Gå til innhold

Tisser ofte, og gjerne mye.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har de siste par ukene tisset mye oftere enn tidligere, og skjønner ikke helt hvorfor. Drikker samme mengde som tidligere. Urinen har i tillegg begynt å lukte mye mer urin. Går gjerne på do minst annenhver time, tidligere kunne det gå opp mot 6 timer mellom hver gang.

Er det noe jeg ikke burde ofre noe bekymringsfulle tanker, eller bør jeg sjekke det ut?

Anonymkode: 4ee38...f08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje urinveinsinfeksjon? trenger nødvendigvis ikke å ha typiske symptomer som svie ved vannlating. 

Anonymkode: e5f22...fb8

Skrevet

Diabetes? 

Anonymkode: b05b7...6d0

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

kanskje urinveinsinfeksjon? trenger nødvendigvis ikke å ha typiske symptomer som svie ved vannlating. 

Anonymkode: e5f22...fb8

Tanken har sveipet meg, men la den fra meg siden det ikke gjør vondt. Men man kan altså ha det uten at det svir?

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Diabetes? 

Anonymkode: b05b7...6d0

Jeg er ikke mer tørst enn tidligere i det minste, så tror ikke det. Har ikke noen andre «symptomer» heller som kan tyde på noe alvorlig.

Skrevet

Skal du snart ha mensen? Jeg tisser mye oftere dagene før mensen 

Skrevet
Traktorlesba96 skrev (14 minutter siden):

Skal du snart ha mensen? Jeg tisser mye oftere dagene før mensen 

Ja jeg skal faktisk få det overimorgen🧐 Kanskje det bare er det ja. Får se det an før jeg går til noe lege da i hvertfall.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja jeg skal faktisk få det overimorgen🧐 Kanskje det bare er det ja. Får se det an før jeg går til noe lege da i hvertfall.

Det er ganske sannsynlig at det er det uten at jeg skal si at det er det, for man kan aldri være sikker. 

Men jeg tisser veldig ofte de dagene før mensen og noen ganger de første dagene under mensen. Det er bare at man samler mye væske i kroppen også må det ut. Og når væsken er ute, så kan jeg gå flere timer uten å måtte gå på do igjen.  Noen mer timer enn jeg normalt vis går. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...