AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #1 Skrevet 24. januar 2021 Hei! Jeg har endelig funnet ut hva som gir meg kviser. Jeg er i 30-årene og har slitt med kviser siden tenårene. Jeg har prøvd alt og endelig har jeg funnet årsaken. Tenkte jeg skulle poste det her, i tilfelle det kan hjelpe flere! Det står jo overalt at man bør kutte ut melk, sukker, fet mat osv. Men det hjalp ikke meg. Jeg kuttet ut frukt og jordbær, og huden min er mye bedre! Tilnærmet kvisefri! Jeg vet at jeg har reagert på appelsinjuice og jordbær før, så det har jeg holdt meg unna. Men det jeg ikke har tenkt på, er at det er sitrus i mye anna. F.eks. all slags brus. Jordbær og sitrus er noe mange reagerer på. Jeg vet ikke om det gjelder all frukt eller om det gjelder flere typer bær, men tipper typisk sure ting gir utslag. Jeg skal prøve å introdusere en og en frukt, som ikke er sitrus, og se om jeg tåler det. Ananas tåler jeg i hvertfall ikke. Bringebær, kirsebær og solbær tåler jeg. Håper dette fungerer for flere!! Anonymkode: 7e74d...353 2
Gjest Lillyy Skrevet 31. januar 2021 #2 Skrevet 31. januar 2021 Gjelder å prøve seg frem i matveien ja, tror det har mye mer å si for huden enn hva de fleste er klar over! jeg prøvde det meste av hudpleie, til ingen nytte. Det eneste som funket for min del var å kutte ut egg. Hadde aldri hørt om det, men det funket for huden min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå