Gå til innhold

Billigst sted du har vært?

Gjest reiseguru

Anbefalte innlegg

Gjest reiseguru

Er egetlig veldig bereist jeg da, men lurer på hvor dere har vært og hvor prisnivået er lengst mulig fra norske priser.

Selv mener jeg Bali var billigt i 98, vet ikke hvordan det er nå... men den gang klarte jeg knapt nok å bruke opp 200kr på en dag, og da spise og drakk vi, tok taxi, rundturere o.l. kjøpte klær og suvenirer, alt dette for under 200-lappen.

Hvor er deres billig steder??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jiha(d)

I Europa: Slovakia, og ellers rundt om i øst europa. Men ikke så billig som på Bali, Kina osv, da :)

4 kr for en vodkadrink på resturant :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thailand (alle plassane, men særlig Bangkok og Chiang Mai kanskje). Malaysia (Kuala Lumpur, Perhentian Island), Indonesia (Bali).

Latterlig billig alle disse plassane syns no eg. I alle fall mat og hotell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte Tolstoys samlede verker i maaange bind i Hviterussland i 1994. Så kjøpte jeg en snickers etterpå, i kiosken utenfor bokhandelen. Den kostet nøyaktig det samme som alle bøkene tilsammen (ca 12 kr).

Surrealistisk, spør du meg. Priser og slikt... alt er relativt.

Men det hadde nok ikke gått i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vietnam er det billigste landet jeg hittil har vært i, mye billigere enn Thailand.

Eks: 3-stjerners hotell m frokost kan man lett finne for 10 $ natta for 2 personer!

Middag koster ingenting....

I Vietnam er det 'dyrest' i nord, og dess lenger sør i landet du kommer, dess billigere blir det!

Kuala Lumpur er vel min 2. plass når det gjelder prisnivå langt fra Norge :)

Neste helg derimot skal jeg til en by som er like dyr, om ikke dyrere enn Oslo: nemlig New York!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...