AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #1 Skrevet 23. januar 2021 Hvordan er det å date nå ift. før korona? Dater folk mindre nå? Eller like mye som før? Anonymkode: a0fcf...04f
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #2 Skrevet 23. januar 2021 Tør ikke date. Dater i Oslo før, det er jo der det er mest smitte. Tenker å laste ned tinder igjen om 1 år, da har jeg også kommet lengre i studiet og har mer tid. Anonymkode: 2492f...859 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #3 Skrevet 23. januar 2021 Om det er mer eller mindre vet jeg ikke, har bare datet under korona. Helt fint å date nå. Ingen "krav" om nærhet, klemmer, kyss, ingenting. Helt nydelig! Anonymkode: 7569f...5ed
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #4 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Om det er mer eller mindre vet jeg ikke, har bare datet under korona. Helt fint å date nå. Ingen "krav" om nærhet, klemmer, kyss, ingenting. Helt nydelig! Anonymkode: 7569f...5ed Da er det jo egentlig på mange måter BEDRE å date nå da? ☺️ Anonymkode: a0fcf...04f 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #5 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da er det jo egentlig på mange måter BEDRE å date nå da? ☺️ Anonymkode: a0fcf...04f Ja, jeg syns det er helt ok. Mange år siden sist jeg datet, da var jeg mer nervøs og litt usikker, men nå skal man jo holde avstand så da får man bedre tid på å finne ut om man faktisk vil være nær/kysse etc. 😊 Anonymkode: 7569f...5ed
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #6 Skrevet 24. januar 2021 Greia er jo at folk er veldig ensomme og får lite nærhet. Spesielt de som er single og enslige. Jeg greier ikke å være meg selv nå med dating. Jeg merker også når jeg datet før jul at menn ønsker nærhet. Mange bryr seg ikke om korona..Snakket med en som ville på date med meg, og jeg sa jeg ville vente pga korona nå. Og da sa at han det er ikke noe poeng å være redd for smitte blant fremmede. Brydde seg lite om anbefalinger og smitte og var bare sur for at oslo var nedstengt. Anonymkode: 7a055...fcb 1
micromaya Skrevet 24. januar 2021 #7 Skrevet 24. januar 2021 Jeg har vært på noen få dater de siste månedene – gåturer med helt grei avstand. Synes det er fint å kunne gjøre det så avslappet under det første møtet 😊. Når det er sagt: virker som om det er mange som ikke bryr seg. Får stadig forslag om sextreff. 😜
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #8 Skrevet 24. januar 2021 Må si jeg liker corona dating. Har en date på fredag. Da skal vi gå tur. Hvis det er hyggelig blir det sikkert å spise etterpå. Jeg føler ting går saktere. Slutt på drinker og hoppe til sengs med en gang. ☺ Anonymkode: 3b1bc...ed3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #9 Skrevet 24. januar 2021 Har ikke truffet noen, opplever ikke at noen vil treffes nå. Det blir litt prat på Tinder, men siden vi ikke treffes har det med å dø ut før det skjer noe. Anonymkode: 4b0da...67f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå