Gjest reiseguru Skrevet 14. august 2005 #1 Del Skrevet 14. august 2005 Er egetlig veldig bereist jeg da, men lurer på hvor dere har vært og hvor prisnivået er lengst mulig fra norske priser. Selv mener jeg Bali var billigt i 98, vet ikke hvordan det er nå... men den gang klarte jeg knapt nok å bruke opp 200kr på en dag, og da spise og drakk vi, tok taxi, rundturere o.l. kjøpte klær og suvenirer, alt dette for under 200-lappen. Hvor er deres billig steder?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 14. august 2005 #2 Del Skrevet 14. august 2005 Kina -94. Eks.: dobbeltrom på "kinahotell" kr. 12,- pr. døgn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 15. august 2005 #3 Del Skrevet 15. august 2005 - Lunsj i Thailand,Chiang Mai> med vin og dessert nkr 15,-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jiha(d) Skrevet 15. august 2005 #4 Del Skrevet 15. august 2005 I Europa: Slovakia, og ellers rundt om i øst europa. Men ikke så billig som på Bali, Kina osv, da 4 kr for en vodkadrink på resturant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 15. august 2005 #5 Del Skrevet 15. august 2005 Thailand (alle plassane, men særlig Bangkok og Chiang Mai kanskje). Malaysia (Kuala Lumpur, Perhentian Island), Indonesia (Bali). Latterlig billig alle disse plassane syns no eg. I alle fall mat og hotell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. august 2005 #6 Del Skrevet 15. august 2005 Kjøpte Tolstoys samlede verker i maaange bind i Hviterussland i 1994. Så kjøpte jeg en snickers etterpå, i kiosken utenfor bokhandelen. Den kostet nøyaktig det samme som alle bøkene tilsammen (ca 12 kr). Surrealistisk, spør du meg. Priser og slikt... alt er relativt. Men det hadde nok ikke gått i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2005 #7 Del Skrevet 16. august 2005 Thailand. Middager på flott restaurant til omtrent 12 norske kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 16. august 2005 #8 Del Skrevet 16. august 2005 Vietnam er det billigste landet jeg hittil har vært i, mye billigere enn Thailand. Eks: 3-stjerners hotell m frokost kan man lett finne for 10 $ natta for 2 personer! Middag koster ingenting.... I Vietnam er det 'dyrest' i nord, og dess lenger sør i landet du kommer, dess billigere blir det! Kuala Lumpur er vel min 2. plass når det gjelder prisnivå langt fra Norge Neste helg derimot skal jeg til en by som er like dyr, om ikke dyrere enn Oslo: nemlig New York! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå