AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #1 Skrevet 24. januar 2021 Vi er i begynnelsen av 20-årene, og han har litt problematisk hud med sporadiske kviseutbrudd. Huden hans er tilsynelatende verken spesielt fet eller tørr. Det er ikke alvorlige utbrudd, men det er ofte nok og mange nok kviser til at han synes det er irriterende. Noe jeg mistenker kan være årsaken er at når han dusjer, så lar han vannet renne ned i ansiktet, sånn at han får både voks og sjampo der. Jeg tror ikke det blir rent nok av å skylle det på den måten, men er ikke sikker. Tror dere det kan være noe hold i det? Hva annet er det som kan gjøre det, og hva hjelper? Anonymkode: e4eea...c84
whookanova Skrevet 24. januar 2021 #2 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi er i begynnelsen av 20-årene, og han har litt problematisk hud med sporadiske kviseutbrudd. Huden hans er tilsynelatende verken spesielt fet eller tørr. Det er ikke alvorlige utbrudd, men det er ofte nok og mange nok kviser til at han synes det er irriterende. Noe jeg mistenker kan være årsaken er at når han dusjer, så lar han vannet renne ned i ansiktet, sånn at han får både voks og sjampo der. Jeg tror ikke det blir rent nok av å skylle det på den måten, men er ikke sikker. Tror dere det kan være noe hold i det? Hva annet er det som kan gjøre det, og hva hjelper? Anonymkode: e4eea...c84 voks er ikke bra for huden, herregud! har prøvd det en gang før, og jeg fikk masse kviser i hudebunnen. Behan om å slutte med det der for en periode og se om kvisene blir borte..
whookanova Skrevet 24. januar 2021 #3 Skrevet 24. januar 2021 whookanova skrev (Akkurat nå): voks er ikke bra for huden, herregud! har prøvd det en gang før, og jeg fikk masse kviser i hudebunnen. Behan om å slutte med det der for en periode og se om kvisene blir borte.. + kjøpe en kvisekrem. og rens huden på ordentlig måte, ikke i dusjen, da en hel haug av andre bakterier renner ned i ansiktet hans også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå