AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #1 Skrevet 22. januar 2021 Har en tispe på besøk nå. Min er pomeranian, tispen er pommeblanding. De virket ivrige igår, og tispa står, merker hum er klar for når jeg holder på halerota så gjør hun seg klar og drar halen til side. Min hannhund derimot er veldig uinteressert etter å ha blitt jukket på av tispa mye siste døgnet. Tror ikke hun selv helt forstår hva hun skal gjøre. Begge er uerfarne, men min pomme er 4,5 år så han er voksen og instinktet hans er iallefall tilstede! Han prøvde seg litt for noen minutter siden, men da knurra hu han vekk. Noen råd/tips? Hu er på dag 21, så det er de neste dagene hu er mest fertil, blør nesten ingenting lenger, og det er neppe fordi det er for sent at de ikke får det sammen. Kan det være at de ikke matcher? Virker som min hannhund ikke er 100% in to it. Tips? Anonymkode: e1e1e...2bf
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #2 Skrevet 22. januar 2021 Om hun knurrer han vekk, så er hun vel ikke klar enda? Anonymkode: 5931b...83b
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #3 Skrevet 22. januar 2021 La vær. Og så lar du oppdrettere ta seg av avl. Anonymkode: 8b022...d46 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #4 Skrevet 22. januar 2021 Opplevde det samme nylig. Begge hadde parret før. Tispen stodi mange dager og kunne dytte baken i ansiktet på hannhunden og han bare "meh..." Vet ikke helt om det bare var dårlig kjemi mellom dem eller hva🤷♀️ Anonymkode: d092a...764
KittySnow Skrevet 24. januar 2021 #5 Skrevet 24. januar 2021 Da 21 høres ALTFOR sent ut. Ofte er de beste dagene 12-14. Dog kan det være mulig så sent og tidligere. Men da bør man ta en blodprøve å sjekke. Men når hun knurrer han vekk så er hun ikke inntr. Ergo ligger ikke problemet hos han. Men jeg tipper hun er ferdig med løpetiden straks og dere får ikke parret.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå