AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #1 Skrevet 23. januar 2021 Jeg har de siste par ukene tisset mye oftere enn tidligere, og skjønner ikke helt hvorfor. Drikker samme mengde som tidligere. Urinen har i tillegg begynt å lukte mye mer urin. Går gjerne på do minst annenhver time, tidligere kunne det gå opp mot 6 timer mellom hver gang. Er det noe jeg ikke burde ofre noe bekymringsfulle tanker, eller bør jeg sjekke det ut? Anonymkode: 4ee38...f08
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #2 Skrevet 23. januar 2021 kanskje urinveinsinfeksjon? trenger nødvendigvis ikke å ha typiske symptomer som svie ved vannlating. Anonymkode: e5f22...fb8
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #4 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): kanskje urinveinsinfeksjon? trenger nødvendigvis ikke å ha typiske symptomer som svie ved vannlating. Anonymkode: e5f22...fb8 Tanken har sveipet meg, men la den fra meg siden det ikke gjør vondt. Men man kan altså ha det uten at det svir? AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Diabetes? Anonymkode: b05b7...6d0 Jeg er ikke mer tørst enn tidligere i det minste, så tror ikke det. Har ikke noen andre «symptomer» heller som kan tyde på noe alvorlig. Anonymkode: 4ee38...f08
Stoltskeiv Skrevet 23. januar 2021 #5 Skrevet 23. januar 2021 Skal du snart ha mensen? Jeg tisser mye oftere dagene før mensen
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #6 Skrevet 23. januar 2021 Traktorlesba96 skrev (14 minutter siden): Skal du snart ha mensen? Jeg tisser mye oftere dagene før mensen Ja jeg skal faktisk få det overimorgen🧐 Kanskje det bare er det ja. Får se det an før jeg går til noe lege da i hvertfall. Anonymkode: 4ee38...f08
Stoltskeiv Skrevet 23. januar 2021 #7 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja jeg skal faktisk få det overimorgen🧐 Kanskje det bare er det ja. Får se det an før jeg går til noe lege da i hvertfall. Anonymkode: 4ee38...f08 Det er ganske sannsynlig at det er det uten at jeg skal si at det er det, for man kan aldri være sikker. Men jeg tisser veldig ofte de dagene før mensen og noen ganger de første dagene under mensen. Det er bare at man samler mye væske i kroppen også må det ut. Og når væsken er ute, så kan jeg gå flere timer uten å måtte gå på do igjen. Noen mer timer enn jeg normalt vis går.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå