Gjest 1_Ava_1 Skrevet 15. april 2021 #201 Del Skrevet 15. april 2021 Atticmess skrev (5 minutter siden): Hurra for nok en fin test 😁 Kjekt med disse digitaltestene altså 😊 Jeg fikk min 3+ på 21 dpo 😊 Men skader ikke å vente lengre heller tenker jeg. Takk for svar @Atticmess💕 det har vært vanskelig å holde seg borte fra testingen, men merker at det går litt lettere nå faktisk😅 men er veldig spent på 3+ På CBD! Synd testene er så dyre, derfor jeg ikke vil brenne dem av for tidlig🙈 har du tenkt å gjennomføre TUL?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 15. april 2021 #202 Del Skrevet 15. april 2021 1_Ava_1 skrev (5 minutter siden): Takk for svar @Atticmess💕 det har vært vanskelig å holde seg borte fra testingen, men merker at det går litt lettere nå faktisk😅 men er veldig spent på 3+ På CBD! Synd testene er så dyre, derfor jeg ikke vil brenne dem av for tidlig🙈 har du tenkt å gjennomføre TUL?😊 Haha, ja, kjenner meg igjen. Men etter jeg fikk 3+ på digitaltesten så har all testetrangen forsvunnet 😅 Ja.. de er ganske dyre jeg hadde bare to så prøvde også å holde ut så jeg fikk 3+, heldigvis gikk det 😊 Bestemte meg i dag etter prat med jordmor om TUL i uke 12/13, hvis alt ser bra ut da så tenker jeg at vi tar sjansen og deler nyheten med familien 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 16. april 2021 #203 Del Skrevet 16. april 2021 Atticmess skrev (På 15.4.2021 den 13.04): Haha, ja, kjenner meg igjen. Men etter jeg fikk 3+ på digitaltesten så har all testetrangen forsvunnet 😅 Ja.. de er ganske dyre jeg hadde bare to så prøvde også å holde ut så jeg fikk 3+, heldigvis gikk det 😊 Bestemte meg i dag etter prat med jordmor om TUL i uke 12/13, hvis alt ser bra ut da så tenker jeg at vi tar sjansen og deler nyheten med familien 😊 Ååå, så spennende! Gleder meg på dine vegne🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 16. april 2021 #204 Del Skrevet 16. april 2021 Var ute og gikk en tur i finværet med hunden vår i dag, og kjære vene.. jeg ble sykt andpusten så fort veien hellet det minste oppover, og måtte ta det veldig rolig for ikke å føle at jeg kom til å dø av O2-mangel😵😅 etter et stykke i oppoverbakkene kom i tillegg en kvalmebølge skyllende over meg, og på vei ned kjente jeg med ett at NÅ må jeg på do🤣 da var det bare å knipe sammen det som kunne knipes sammen og skynde seg hjem for å si det sånn. Regner nesten med at dette er de første «ordentlige» symptomene så langt foruten ømme bryster og trøtthet🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 16. april 2021 #205 Del Skrevet 16. april 2021 Åååh den andpustetheten 🙈 Puls på 150 etter å ha gått 2 ganger opp og ned trappen 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 16. april 2021 #206 Del Skrevet 16. april 2021 Niny skrev (2 timer siden): Åååh den andpustetheten 🙈 Puls på 150 etter å ha gått 2 ganger opp og ned trappen 😂 Hahahah, så godt å høre at det ikke bare er meg😂 jeg som var i god form for 14 dager siden!!🙈 Har du kjent sånne plutselig stikkende smerter rundt symfysen? Jeg fikk det for første gang nå i kveld og regner med det er slike strekke-smerter, de gikk iallfall over etter noen minutter. Har aldri kjent sånt før🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 16. april 2021 #207 Del Skrevet 16. april 2021 1_Ava_1 skrev (2 timer siden): Hahahah, så godt å høre at det ikke bare er meg😂 jeg som var i god form for 14 dager siden!!🙈 Har du kjent sånne plutselig stikkende smerter rundt symfysen? Jeg fikk det for første gang nå i kveld og regner med det er slike strekke-smerter, de gikk iallfall over etter noen minutter. Har aldri kjent sånt før🤔 Ja nå er jeg faktisk straks i uke 12 (!!!! 😨) Kjente de sterkt og mye på 14 dpo eller noe sånt. Hadde testet positivt så visste det ikke var mens, men det stakk så intenst. Utenom det har jeg hatt mye stikk og dragninger inni både midt på der livmoren er, og ut mot sidene. Nå de siste dagene har jeg faktisk kjent de ekstra mye, av en eller annen grunn, men igår kunne jeg kjenne livmoren har begynt å komme opp forbi det beinet nå 🤩 Tenk på det som voksesmerter. De mer midt på er vel livmoren som strekker seg og de ut mot sidene gjerne litt høyere oppe er senene som holder livmoren på plass 😊 I mitt hode hvertfall er det sånn det henger sammen 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 19. april 2021 #208 Del Skrevet 19. april 2021 5+2 etter at @Niny lærte meg å telle her om dagen😂💕 har så lite symptomer at jeg måtte ta en strimmeltest i dag bare for å se at jeg faktisk fortsatt er gravid🙈 heldigvis er teststreken sterkere enn kontrollstreken, så det ser ut til at spira fortsatt klamrer seg fast🤞🏻🙏 jeg vet jo at dette med symptomer er individuelt, men det eneste symptomet jeg har er ømme pupper og uteblitt mens🤔 hadde noen ligamentsmerter her om dagen, men det ga seg fort. Jeg har heller ingen «menssmerter», føler meg i super form, andpustenheten jeg kjente på for noen dager siden er long gone og ellers er både matlyst og alt annet på topp i grunn! Skjønner ingenting, slipper jeg unna med dette så kan jeg lett være gravid hele tiden😅 men litt bekymret er jeg jo selvfølgelig! Tenkte å ta den siste CBD på torsdag, da har det gått en uke siden jeg fikk 2-3, så håper det står 3+ da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 19. april 2021 #209 Del Skrevet 19. april 2021 Så deilig med lite symptomer da 😊 Er jo enda tidlig også og jeg tror det er veldig individuelt hvor tidlig man kjenner symptomer, og som du skriver så er det individuelt hvor mye man kjenner til det i det hele tatt 🙈 Satser på at lille spire groe og koser seg som den skal også er det jo veldig behagelig om du i dette svangerskapet er lite påvirket da 😁🤞 Blir bra med testen på torsdag, deilig med d3n bekreftelsen på at hcgen øker 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 19. april 2021 #210 Del Skrevet 19. april 2021 Greide ikke vente til torsdag og svidde av den siste CBD i dag😭❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 20. april 2021 #211 Del Skrevet 20. april 2021 Nydelig! 🎉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 20. april 2021 #212 Del Skrevet 20. april 2021 Såå herlig 🥰 Kysser fingrene for at alt går som det skal fremover 🤞❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 20. april 2021 #213 Del Skrevet 20. april 2021 Såå herlig!❤❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 30. april 2021 #214 Del Skrevet 30. april 2021 Lenge siden jeg har vært innom dagboken min nå, og tenker at den sikkert skulle vært endret om til graviditetsdagbok, men jeg tør fortsatt ikke. I følge appene på telefonen min er jeg 6+6 i dag og på mandag skal jeg inn til TUL. Jeg gruer meg helt forferdelig!😭 jeg er nemlig livredd for å få høre at det ikke er liv og at det dermed er en MA. Jeg har jo fortsatt svært sparsommelige symptomer, stort sett kun ømme pupper, og jeg synes de har blitt mindre ømme den siste tiden. Jeg er oppe på do hver natt og tisser, føler at blæra mi er helt sprengt, men det kommer i grunn lite urin til tross🙈 jeg er nok mer trøtt og har økt søvnbehov. Likevel er søvnkvaliteten min på natten forholdsvis dårlig og jeg drømmer mer. Foruten dette så føler jeg meg som meg selv, ingen kvalme, ingen murringer/stikninger eller lignende, og kan derfor ikke tro at det er håp for denne spira. Jeg har begynt å tenke at grunnen til de sparsommelige symptomene mine er fordi den har sluttet å utvikle seg. Det føles helt forferdelig å må vente helt til mandag med å få svar😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 2. mai 2021 #215 Del Skrevet 2. mai 2021 Huff, synd å høre at du er såpass plaget med aborttanker.. 😔 Godt det er TUL imorgen og at du får sjekket ståa, håper alt ser bra ut ❤ Jeg tror det er viktig å huske at hver enkelt graviditet er forskjellig og at det er en god del prosent, husker ikke nøyaktig men ca 10%?, som ikke opplever noe spesielt med symptomer. Får håpe at lille spire vokser og koser seg inne i magen 😊 Hvor langt er du på vei imorgen? Får du høre hjertelig og slikt? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 2. mai 2021 #216 Del Skrevet 2. mai 2021 Lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eira2020 Skrevet 3. mai 2021 #217 Del Skrevet 3. mai 2021 Lykke til i dag @1_Ava_1 🤞🏼💛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 3. mai 2021 #218 Del Skrevet 3. mai 2021 Tenker på deg og håper det har gått bra i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 5. mai 2021 #219 Del Skrevet 5. mai 2021 Litt bekymret for deg nå Ava.... men håper alt gikk fint på mandag og at du bare er normalt opptatt og svever på en rosa sky nå ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 5. mai 2021 #220 Del Skrevet 5. mai 2021 Tusen takk for lykkeønskninger @Atticmess@Eira2020@Dame1989og @Amatariel❤️ Jeg valgte å logge av forum pga alt jeg leser om, det gir bare destruktive tanker. Jeg var 7+2 da jeg var inne på innvendig UL og alt så helt perfekt ut med den lille reka🥰 den målte 9 mm da vi var der, hjertet slo nydelige slag og plommesekken så ut akkurat som ønsket. Gyn sa at hvis hun skulle gitt poeng så hadde jeg fått 12/12😊❤️ fortalte gyn litt om bekymringene mine, og vi har blitt enig om at jeg skal prøve å logge litt av på forumfronten, så det kommer jeg nok til å gjøre fremover. Planen videre nå blir ny TUL i uke 12, så håper vi bare at alt er i orden da også. Dersom alt ser bra ut da så kommer vi til å fortelle det til familie og nærmeste vennekrets etter det. Jeg ønsker dere alle nydelige damer hell og lykke fremover. Må den kommende tiden bringe dere alle babystøv, for den følelsen jeg sitter med nå - pur lykke - den fortjener dere alle å føle på!💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå