Gå til innhold

Er jeg forelsket??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Føler meg så dum, begynte å grine kjempe mye fordi jeg ikke får sett hun jeg liker til de åpner opp igjen. De har stengt butikken jeg jobber i, inntil videre. Ble så utrolig lei meg pga henne, at jeg ikke får se hun. Er som jeg savner hun når vi ikke er sammen og jeg får være rundt henne.. hun vet ikke at jeg liker henne, har ikke fortalt henne det.. likevel tærer det så sykt på meg, fordi jeg liker hun så innmari.

fatta ikke at jeg likte hun så mye, men i dag må jeg vel ha innsett det? Er jeg forelsket?

Anonymkode: 5126a...4e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo allerede postet fjorten tråder om øynene hennes her inne, så du er nok forelsket. 

Anonymkode: 96d18...cfb

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Føler meg så dum, begynte å grine kjempe mye fordi jeg ikke får sett hun jeg liker til de åpner opp igjen. De har stengt butikken jeg jobber i, inntil videre. Ble så utrolig lei meg pga henne, at jeg ikke får se hun. Er som jeg savner hun når vi ikke er sammen og jeg får være rundt henne.. hun vet ikke at jeg liker henne, har ikke fortalt henne det.. likevel tærer det så sykt på meg, fordi jeg liker hun så innmari.

fatta ikke at jeg likte hun så mye, men i dag må jeg vel ha innsett det? Er jeg forelsket?

Anonymkode: 5126a...4e1

Du høres ut som ei jente. 

Anonymkode: 478ee...9eb

Skrevet

Jeg tror ikke hun er interessert i deg dessverre. Damer liker ikke tafatte menn uten erfaring som skriver tråder på kg.

Anonymkode: 01548...3a2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg tror ikke hun er interessert i deg dessverre. Damer liker ikke tafatte menn uten erfaring som skriver tråder på kg.

Er det ikke ei lesbisk dame da? Synes det stod i en av de andre "øynene våre møttes" trådene? Ble litt usikker. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det ikke ei lesbisk dame da? Synes det stod i en av de andre "øynene våre møttes" trådene? Ble litt usikker. 

Ok. Lesbiske damer liker i alle fall ikke tafatte damer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...