Xfreya Skrevet 22. januar 2021 #1 Del Skrevet 22. januar 2021 Tror dere det blir hamstring av matvarer i Oslo denne helgen, som følge av mulig nedstenging? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tun Skrevet 22. januar 2021 #2 Del Skrevet 22. januar 2021 Vet du hva? Jeg håper virkelig ikke det 🤦🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little Diva Skrevet 22. januar 2021 #3 Del Skrevet 22. januar 2021 Xfreya skrev (25 minutter siden): Tror dere det blir hamstring av matvarer i Oslo denne helgen, som følge av mulig nedstenging? Folk er vel anbefalt å holde seg innendørs, og handle kun det mest nødvendige. Ville tatt seg ut dersom man kom ut av butikker med fulle handlevogner? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xfreya Skrevet 22. januar 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 22. januar 2021 Little Diva skrev (1 minutt siden): Folk er vel anbefalt å holde seg innendørs, og handle kun det mest nødvendige. Ville tatt seg ut dersom man kom ut av butikker med fulle handlevogner? Ble jo umiddelbart hamstring i Follo i dag 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 22. januar 2021 #5 Del Skrevet 22. januar 2021 Husker den hamstringa i mars... helt kaos...nå er det kanskje litt mer mening i å hamstre hvis det blir portforbud og det som verre er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bladlusa Skrevet 22. januar 2021 #6 Del Skrevet 22. januar 2021 Xfreya skrev (59 minutter siden): Ble jo umiddelbart hamstring i Follo i dag Nei. Folk gjorde ukeshandel i stedet for annenhverdag-handel eller helgehandel. Ingen hamstring. Folk handlet med plastkurver på armen, ikke svære vogner med topp på. "Selv om køene er lange, er det fortsatt langt unna hamstringen vi så i mars. ØB har snakket med flere personer som fyller litt ekstra i kurven, uten at de føler på noe hamstringsfølelse av den grunn. – Vanligvis handler jeg hver dag, men det forsøker jeg å unngå nå [...]" (ØB) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 22. januar 2021 #7 Del Skrevet 22. januar 2021 Xfreya skrev (1 time siden): Tror dere det blir hamstring av matvarer i Oslo denne helgen, som følge av mulig nedstenging? På tide å ta seg sammen. Etter dorullhamstringen fra mars i fjor burde ikke folk være tomme ennå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 22. januar 2021 #8 Del Skrevet 22. januar 2021 Merkelig.. beskjeden lyder " vær hjemme", og alle på en gang løper på butikken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bladlusa Skrevet 22. januar 2021 #9 Del Skrevet 22. januar 2021 theTitanic skrev (Akkurat nå): Merkelig.. beskjeden lyder " vær hjemme", og alle på en gang løper på butikken.. Man må jo ha mat. Jeg synes det er en bra ting at de som kunne passet på å dra tidlig på ettermiddagen for å unngå etter jobb-rushet og spre trafikken litt utover. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 22. januar 2021 #10 Del Skrevet 22. januar 2021 Ååh nei, håper ikke det. Det var jo det som skjedde helt i starten. Butikkhyllene var nærmest helt tomme. 😬 Må komme meg på butikken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bladlusa Skrevet 22. januar 2021 #11 Del Skrevet 22. januar 2021 CorvusCorax skrev (1 minutt siden): Ååh nei, håper ikke det. Det var jo det som skjedde helt i starten. Butikkhyllene var nærmest helt tomme. 😬 Må komme meg på butikken. Ta det med ro, det er ingen som har så mye som hintet om å stenge matbutikker. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 22. januar 2021 #12 Del Skrevet 22. januar 2021 Vi bor 15 min utenfor Ski, her var det mye folk i matbutikkene i dag. Men, det er det jo hver fredag, så vanskelig å si om det var hamstring akkurat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 22. januar 2021 #13 Del Skrevet 22. januar 2021 Ta det med ro. Det blir ikke hamstring. Bor i Oslo, men butikk og apotek stenger ikke i Follo heller. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 22. januar 2021 #14 Del Skrevet 22. januar 2021 Xfreya skrev (1 time siden): Ble jo umiddelbart hamstring i Follo i dag Nei. Det ble det ikke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Optimo Skrevet 22. januar 2021 #15 Del Skrevet 22. januar 2021 Matbutikker og apotek skulle jo holde åpent som vanlig, så hvorfor hamstre? Hvorfor hamstre i det hele tatt? Folk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bladlusa Skrevet 22. januar 2021 #16 Del Skrevet 22. januar 2021 Guile skrev (5 minutter siden): Matbutikker og apotek skulle jo holde åpent som vanlig, så hvorfor hamstre? Hvorfor hamstre i det hele tatt? Folk! Men de hamstret jo ikke ... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 22. januar 2021 #17 Del Skrevet 22. januar 2021 3 minutter siden, Bladlusa said: Men de hamstret jo ikke ... Folk nå til dags elsker å la seg bli krenket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 22. januar 2021 #18 Del Skrevet 22. januar 2021 Bladlusa skrev (26 minutter siden): Ta det med ro, det er ingen som har så mye som hintet om å stenge matbutikker. Ta det med ro? Det var ingen som hintet om å stenge dagligvarebutikker i mars heller. Men mennesker er griske. Dessuten skulle jeg ikke ut for å raide, akkurat. Bare vanlig daglig innkjøp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 22. januar 2021 #19 Del Skrevet 22. januar 2021 Bladlusa skrev (13 minutter siden): Men de hamstret jo ikke ... Og det vet du alt om? Du kan umulig bo i Oslo. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bladlusa Skrevet 22. januar 2021 #20 Del Skrevet 22. januar 2021 CorvusCorax skrev (2 minutter siden): Og det vet du alt om? Du kan umulig bo i Oslo. Er det hamstring på gang i Oslo, altså? Vi andre snakker ellers om (ikke-eksisterende) hamstring i Follo-traktene. Lokalavisene pleier å bite seg merke i den minste lille klickbait-sak, men det er ingen som rapporterer om kaos og overfylte handlevogner på Ski storsenter eller Vinterbrosenteret så vidt jeg kan se. Tvert i mot har ØB en artikkel med bilde av folk som står i kø med plastkurv på armen på en liten lokal Coop Ekstra e.l. Ser ikke veldig ut som hamstring for meg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg