Gå til innhold

Fine kontorbord til hjemmebruk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bruker mye stasjonær pc og jeg gamer. Har derfor en liten stasjon i stuen. Har tidligere lett etter fine kontorbord som jeg kan ha i stuen som passer inn og som ser bra ut, men det er vanskelig å finne. Finner bare enkle kontorpulter som er ganske stygge. 

Jeg kunne tenke meg et bord som hadde innsynskjerming slik at datamaskinene og mesteparten av ledningene blir skjult (mtp ryddighet og besøk). 

Noen i lignende situasjon eller noen som leter etter det samme? Føler at møbelindustrien ligger litt etter her. Det er da mer og mer vanlig ha datamaskin i stua? Hvorfor ikke flere fine kontorpulter som passer inn i stue? Somer pene og praktiske?

Anonymkode: a425f...17c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Antar et skatoll er uaktuelt? Hvor stor skjerm har du? Regner med du har en stasjonær. Vil tro at møbelindustrien ligger etter siden de fleste har bærbar pc. Hvilken type stol har du/ser du for deg?

Selv har jeg et skrivebord beregnet på barn fra Ikea - den varianten som heter Micke uten andre skuffer enn den som er under plata på stua. For mitt bruk er den genial - for eksempel i jula når jeg ikke bruker den til pc eller symaskin (den har fin størrelse til å ha symaskina på også) passer det å ha duk på med noe stæsj på, for eksempel et nissehus eller blomster. Men denne løsningen vil nok ikke passe for deg. 

Har også kjøpt en svart kontorstol som fungerer relativt greit  å sitte i ved stuebordet siden den kan senkes ganske mye - stuebordet mitt er ikke av de laveste så veldig greit når jeg har gjester. Og kan også brukes ved spisebordet. Det kan være noe å ta med i betrakningen å finne en stol som kan brukes på flere måter.

Følger med litt videre på innlegget ditt - kan jo hende du får svar som kan passe meg også :) 

Endret av rampeguri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forresten sett hva som ligger ute på finn.no? Der får du jo opp veldig mange forskjellige skrivebord så kanskje du får noen ideer derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...