AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #1 Skrevet 23. januar 2021 Strøk 2 gang i Kristiansand nå, første stryk mener jeg var urettferdig men andre stryk var 100% rettferdig ettersomt jeg brøt vikeplikten. Føler også jeg har vært uheldig med sensoren jeg fikk men men. Noen som har kjørt opp i Mandal, Evje eller Arendal? Hvordan var det? Er sentrum veldig annerledes der? (lyskryss, rundtkjøring osv) Anonymkode: e5d25...3c2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #2 Skrevet 23. januar 2021 Samboeren min kjørte opp i Mandal to ganger (besto to ganger, han mistet lappen imellom, idiot). Mandal er tilsynelatende lett å kjøre opp i, da det tidligere bare var 1 rundkjøring i hele byen. Men det er en stund siden. Jeg vurderte å kjøre opp i Mandal - da vi bor i Oslo nå, men ga den ideen fra meg, fordi vi er der bare på sommer, men mandaltrafikkstasjon holder sommerstengt 😅 Det er kanskje ikke noe problem for deg, da du bor nærmere. Anonymkode: 8a47e...d8e 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #3 Skrevet 23. januar 2021 Det er en fordel å kjenne stedet man skal kjøre opp i godt. Dessuten er jo det et poeng å faktisk evne å kjøre bra. Er du for dårlig til å få lappen i én by, er du vel for dårlig i nabobyen også. Bare å øve seg og bli bedre da. Lykke til! Anonymkode: 21918...27e 9
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #4 Skrevet 28. januar 2021 Jeg bor i Bergen men valgte oppkjøring på Stord Anonymkode: 8084c...b4e
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #5 Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg bor i Bergen men valgte oppkjøring på Stord Anonymkode: 8084c...b4e hvordan gikk det? Tok du kjøretimer i stord før oppkjøringa eller var du kjent med stede fra før av? Anonymkode: e5d25...3c2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #6 Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): hvordan gikk det? Tok du kjøretimer i stord før oppkjøringa eller var du kjent med stede fra før av? Anonymkode: e5d25...3c2 Nope, hadde knapt vært på Stord før oppkjøringen og aldri kjørt der selv, så var absolutt ikke kjent der! Men vi hadde en klokketimes kjøring før oppkjøringen hvor vi kjørte på flere av de mulige rutene vi kunne få på selve oppkjøringen. Anonymkode: 8084c...b4e
Minya Skrevet 30. januar 2021 #7 Skrevet 30. januar 2021 Anbefaler å kjøre opp i området du har kjørt med kjørelærer i, for det området kjenner du. Kjørelærer har også ledet deg gjennom en hel masse ruter som er mye brukt som oppkjøringsruter, så du kan allerede de stedene. Har du strøket to ganger, betyr det egentlig at du ikke er helt klar for oppkjøringen. Øv mer, særlig på de tingene som er notert i kjøreseddelen fra sensor. 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #8 Skrevet 30. januar 2021 Hvis du skal kjøre i Kristiansand, er det en fordel at du er skikket til å kjøre i den byen. Jeg er fra et sted en halvtime utenfor Oslo og kjørelæreren min sa at vårt område hadde en av de høyeste strykprosentene i landet fordi mange fra Oslo kom for å kjøre opp her uten å ha vært her noen gang før. så det er en fordel å kjøre opp i kjente trakter. Men rart at kjørelæreren din lar deg bestille oppkjøring hvis du ikke er klar for det. Er det du som har bedt om å kjøre opp, eller er det kjørelæreren som har sagt at du er klar til det? Anonymkode: d21de...595
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå