Gå til innhold

Hva koster papir til invitasjoner?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest fjell og vidde

Hei -

Det ser ut som om dette er et sted man kan få svar på det meste -

Hva koster papir til invitasjoner, programmer mm.?

Er 5 kr per ark mye?

Hvor i Oslo kan man få rimelig og pent papir?

:-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei!

De fleste bokhandlere har papir i ulike farger, men jeg syntes utvalget var best på Tanum på Byporten. De hadde/har et litt annet utvalg enn "alle" andre. Bl. a. "marmorert" papir, hvitt med gullflekker og papp i ulike format. De fleste kostet 5-6 kroner pr. ark.

Ellers er det jo en del bokhandlere som har pakker med ark med motiv som går i printere.

Vi brukte hvit papp med litt blått papir pålimt på forsiden som omslag, og med hvitt "matpapir" (kalkérpapir?) med teksten inni. Matpapiret var brettet og festet til omslaget med et blått silkebånd i ryggen. Både matpapiret og pappen gikk i printeren.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Papiret jeg brukte (se hjemmeside)

kostet følgende:

A4 200g 70 stk = 178,-

A4 200g enkle = 3,-

A3 90g enkle = 3

Ark 70x100 cm = 20

Dette var i allefall prisene i fjor når jeg kjøpte. I tillegg fikk vi 10% studentrabatt.

Dette var Norway Designs papirgalleri.

Ligger rett ved Saga kino.

De har det beste utvalget og valg mulighetene jeg fant i byen.

De har noen permer med ideer til innbydelser osv.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Øverst i Bogstadveien på hjørnet før ARK, ligger det en liten papirbutikk med meget gode priser og veldig godt utvalg. Her kan du også få alle slags "dippe dingser" til å feste på/legge ved eller bare som dkorasjon.

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Paa Norway Design har de en egen STOR papiravdeling!! Det pleier jo aa vaere ganske dyrt paa Norway Design, men i papiravdelingen har de SUPERT utvalg, og det er ikke dyrt.

(husker ikke akkurat prisene, men vi lette en del steder for vi fant det vi ville ha, og ble positivt overrasket over prisen der sammenliknet med andre steder)

Du vet sikkert hvor ND ligger, hvis ikke er det nesten naboen til Saga kino (rett ved Nationalteateret).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Norway Design er stedet. Ikke spesielt dyrt, faktisk er endel av papiret det spesielt og billig! For 5 kroner pr ark, kan du få masse spennede. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...