å få jobba litt her. Har lagt et teppe over tv'en så jeg ikke skal bli frista - jeg er så håpløs :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Teppe over tvn!!! Den var god!!

Tror jeg har EL rundt den 10.okt?! Det er vel ca to uker før jeg venter neste IKM...

Blir ikke neste tirsdag for tidlig?! Eller er jeg helt på blåbærtur her??

Hmm..må vel sjekke hvordan jeg ligger an på ELtestfronten også...

I alle mine år da jeg gikk skole,helt fra barneskolen og til nå, så har jeg ikke fått gjort lekser hvis jeg ikke hadde musikk på.....Høres helt merkelig ut, men jeg får ikke til å lese hvis det ikke er noe bråk rundt meg!

Da jeg leste til hj.pleien hørte jeg på DDE i flere mndr! Av alle ting!

Legger tilslutt ikke merke til musikken, men kan nå så og si alle tekstene deres da........ :sjenert:

Underbevisstheten skal man ikke kødde med! Gode karakterer har jeg også, så det funker for meg! Men så er jeg litt rar også da!

Det får jeg høre stadig; Du er så rar!! Men tror ikke folk mener det vondt!

Syns det er helt greit å være litt rar i flekkene jeg!

Kos deg masse! Håper du får gjort masse idag! Og at jeg ikke har skravla hull i hodet på deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fru Biscuit!

Skal huske teppe over TVen neste fri dag, kanskje over PCen også.. :)

Jeg fikk mensen den 22 da har vel jeg EL rundt den tiden du også har??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsener, Hulderjenta, Skytte og Fru Blå!!

Teppe over tv'en funka som ei kule, det! :ler: Hyggelig at jeg kunne more dere! Jeg har et anstrengt forhold til tv; merker hvordan det suger alle krefter ut av meg og gjør meg helt apatisk. Men hvis jeg klarer å bestemme meg for ett program, og se dét og bare det programmet, så funker det. Og noen ganger går det jo bra ting på tv! Mannen ler av meg han også, men fortsetter å legge på teppet når han har sett på tv (lydig som han er) ;)

Uansett. EL, ja! Vel, ifølge de forrige månedene mine, så får jeg EL rundt dag 14 i syklusen. I og med at jeg fikk mensen den 21. september, så blir EL den 4. oktober. Eller hva sier du, Skytte? Fikk vi ikke mensen ganske samtidig denne måneden?

Det er med andre ord ikke lenge til neste periode med stor aktivitet i sengehalmen :sjarmor: Ulempen er at vi skal på hyttetur med foreldrene mine i helga, så vi rekker ikke å "jobbe" så mye i forkant. Men med EL på tirsdag så burde det vel gå bra?!

Ellers skal jeg til frisøren i dag! Planlegger ny frisyre og greier. Wish me luck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får jeg høre stadig; Du er så rar!! Men tror ikke folk mener det vondt!

Syns det er helt greit å være litt rar i flekkene jeg!

Kos deg masse! Håper du får gjort masse idag! Og at jeg ikke har skravla hull i hodet på deg! :klem:

Det er bare kjempehyggelig at du skravler i dagboka mi, Skytte! Jeg leser og smiler og synes slett ikke at du er så "rar" ;) Personlighet, pleier jeg å kalle det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte mannen at jeg valgte en annen mann å få barn med! Jeg drømte at vi var på hyttetur med foreldrene mine (som vi jo skal) når jeg fikk EL, så vi bare måtte ha sex! Det er noen som tenker på å lage barn, ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:ler: Apropo drømmer, jeg har forøvrig vært barnepiken til Herr og Fru Backham i natt.. Bare sånn at du vet det :grine2:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:  Apropo drømmer, jeg har forøvrig vært barnepiken til Herr og Fru Backham i natt.. Bare sånn at du vet det  :grine2:

Og mannen min var utro med lillesøsteren til eksen min i natt! :tristbla: 1 time før bryllupet vårt! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Ble helt oppslukt jeg, når jeg begynte å lese dagboka di....sååå spennende :hoppe:

Vi begynte også i august å prøve, og jeg ser at vi får besøk av vår "Teite" tante omtrent samtidig....og så blir jeg også studentmamma :ler:

Så hit inn må jeg nok oftere.

Ha ei strålende helg :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og mannen min var utro med lillesøsteren til eksen min i natt! :tristbla:  1 time før bryllupet vårt!  :tristbla:

Uff da! Den var jo litt trist :overrasket: Vedder på at lillesøsteren til eksen din er ganske søt og at du vet at mannen din synes at hun er det?!

Apropo drømmer, jeg har forøvrig vært barnepiken til Herr og Fru Backham i natt.. Bare sånn at du vet det  :ler:

:ler: Hvordan var det da? La han ann på deg, eller?

Leanora: takk for hyggelig hilsen! Blir spennende å se når det klaffer for oss! Leste litt i dagboka di og så at du har en liten gutt fra før :) Var du studentmamma da også? Er så nysgjerrig på folk som har erfaring med det!

Ellers har vi hatt en fin helg på fjellet. Kjipt vær, men vi fikk gått en del turer likevel, så jeg er fornøyd. På lørdag slo alle EL-hormoner til og jeg var superkåt (unnskyld at jeg er direkte) hele dagen :overrasket: Litt håpløst i og med at vi var på tur med foreldrene mine, og ikke hadde noen mulighet til å snike oss unna. Mannen syntes det var kjempemoro :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...