AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #1 Skrevet 24. januar 2021 Trur jeg vet svaret på dette men her: 1. Jeg liker ikke hvordan jeg ser ut 2. Om jeg tar selfie så blir jeg aldri fornøyd med hvordan jeg ser ut 3. Klarer ikke å se folk i øynene 4. Tenker det verste om meg selv hele tiden. Jeg trur nok at svaret er ja, men hva kan jeg gjøre for og bygge meg selv opp? Jeg har tannproblemer, mye av tenenne ble trekt pågrunn av sykdom. Så jeg er nesten tannløs, noe som også er en STOR medvirkning på hvem jeg er. Klarer ikke og spise foran folk eller rundt folk, klarer ikke og le foran folk. Anonymkode: e5087...3e1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #2 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Trur jeg vet svaret på dette men her: 1. Jeg liker ikke hvordan jeg ser ut 2. Om jeg tar selfie så blir jeg aldri fornøyd med hvordan jeg ser ut 3. Klarer ikke å se folk i øynene 4. Tenker det verste om meg selv hele tiden. Jeg trur nok at svaret er ja, men hva kan jeg gjøre for og bygge meg selv opp? Jeg har tannproblemer, mye av tenenne ble trekt pågrunn av sykdom. Så jeg er nesten tannløs, noe som også er en STOR medvirkning på hvem jeg er. Klarer ikke og spise foran folk eller rundt folk, klarer ikke og le foran folk. Anonymkode: e5087...3e1 Fiks tennene dine da. Anonymkode: ad55a...869
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #3 Skrevet 24. januar 2021 Men skal du bare gå uten tenner resten av livet da? Anonymkode: 8144e...ebd
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #4 Skrevet 24. januar 2021 13 minutter siden, AnonymBruker said: Men skal du bare gå uten tenner resten av livet da? Anonymkode: 8144e...ebd skal få det fiksa men pågrunn av coronaen så har jeg satt alt på vent. Anonymkode: e5087...3e1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #5 Skrevet 24. januar 2021 Tenker du har dårlig selvverd. Du tror du ikke har verdi pga ditt utseende. Selvtillit er om du ikke har troen på deg selv og at du får til ting. Mulig du har det også. Men du er garantert et flott menneske. Vi har alle "mangler", men det gjelder å fokusere på det du synes er bra med deg. Så er du kanskje ikke en klassisk skjønnhet, men du er så mye annet. Bra du har en plan med tennene. Så må du fokusere på det gode ved deg selv. Andre liker deg for akkurat den du er, det må du også gjøre. Anonymkode: 09868...358
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #6 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): skal få det fiksa men pågrunn av coronaen så har jeg satt alt på vent. Anonymkode: e5087...3e1 Dette er ikke verdt å sette på vent. Du blir ikke smitta av corona hos tannlegen. Få fiksa tennene dine, skjønner godt at dette ødelegger selvtilliten. Anonymkode: 8144e...ebd 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #7 Skrevet 24. januar 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Dette er ikke verdt å sette på vent. Du blir ikke smitta av corona hos tannlegen. Få fiksa tennene dine, skjønner godt at dette ødelegger selvtilliten. Anonymkode: 8144e...ebd Enig her. Jeg får fikset mine tenner nå. Det er en fordel å gjøre det nå. Så er man klar med sine fine tenner til vi skal være sosiale uten munnbind igjen Anonymkode: 09868...358 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #8 Skrevet 24. januar 2021 39 minutter siden, AnonymBruker said: Enig her. Jeg får fikset mine tenner nå. Det er en fordel å gjøre det nå. Så er man klar med sine fine tenner til vi skal være sosiale uten munnbind igjen Anonymkode: 09868...358 Jeg må reise til bergen for og fikse dette, det er også en krevende operasjon. Jeg må flytte øver ganen 1 cm fram først, og så sette in alt nytt, det blir og ta tid. Jeg har utroligt lyst og få det fiksa, men igjen så liker jeg ikke og dra alene til store byer heller da jeg ikke er kjent og hater stress Anonymkode: e5087...3e1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #9 Skrevet 24. januar 2021 Nei, du har lav selvfølelse. Veldig, veldig stor forskjell på selvtillit og selvfølelse. Anonymkode: 667e8...6db
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #10 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg må reise til bergen for og fikse dette, det er også en krevende operasjon. Jeg må flytte øver ganen 1 cm fram først, og så sette in alt nytt, det blir og ta tid. Jeg har utroligt lyst og få det fiksa, men igjen så liker jeg ikke og dra alene til store byer heller da jeg ikke er kjent og hater stress Anonymkode: e5087...3e1 Så du liker bedre å ikke ha tenner og å føle deg dritt? Skjønner. Da har du ingenting å klage over. Anonymkode: 8144e...ebd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå