Gå til innhold

Avvist igjen av min mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg så liten. De få gangene jeg tar mot til meg, så avviser han meg. Feks i kveld. Spurte om han kunne komme bort til meg i sofaen. Sa jeg ville knulle. Klemte han og viste tydelig at jeg ville. Skjedde ikke noe. Så jeg tok hånda hans på musa mi. Han strøk litt forsiktig utenpå buksa. Ikke noe mer. Så bare videre på TV. Da gikk jeg. Ble faktisk lei meg. 
Hvorfor kunne han feks ikke fingre meg hvis han ikke ville knulle? Aldri har det skjedd. Og han kommer alltid i mål når vi har sex, og som regel kjapp sex uten jeg kommer. Så føler ikke jeg er kravstor? Dessuten har jeg aldri sagt nei til sex når han viser han vil. Og har sagt at jeg har fått mer lyst. Burde han ikke gi meg litt orgasmer da?

Synes faktisk det er urettferdig. Suger han utenom også. Aldri slikket meg utenom sex heller. Hadde dere damer reagert på dette? 
Menn hva gjør jeg feil? 

Dette knekker meg. 

Anonymkode: f3493...c10

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan hjelpe? 

Skrevet

1. Prat med mannen din og ikke kvinneguiden. Vær så god for rådet.

Anonymkode: 2fc8b...d05

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Føler meg så liten. De få gangene jeg tar mot til meg, så avviser han meg. Feks i kveld. Spurte om han kunne komme bort til meg i sofaen. Sa jeg ville knulle. Klemte han og viste tydelig at jeg ville. Skjedde ikke noe. Så jeg tok hånda hans på musa mi. Han strøk litt forsiktig utenpå buksa. Ikke noe mer. Så bare videre på TV. Da gikk jeg. Ble faktisk lei meg. 
Hvorfor kunne han feks ikke fingre meg hvis han ikke ville knulle? Aldri har det skjedd. Og han kommer alltid i mål når vi har sex, og som regel kjapp sex uten jeg kommer. Så føler ikke jeg er kravstor? Dessuten har jeg aldri sagt nei til sex når han viser han vil. Og har sagt at jeg har fått mer lyst. Burde han ikke gi meg litt orgasmer da?

Synes faktisk det er urettferdig. Suger han utenom også. Aldri slikket meg utenom sex heller. Hadde dere damer reagert på dette? 
Menn hva gjør jeg feil? 

Dette knekker meg. 

Du fortjener bedre enn dette. 
Nå vet jeg ikke hvilken familie situasjon dere er i. Samboere m/ barn u/barn gift etc. 

Mitt tips er uansett å gjøre ett sidesprang, lov i mine øyne når du ikke får en vesentlig faktor av forholdet (kjærlighet & sex) fortell han om det. 

Tipper han da blir kåt og vil ha deg hele tiden. Sex i forhold blir rutine og kjedelig etterhvert. Viktig å få tilbake spenningen. Mange menn tenner på at fruen har hatt sex med en annen. 

lykke til 😀

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

1. Prat med mannen din og ikke kvinneguiden. Vær så god for rådet.

Anonymkode: 2fc8b...d05

Han vil jo ikke prate om sex

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Menn hva gjør jeg feil? 

Dette knekker meg. 

Du gjør akkurat det alle kvinner burde gjøre på en lørdagskveld, men jeg liker jo flørt og forføringer da🙈 TV kan man se når man blir pensjonist...

Begynner du ikke å tvile på hans kjærlighet i deg TS, når han avviser deg på den måten? Han gir jo også blaffen i din nytelse... Altså null omsorg og nesten ikke sex, er jo egentlig svar nok. Så tenker jeg: Hvordan kan du klare å elske en sånn mann som er så egoistisk?

Ulik sexlyst = Krasj i forholdet, så kom ikke å si at sex ikke er limet i et forhold. Sex er ofte bekreftelse at man elsker hverandre, og elsker man hverandre, fører det ofte til sex🙄

• Liker 3
Skrevet

Slik som du beskriver det, virker det nesten som om du bor med en fremmed.

Kan du si noe om hva slags forhold dere har? Ikke hva dere ikke har, hvis du skjønner hva jeg mener? 

I hvilke sammenhenger viser han at du er noe spesielt for han? Helst utover de gangene dere møtes i forbifarten når han er på vei til orgasme i deg. 

Skrevet

Hvis en ikke er kompatible er det bare å gå videre.

Anonymkode: 7422e...3bc

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke bare onanere når han ikke har lyst? Hva om det var han som hadde lyst, og ikke du?

• Liker 1
Skrevet

At han avviser, kan det være 100 grunner til. Og svært få handler om deg.

Prøv å oppmuntre ham og skryte av ham når han gjør noe du faktisk liker. Dere har jo ikke sextørke - så noe bra må det være. Skryt også av kroppen hans. Hvis han alltid føler seg utilstrekkelig, så er det naturlig at han trekker seg unna. Det er i alle fall verd et forsøk. 🤗

Å gi orgasmer, kan være et ganske tungt ansvar for en mann. Ikke alltid det virker. Og han kan gi opp før han i det hele tatt begynner fordi han blir tynger av kravet. Hva om du tar ansvar for din egen orgasme? Du kan kanskje fingre deg selv mens dere har sex? Eller kjøpe et leketøy som du kan bruke på deg selv underveis? Jeg aner selvsagt ikke hvordan han vil reagere. Han kan bli alt fra lettet til å føle at det beviser han er ubrukelig. Du kjenner ham bedre enn meg. 😉

Og så synes jeg dere bør få hjelp. Ikke av KG, men av noen profesjonelle. 💜

• Liker 4
Skrevet

Hva med å ta initiativet på en bedre/finere måte? Hvis man er i en periode hvor man ønsker mindre sex så blir ikke akkurat lysten bedre av at partner sier "jeg vil knulle" og drar hånda bort til kjønnsorganet. Hvis man ikke er i humør så er det jo ikke sånn at man nødvendigvis ønsker å gjøre andre ting, som feks fingring. Hvis min partner hadde sagt/tenkt at "du kan jo suge i det minste hvis du ikke har lyst på sex" så hadde jeg i hvert fall mistet lysten. Gå tilbake til kjærtegn, kosing, kyssing osv. Se for deg at du er kjæresten din, og hvordan du skulle ønske han la ann på deg i en periode du hadde lav sexlyst.

Dere må jo prate sammen. Si hva du liker og hva du ønsker i forholdet. Si at du ønsker at han skal slikke deg og gi deg orgasme. Vis han hvis han ikke vet hvordan osv. 

Anonymkode: b69d1...3a4

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Menn hva gjør jeg feil? 

Du tror det er du som gjør noe feil. 

Anonymkode: 3285f...2be

Skrevet

Liker han å tilbringe tid sammen med deg? Når han sitter på sofaen sammen med deg, er de fordi han vil? Eller tror du han sitter og tenker på at han heller skulle vært et annet sted? I garasjen? På fisketur eller fest med kompiser? Hvis han sitter der fordi han virkelig liker å være sammen med deg, så kan det være et fysiologisk problem. Har han runda 40? Kanskje er testo-nivået hans på bærtur?

Når din kjære ligger på sofaen og ber deg om å knulle henne, så er du som mann rimelig avhektet om du ikke responderer.

Anonymkode: cb1b2...8cd

• Liker 1
Skrevet

Skjønner deg godt. Satt på spissen håper jeg at min neste kjæreste er nymfoman. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Han vil jo ikke prate om sex

Så ikke prat om sex, prat om hvordan det føltes for deg, å bli avvist. 

Gjest Minesveiper
Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Menn hva gjør jeg feil? 

Dette knekker meg. 

Det er ikke slik at vi alltid har lyst på kommando, men for meg virker det bare som mannen din er kjip, og egoistisk. 

Skrevet

Akkurat det med å se videre på TV uten å forklare noe mer synes jeg er en ydmykende måte å takke nei på. 

Helt greit at man ikke alltid har lyst - og du var kanskje litt vel direkte om du ikke fikk noe videre tegn til gjensidig lyst, men dette synes jeg hørtes trist ut egentlig. 

Samtidig tenker jeg og du har litt rare forventninger. 

Sånne type direkte utsagn krever sin setting, altså at du har fått noen tegn til at han er åpen for det.

Om en kvinne er midt i tøyvasken og må gi vann til ungen er det jo ikke så turn om med «kom her og gi meg en blowjob» liksom. Selv får jeg ikke lyst om en mann bare uoppfordret tar hånden min rett i skrittet og tenker jeg «bare kan gi oralsex om jeg ikke har lyst». Mmmmnei, sex= all sex. 

Anonymkode: f9201...6e0

Skrevet

Kutt ut overgrep i det minste, så kanskje han får lysten litt tilbake.

Anonymkode: 33502...746

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):De få gangene jeg tar mot til meg, så avviser han meg.

Dette er en stor turn off da, om dama er sjenert og ikke har mot til å ta første initiativ 

Er en mood killer for meg i hver fall 

Anonymkode: 0de70...165

Skrevet

«De få gangene jeg tar mot til meg, såavviser han meg.»

skulle sitere dette over 🥲

Anonymkode: 0de70...165

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...