AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #1 Skrevet 22. januar 2021 Noen som vet om det er mulighet for å få bedøvelse ved fjerning av spiral? Hadde en veldig dårlig erfaring da jeg satt den inn, da jeg besvimte og endte med å ligge hos gynekologen å spy i 2 timer etter den var satt inn. Nå har jeg hatt vondt / murring i magen siden jeg satt den inn som nå er 4 mnd siden men vegrer meg så for å måtte ta den ut.. Noen som har erfaring med å få noen form for bedøvelse? hilsen en som egentlig ikke tørr å sette sine bein hos en gynekolog igjen ... hehe Anonymkode: 49e0a...e8b
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #2 Skrevet 22. januar 2021 Jeg gjorde det hos fastlegen min, satte inn spiral og det var faktisk hun som sa at jeg burde ta noe smertestillende i forkant fordi noen fikk så vondt ved innsetting og uttak at de omtrent besvimte. Jeg hadde paralgin forte fra før og hun ba meg ta en før jeg kom dit, og det er jeg glad jeg gjorde, selv med den paralginen var det SÅÅÅÅ SJUKT vondt når hun skulle utvide for å måle, herregud. Så kanskje du kan spørre om resept på smertestillende fra lege? Anonymkode: fb6f9...0ec
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #3 Skrevet 22. januar 2021 Tar 1 sekund å ta den ut og du kommer ikke til å kjenne det en gang. Og jeg syns det er ganske vondt å sette inn. Anonymkode: d0409...35d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå