AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #1 Skrevet 23. januar 2021 Hvor er de mennene som er følsomme romantikere? Lei av de tomme skallene som slavisk følger instinkter og ikke har en egen personlighet. Er alle de gode tatt? 😞 Anonymkode: 3238b...81d
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #2 Skrevet 24. januar 2021 Det hender at de må dyrkes frem. Min mann er romantisk når jeg er det, samt viser at jeg setter stor pris på at han er det, og gjerne nevner det i ettertid. Han liker å føle at jeg er veldig fornøyd med ham rett og slett, og gjør alltid mer av det han får svært god respons på. ♥️ Det oppstå ofte ikke i et vakum, men av at det er gjensidig, og tydelig blir satt pris på. Anonymkode: 3d3d1...62d
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #3 Skrevet 24. januar 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Det hender at de må dyrkes frem. Min mann er romantisk når jeg er det, samt viser at jeg setter stor pris på at han er det, og gjerne nevner det i ettertid. Han liker å føle at jeg er veldig fornøyd med ham rett og slett, og gjør alltid mer av det han får svært god respons på. ♥️ Det oppstå ofte ikke i et vakum, men av at det er gjensidig, og tydelig blir satt pris på. Anonymkode: 3d3d1...62d 💕 høres flott ut. Tror heller ikke det dukker opp av intet, og drømmen er at det skal settes pris på som din mann. Men dessverre har jeg heller opplevd motsatt, helt sjelløse. Uansett hyggelig på dine vegne, gir litt håp 🥰 Anonymkode: 3238b...81d
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #4 Skrevet 24. januar 2021 Må til utlandet for og finne romantiske menn. Anonymkode: 3be30...3e7
Gjest Syngemann Skrevet 24. januar 2021 #5 Skrevet 24. januar 2021 På hsp forum rundt omkring er det gansk vanlig. Hvis du virkelig vil ha, vil elske, en følsom romantisk mann med dybde.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå