AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #1 Skrevet 22. januar 2021 Jeg tror jeg har en infeksjon i skjeden. Symptomer: sparsomt med utflod. Utfloden er hvitere og surere enn vanlig. Det er et par hovne klumper ved åpningen til livmorhalsen. De svir litt. Milde plager, men merker at det kommer et lite stikk, liksom, nå og da. Litt samme følelse som et paper cut. Akkurat på livmorhalsen. Tror ikke det er sopp. Hatt det før. Jeg har ingen kløe.Tror ikke det er bakt. vaginose for det er ingen lukt. Noen som har hatt det samme? Anonymkode: 3004b...88b
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #2 Skrevet 22. januar 2021 Du får ringe fastlegen på mandag 👍 Anonymkode: fde76...5ec
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #3 Skrevet 22. januar 2021 Du bør bestille deg en legetime, men i mellomtiden skader det ikke å gjenopprette normalfloraen ved å bruke f.eks multigyn actigel eller lactal balance Anonymkode: bc3a2...21d
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #4 Skrevet 22. januar 2021 Har aldri hatt utflod eller plager nedentil, så jeg vet ikke.. Men vil anbefale deg å ta kontakt med lege, for dette hørtes ikke bra ut. Anonymkode: c1a61...bf3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #5 Skrevet 22. januar 2021 Tror kanskje det er sopp likevel. Kikket med speil, og jeg var veldig rød. Og nå svir det veldig. Får prøve en soppkur. Anonymkode: 3004b...88b
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #6 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Tror kanskje det er sopp likevel. Kikket med speil, og jeg var veldig rød. Og nå svir det veldig. Får prøve en soppkur. Anonymkode: 3004b...88b Jeg hadde sopp engang uten å klø! Legen oppdaget det når han skulle ta celleprøve 😅 Hadde hvit klumpete utflod og røde slimhinner, og merka jo at det var/ble litt irritert inni der når han dreiv på. Ble overrasket, for har hatt sopp før og da har det klødd noe så j***, men ingenting den gangen. Lurer på om det kan være fordi jeg da hadde sopp inne i skjeden, uten at det hadde spredd seg til ytre genitalia? For før har jeg alltid klødd utenpå liksom, ikke merket noe inni. Men ja, sikkert greit å prøve en kur. Anonymkode: 6959b...60d
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #7 Skrevet 22. januar 2021 Ta deg en tur til lege. Sånne ting kan være kjønnssykdom. Anonymkode: a45e1...744
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå