Madison Skrevet 25. september 2002 Forfatter #21 Del Skrevet 25. september 2002 Ojj, nå er jeg "meget godt kjent". ehm,er jeg nå det da. Dette tyder på litt avhengighet av KG..hmm :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2002 #22 Del Skrevet 25. september 2002 Det var en sånn "suppefilm". Tror at den het "Vill Kjærlighet" eller noe sånt. Har aldri sett skuespillerinnen før jeg og aner ikke hva hun heter. oh-oh-- hørtes ikke som en tittel som ga henne noe godt karrieresprang? eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2002 #23 Del Skrevet 25. september 2002 Når jeg tenker etter så er det jo litt teit av meg å tenke stripper som blond.. for det er det jo ikke alle som er. Jeg er høy og mørk, kanskje jeg skulle prøvd meg likevel :blunke: (lært litt av strippekongens piker,heh) Sliter litt med disse puppene da, de er ingen DD cup akkurat Men fra spøk til revolver.. jeg er redd man ofte ikke blir tatt så seriøst hvis man "står frem" som stripper. En litt merkelig form å tjene penger på for meg. Ja Reese har vært med i mange filmer, så er liste i et blad her om dagen. Det var en god del.. Skal lete litt, for noen av de har jeg lyst å se. Ikke mange skuespillere jeg "faller for" så totalt som henne da jeg så leagally blond. Eller jo, Josh Hartnett.. men han er jo mann... fatter ikke at folk sier at pearl harbour var dårlig jeg.. Jeg har ikke sett pearl harbour :-? Neeei..tror ikke er noe du vil sette på cv'n nei En vennine av meg jobba på sex-telefon ( en hel annen vri) hun sier at hun har fått totalt vrangsyn på menn etter dette..Vet ikke hvordan det er med strippere jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 25. september 2002 Forfatter #24 Del Skrevet 25. september 2002 Hollywood neste...jaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. september 2002 #25 Del Skrevet 25. september 2002 Jeg synes at kvinner er "vakrest" når de har fått smilerynker og sånt jeg. Litt sånne Wenche Myhre-typer som det lyser ut av øynene på. Kvinneidealet nå for tiden består kun av damer som ligner mest på Barbie. Finnes ikke naturlige og har tomt blikk. Hmm.. pleier ikke Sally Field å spille i de filmene på tvnorge? Hun er også en av mine favoritter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 25. september 2002 Forfatter #26 Del Skrevet 25. september 2002 Kanskje det er Sally jeg tenker på..? Mørkt langt/halvlangt hår.. ca 40. og med i endel dramafilmer.. Det kunne jo vært flere, men spesielt ei jeg tenker på. Dronning Silvia er egentlig en veldig pen dame.. hun er jo ganske gammel. Men hun har kanskje juksa litt hun.. da tells det ikke Og Diana.. hun var jo ikke veldig gammel..men hun var jo en mamma:) En flott mamma :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2002 #27 Del Skrevet 25. september 2002 Jeg synes at kvinner er "vakrest" når de har fått smilerynker og sånt jeg. Litt sånne Wenche Myhre-typer som det lyser ut av øynene på. Kvinneidealet nå for tiden består kun av damer som ligner mest på Barbie. Finnes ikke naturlige og har tomt blikk. Hmm.. pleier ikke Sally Field å spille i de filmene på tvnorge? Hun er også en av mine favoritter. jA..dessuten så de sunnere ut før..marilyn monroe ogsånn. jo hun har hatt sin del av slike filmer hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. september 2002 #28 Del Skrevet 25. september 2002 Her er hun som jeg så på filmen i kveld. Ikke det samme på bilder da! http://us.imdb.com/EGallery?source=granitz...inelli,+Valerie Høres ut som Sally Field ja. Slik ser hun ut: http://us.imdb.com/PGallery?Field,+Sally Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2002 #29 Del Skrevet 25. september 2002 Her er hun som jeg så på filmen i kveld. Ikke det samme på bilder da! http://us.imdb.com/EGallery?source=granitz...inelli,+Valerie Høres ut som Sally Field ja. Slik ser hun ut:http://us.imdb.com/PGallery?Field,+Sally åh..hun ja..hun er med i mange onsdagsfilmer hun..ja hun er virkelig vakker..gammel er hun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 25. september 2002 Forfatter #30 Del Skrevet 25. september 2002 JA, det var henne, den dama har jeg sansen for :D hun andre vet jeg ikke hvem er. Jeg anbefaler pearl harbour Jasmin, ikke bare pga kjekke skuespillere, men filmen var generelt bra. Tror det den er mest slakta for er at det ikke var akkurat sånn det var da det skjedde.. Men altså, det vet jo ikke jeg likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. september 2002 #31 Del Skrevet 25. september 2002 Hvem av dem? Sally Field? Hun er født i 1946. Holder seg godt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 25. september 2002 Forfatter #32 Del Skrevet 25. september 2002 Ja var Sally jeg mente. Det må jeg si..håper jeg holder meg like godt når jeg blir såpass "gammel". Ingen fare for det enda men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 25. september 2002 Forfatter #33 Del Skrevet 25. september 2002 På tide å natte vel, kommer en dag imorgen og:) Takker for praten Jasmin og Lea(Xeyes). God natt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2002 #34 Del Skrevet 25. september 2002 På tide å natte vel, kommer en dag imorgen og:) Takker for praten Jasmin og Lea(Xeyes). God natt :D Ja..jeg og tror jeg må ta kvelden..*vrikkesegavgårde* takk i lige måte niiite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå