Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

11 eller 12 dpo pp4, blendahvit (riktignok ikke på morgenurin) cb+.

Var så sikker denne gangen, hatt skikkelig godfølelse, kjente den knuste litt med den testen. Forbanner meg selv hver gang jeg lar meg friste til å teste tidlig - kommer aldri noe godt ut av det uansett selv om jeg alltid tror jeg skal få gleden av 2 streker.

Vet at det fortsatt er sjangs, men kjenner jeg har ødelagt søndagen fullstendig :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fiora skrev (14 minutter siden):

Var så sikker denne gangen, hatt skikkelig godfølelse, kjente den knuste litt med den testen. Forbanner meg selv hver gang jeg lar meg friste til å teste tidlig - kommer aldri noe godt ut av det uansett selv om jeg alltid tror jeg skal få gleden av 2 streker.

Vet at det fortsatt er sjangs, men kjenner jeg har ødelagt søndagen fullstendig :sur:

:klem: Hvor lenge har du prøvd ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Fame said:

:klem: Hvor lenge har du prøvd ?

Vi har bare vært aktive prøvere siden april, men sluttet på prevensjon ved årsskiftet. Vet vi har bommet på EL et par ganger da syklusen trengte noe tid på å stabilisere seg etter p-pille slutt. Men, nå har det vært både el-testing og stabile sykluser gjennom sommeren, så var liksom ved så godt mot etter masse aksjer forrige EL!

Men men, det er fortsatt noen dager til IKM så prøver å trøste meg med at jeg kanskje kanskje kanskje er blandt de som får sen hcg  :sjenert:

Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fiora skrev (38 minutter siden):

4 mnd er ikke lenge å ha prøvd.. Jeg har prøvd 1 år uten positiv test...

Anonymkode: aefaa...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

4 mnd er ikke lenge å ha prøvd.. Jeg har prøvd 1 år uten positiv test...

Men har du ingen forståelse for at det kan føles vanskelig allikevel eller? Unødvendig kommentar! 

Anonymkode: fe9a0...38b

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiora skrev (32 minutter siden):

Vi har bare vært aktive prøvere siden april, men sluttet på prevensjon ved årsskiftet. Vet vi har bommet på EL et par ganger da syklusen trengte noe tid på å stabilisere seg etter p-pille slutt. Men, nå har det vært både el-testing og stabile sykluser gjennom sommeren, så var liksom ved så godt mot etter masse aksjer forrige EL!

Men men, det er fortsatt noen dager til IKM så prøver å trøste meg med at jeg kanskje kanskje kanskje er blandt de som får sen hcg  :sjenert:

Hva med deg?

6 måneder blir det nå.  Sluttet med prevensjon for sånn 3 år siden så er ganske stabil  :ler: venter mensen i morgen så venter egentlig bare på det. Har ikke noe tro denne runden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Fame said:

6 måneder blir det nå.  Sluttet med prevensjon for sånn 3 år siden så er ganske stabil  :ler: venter mensen i morgen så venter egentlig bare på det. Har ikke noe tro denne runden 

Godt å være på plass syklusmessig da! Hvem vet, kanskje det er den runden man har minst troa det faktisk klaffer? :jepp:

Krysser fingrene for ingen TR og to streker i stede ! :ninuskapus:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men har du ingen forståelse for at det kan føles vanskelig allikevel eller? Unødvendig kommentar! 

Anonymkode: fe9a0...38b

Jo men er du allerede så lei deg så blir det veldig tøft om du blir langtidsprøver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jo men er du allerede så lei deg så blir det veldig tøft om du blir langtidsprøver. 

Å det blir bedre av at du poengterer det? 

Anonymkode: d2363...561

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikket til 7dpo i natt, og nå må tiden bare se til å gå litt fortere. Brant av en test i går. 6dpo, med all viten om at det er aaaalt for tidlig. Snakk om å være utålmodig😂 Har egentlig ikke helt følelsen denne mnd, men gira på testinga likevell. Satser på at uka med jobb går fort, så neste test kan taes til helga🤩🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammatilsukkertopp skrev (4 timer siden):

Bikket til 7dpo i natt, og nå må tiden bare se til å gå litt fortere. Brant av en test i går. 6dpo, med all viten om at det er aaaalt for tidlig. Snakk om å være utålmodig😂 Har egentlig ikke helt følelsen denne mnd, men gira på testinga likevell. Satser på at uka med jobb går fort, så neste test kan taes til helga🤩🤩

Tok test nå på morgenen 6 dpo jeg og 🙊 negativ - som forventet. men klarer ikke å la testene ligge 😅 men helt enig, tiden måå begynne å gå litt fortere nå 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg at jeg tok en positiv test, så våknet jeg av ett eller annet utenfor. Da jeg sovnet igjen tok jeg en ny test som var positiv. Så jeg tok en test nå på morgenen som selvfølgelig var negativ, så nå skal jeg kose meg med en kopp kaffe og vente på mensen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i DPO-land nå, tror jeg 😅 Aner ikke hvor. Jeg har PCOS og begynte med provera og letrozol. Var hos gyn for snart 2 uker siden og da var det ett egg som vokste. Jeg har fått beskjed om å ikke teste, og har derfor ikke gjort det. Men synes det var vanskelig da egget bare hadde vokst 1 mm på 3 dager, altså fra 16 til 17 mm. Var hos gyn to ganger og det var det vi fikk sett. Fikk beskjed om å begynne prøvingen den helgen, altså for 10 dager siden. Men tviler på at EL ikke har vært før ut i forrige uke.. så jeg kan være alt mellom 1 og 7 DPO. Hater å være så usikker 😅 problemet er at jeg i dag har så ømme nipler, og jeg hadde mensliknende smerter i ca 1 time før det ga seg. Trodde mensen var på vei og var veldig forvirret. Tok en g-test fra Normal, og den var negativ 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mnørste skrev (3 timer siden):

Jeg er i DPO-land nå, tror jeg 😅 Aner ikke hvor. Jeg har PCOS og begynte med provera og letrozol. Var hos gyn for snart 2 uker siden og da var det ett egg som vokste. Jeg har fått beskjed om å ikke teste, og har derfor ikke gjort det. Men synes det var vanskelig da egget bare hadde vokst 1 mm på 3 dager, altså fra 16 til 17 mm. Var hos gyn to ganger og det var det vi fikk sett. Fikk beskjed om å begynne prøvingen den helgen, altså for 10 dager siden. Men tviler på at EL ikke har vært før ut i forrige uke.. så jeg kan være alt mellom 1 og 7 DPO. Hater å være så usikker 😅 problemet er at jeg i dag har så ømme nipler, og jeg hadde mensliknende smerter i ca 1 time før det ga seg. Trodde mensen var på vei og var veldig forvirret. Tok en g-test fra Normal, og den var negativ 😅

Velkommen   :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter mensen i dag og fremdeles ikke noe tegn til at den skal dukke opp.  Skriver derfor dette her for da pleier den å komme  :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (7 minutter siden):

Venter mensen i dag og fremdeles ikke noe tegn til at den skal dukke opp.  Skriver derfor dette her for da pleier den å komme  :filer:

Har du ikke testet? Tenk om du er gravid da :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Elsoo skrev (Akkurat nå):

Har du ikke testet? Tenk om du er gravid da :hjerter:

Joda, negativ   😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsoo skrev (32 minutter siden):

😞 åå trodde det var håp jeg

Det finnes jo flere som har fått positiv test etter IKM. Jeg har jo en 12 dagers lutealfase så det kan være jeg må vente litt før den blir positiv. Får bare vente og se hva som skjer  :bond: Men jeg regner med den dukker opp snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror denne er grei å vite for de som sier at enkelte tester er for svake til å være positive på IKM 🤔

Screenshot_20210726-171052_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: 03d35...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...