Gå til innhold

Avvist igjen av min mann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det kan hende han føler på prestasjonsangst. Hvis han ikke er fornøyd med kroppen eller føler at potensen ikke er samme som før, så kan det sette seg veldig i hodet på mannen. Husk, for at et samleie skal fungere må mannens penis være stiv hele tiden. Har kjent på det presset å skulle levere. Derfor liker jeg ikke oralsex, siden da er jeg redd den ikke er helt stiv hele tiden. At hun føler hun gjør noe feil osv. 

Snakk med mannen din, kanskje han har vanskelige følelser å føler på prestasjonsangst fordi han merker at kroppen ikke responderer sånn som før. Trener han mye og lever sundt med bra kosthold? Hvordan har han det ellers? Bekymringer, stress og depresjon vil også ha stor innvirkning.

Anonymkode: 09d54...f46

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kåte Anders skrev (På 24.1.2021 den 1.28):

Du fortjener bedre enn dette. 
Nå vet jeg ikke hvilken familie situasjon dere er i. Samboere m/ barn u/barn gift etc. 

Mitt tips er uansett å gjøre ett sidesprang, lov i mine øyne når du ikke får en vesentlig faktor av forholdet (kjærlighet & sex) fortell han om det.

Er det slik du løser hverdagsproblemene dine? Synes du virker like egoistisk som mannen det her er snakk om.

Skrevet

Jeg reagerer på at flere og flere tydeligvis finner seg i å leve sammen med en partner som gir beng i hvordan er oppfører seg i et forhold . 
Regel 1:  Når likegyldigheten og fraværet av varme er det normale så pakker en tingene dine og går.

Regel 2:  Når partneren er frekk, nedlatende og ikke viser et fnugg av engasjement , ja da er kjærligheten borte hvis den i det hele tatt har vært der.

Regel 3: Lytt til magefølelsen . Det er kun en sjøl som kan forandre på det som er feil 

Anonymkode: cf6ee...72a

Skrevet

Snakk med han. Si at du blir lei deg når han avviser deg og spør hva grunnen er. 

Det er skikkelig dritt å ha det slik som du har det nå! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.1.2021 den 19.28):

Det kan hende han føler på prestasjonsangst. Hvis han ikke er fornøyd med kroppen eller føler at potensen ikke er samme som før, så kan det sette seg veldig i hodet på mannen. Husk, for at et samleie skal fungere må mannens penis være stiv hele tiden. Har kjent på det presset å skulle levere. Derfor liker jeg ikke oralsex, siden da er jeg redd den ikke er helt stiv hele tiden. At hun føler hun gjør noe feil osv. 

Snakk med mannen din, kanskje han har vanskelige følelser å føler på prestasjonsangst fordi han merker at kroppen ikke responderer sånn som før. Trener han mye og lever sundt med bra kosthold? Hvordan har han det ellers? Bekymringer, stress og depresjon vil også ha stor innvirkning.

Anonymkode: 09d54...f46

Enig at menn kan føle en vis prestasjonsangst, særlig hvis kvinnen tar initiativ sånn plutselig. Prøv gjerne litt omveier med å massere litt, la ham lukte på dine dufter etc. Ikke ta opp praten der å da om hvorfor ikke han tente, eller lot være å tilfredsstille deg. Ta det heller opp når han vil ha deg, da kan du avtale at neste gang må han stille opp for deg. Ta gjerne praten  når dere er på kafe sammen eller har lyst til å prate om forholdet. Lykke til! Det finnes også metoder for å komme i gang med prat rundt seksuallivet feks. 100+ spørsmål om sex eller 200+ spørsmål for par. Se fiolsex.net mye morsomt der!

Skrevet

Du har ikke krav på sex fra et annet menneske, selv om dere er kjærester. Menn er ikke objekter. Tanker om at det burde bli sex når du er kåtest, eller at du skal ha kontroll over sexlivet kan du legge bort med en gang. For at det skal bli sunn sex må begge ha lyst. Han har ikke nødvendigvis lyst akkurat når du er kåtest. 

Om man først er i en vond sirkel er pliktsex grusomt! Da mener jeg virkelig forferdelig ødeleggende! Når man har sex fordi man skal føye seg føler man må, føles akten nesten som et overgrep. Altså - aldri push på sex om han ikke har lyst! 

Det dreier seg nok ikke om ditt utseende eller hvor god du er i senga, men deres forhold i hverdagen. Tenk deg litt nøye om, har du sluttet å gi han komplementer? Er du flink nok til å bidra i hjemmet? Gir du han kjærlighet, kjærtegn og bekreftelser i løpet av dagen? Tar du deg tid til gode nære samtaler? Gir du han fysisk nærhet (kos, kyss, stryke på ryggen, sitte i armkroken, holde hender) uten noen intensjoner om sex? Ja, på en måte kan du si at du må gjøre deg fortjent til sex! Du må konstant jobbe med forholdet deres, og du må få han til å føle seg spesiell. 

Anonymkode: f9d44...17a

• Liker 2
Skrevet

Det må da være lov å ikke ha lyst... du høres litt umoden ut. 

Anonymkode: 48e6b...98a

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det må da være lov å ikke ha lyst... du høres litt umoden ut. 

Anonymkode: 48e6b...98a

Det må også være lov å teste om han har mere lyst å se tv fremfor sex med dama? TS har nok funnet svaret, og at han er bare en egoist som vil ha sex når det passer han. En mann som liker å bli sugd, men fornekter å slikke tilbake er faktisk en enveiskjørt ubrukelig partner... det høres iallefall mere umodent ut🙄

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...