AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #1 Skrevet 23. januar 2021 Noen som har opplevd at de har fått dårligere sexlyst av ritalin? Jeg har slitt med manglende sexlyst i litt over 2 år, og brukt ritalin omtrent like lenge. Pga en annen post her begynte jeg å tenke på om kanskje det kan være ritalin som gjør det. Jeg har av og til uker hvor jeg ikke bruker ritalin (har jeg fri fra jobb for eksempel) og ifølge min mann så tar jeg vist oftere initiativ til sex i de periodene. Jeg har vært så frustrert over manglende sexlyst. Selv om jeg har en veldig mann som aldri maser eller klager på at det blir så lite sex, men heller prøver å hjelpe meg "å komme igang". Hvis det kan være ritalin så jeg seriøst prøve å få byttet medisin eller bare klare meg uten ritalin for jeg er redd for at på et tidspunkt vil mannen bli lei av å ha så lite sex. Anonymkode: 39dcf...63a
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #2 Skrevet 24. januar 2021 Nei. Ritalin påvirker ikke sexlysten min, men ppiller gjør. Anonymkode: 1b77e...8bf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå