AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #1 Skrevet 24. januar 2021 Hva gir best resultat når en skal bleke tenner; gjøre det i en prosedyre hos tannlegen (tar det er par timer?) eller få med blekeskinner hjem som skal sitte på om natten? Noen som har erfaring her? Anonymkode: 45e9e...65f 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #2 Skrevet 24. januar 2021 Pleier ikke tannleger å anbefale å ta med blekeskinner hjem? Jeg har gjort det på den måten hos tannlege iallfall, sånne man sover med. Det fungerte veldig bra  Da har du også skinnene, så om du trenger en touch up senere så kjøper du bare blekegel til et par hundrelapper. Anonymkode: b09e2...fe6
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #3 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Pleier ikke tannleger å anbefale å ta med blekeskinner hjem? Jeg har gjort det på den måten hos tannlege iallfall, sånne man sover med. Det fungerte veldig bra  Da har du også skinnene, så om du trenger en touch up senere så kjøper du bare blekegel til et par hundrelapper. Anonymkode: b09e2...fe6 Men gir det like godt resultat? Synest ofte de som har slike blekeskinner får litt grå tenner🙈 Anonymkode: 45e9e...65f
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #4 Skrevet 24. januar 2021 Klinikkbleking er veldig ut. Veldig mange kontorer tilbyr ikke det lengere heller. Resultatet blir best med hjemmebleking. Anonymkode: 9a81e...752
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #5 Skrevet 24. januar 2021 Jeg fikk blekeskinner hos tannlegen. Ble helt supert, ikke grått. Anonymkode: 3e24e...cfe
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #6 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men gir det like godt resultat? Synest ofte de som har slike blekeskinner får litt grå tenner🙈 Anonymkode: 45e9e...65f Grå tenner får man uansett hvilken metode man bruker om dentinet under emaljen er mørk. Det er bare de med veldig lyst dentin som får helt hvite tenner. Anonymkode: 5d6c2...799
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #7 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men gir det like godt resultat? Synest ofte de som har slike blekeskinner får litt grå tenner🙈 Anonymkode: 45e9e...65f Jeg fikk kjempegodt resultat  Det da samme blekemiddel (hydrogenperoksid) uansett, bare forskjellig styrke. Så resultatet burde vel bli det samme. Om man får gråskjær når man bleker så kan det vel ha med om tannen under emaljen er mørk, eller om man har grålige tenner før man starter tenker jeg.  Som en skrev over så trodde jeg ikke tannleger bleket i salong engang, at det er mer sånn som negledesignere med brevkurs i tannbleking gjør. Så har de gjerne blått lys på som har ingen effekt, utover at det tørker ut tennene litt sånn at de ser hvitere ut der og da. Anonymkode: b09e2...fe6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå