Gå til innhold

Skru av andre lyder under Teams-møter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan skrur man av andre lyder på PCen samtidig som man hører lyden fra Teams-møtet? Det er ekstremt irriterende for de andre møtedeltakerne når det plinger fra varsler om chat og e-post underveis i Teams-møter når jeg ikke ønsker å ha på meg headset.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må vel slå de av for hvert program? Og sett på ikke forstyrr på skype om dere bruker det i tillegg.

Anonymkode: b61b9...c8f

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Du må vel slå de av for hvert program? Og sett på ikke forstyrr på skype om dere bruker det i tillegg.

Anonymkode: b61b9...c8f

Hei, du virker til å ha styr på dette 🙂  Vet du hvordan man kan permanent fjerne den verktøylinjen som kommer opp nederst i vinduet under en Teams presentasjon?

Anonymkode: 8e2e3...94f

Skrevet

kan de lydene du hører komme fra telefonen til de andre deltagerene? på min pc er det ingen andre programmer enn teams som får spille av lyd. Men jeg har plenty av kollegaer som sitter uten dempet mikrofon som har unger, bikkjer, kjerring og mobil som lager lyder i bakgrunn. Har også en som liker å rydde ut av oppvaskmaskinen uten å dempe mikrofonen, det er forbi komisk lite respektfullt for oss andre

Anonymkode: 86020...1c0

Skrevet

Du kan mute deg når du ikke snakker eller ha i øreplugger

Skrevet
Sommarfuggel skrev (På 22.1.2021 den 13.43):

Hvordan skrur man av andre lyder på PCen samtidig som man hører lyden fra Teams-møtet? Det er ekstremt irriterende for de andre møtedeltakerne når det plinger fra varsler om chat og e-post underveis i Teams-møter når jeg ikke ønsker å ha på meg headset.

Jeg tror svaret du egentlig er ute etter er at du kan skru på fokusassistent på PCen. Der kan du velge å skjule alle varsler unntatt alarmer, eller sette innstillinger for hvilke varsler du vil se/høre. 

Anonymkode: 1bead...734

Skrevet

Skulle til å si akkurat det samme. Bruk fokusassistenten. :)

Anonymkode: 33be0...366

Skrevet

Endre visningsnavn i Zoom. Bruker zoom i forbindelse med master og hjemmekontor, og ser andre har endret visningsnavn på møtene live.. Men får beskjed om at det alternativet er deaktivert grunnet sso mapping, eller noe i den duren. Men hvordan får andre det til? Får link jeg skal koble meg opp med og bruker Mac. På mobil får jeg beskjed om å skrive passord (noe jeg ikke har). 

Anonymkode: 5fc18...531

Skrevet

Beklager feil tråd🙈

Anonymkode: 5fc18...531

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...