AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #1 Skrevet 23. januar 2021 Hei damer😊har i et par dager vært litt øm i det ene brystet,kun ved enkelte bevegelser . Finner ingen kul eller klump. Er i overgangsalder, har hatt bare en liten blødning siste året. Kan det skyldes overgangsalder? Eller noe slummelt 😩 Anonymkode: eb42e...e00
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #3 Skrevet 24. januar 2021 Hvorfor kan du ikke bare bestille time til fastlegen? Hvis noen her sier de har hatt det samme og det var noe ufarlig, slår du det til ro med det? Blir så lei disse «hva feiler det meg?»-trådene.... dette er ikke et legeforum Anonymkode: 850a2...a48
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #4 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvorfor kan du ikke bare bestille time til fastlegen? Hvis noen her sier de har hatt det samme og det var noe ufarlig, slår du det til ro med det? Blir så lei disse «hva feiler det meg?»-trådene.... dette er ikke et legeforum Anonymkode: 850a2...a48 Er jo lov å spørre 😩 Anonymkode: eb42e...e00
Mezzosoprena Skrevet 24. januar 2021 #5 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 23.1.2021 den 20.07): Hei damer😊har i et par dager vært litt øm i det ene brystet,kun ved enkelte bevegelser . Finner ingen kul eller klump. Er i overgangsalder, har hatt bare en liten blødning siste året. Kan det skyldes overgangsalder? Eller noe slummelt 😩 Anonymkode: eb42e...e00 Helt umulig å svare på, du må nesten bestille deg en legetime hvis du er bekymret.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #6 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 23.1.2021 den 20.07): Hei damer😊har i et par dager vært litt øm i det ene brystet,kun ved enkelte bevegelser . Finner ingen kul eller klump. Er i overgangsalder, har hatt bare en liten blødning siste året. Kan det skyldes overgangsalder? Eller noe slummelt 😩 Anonymkode: eb42e...e00 Det kan skyldes så mangt, så jeg ville gått til legen bare for å få sjelero/utelukke noe. Jeg har hatt brystkreft, det var kun en kul og det var ikke ømt/vondt. Så mest sannsynlig er det i ingenting , men better safe than sorry 😌 Anonymkode: bc2f2...da3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå