Fame Skrevet 23. juli 2021 #981 Del Skrevet 23. juli 2021 9 DPO og ingen murring i magen i dag. Er det lov å håpe at ubehaget i går var implantasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatilsukkertopp Skrevet 23. juli 2021 #982 Del Skrevet 23. juli 2021 4 dpo i dag, og ble så kvalm da jeg kjørte bil i formiddag at jeg måtte rulle ned vinduet og stoppe bilen. Ble først superglad, for jeg hadde svangerskapskvalme sist svangerskap, men det er jo alt for tidlig. Heller mer mot at det var morgenmedisiner uten frokost før jeg dro ut som var grunn til kvalmen. Dagene går alt for sakte. Noen av dere som har brukt clearblue early detection før? Står at den kan brukes opp til 5 dager før menstruasjon, m3n jeg er litt skeptisk🤔 følger med dere alle. Inne å leser hver dag, og heier på dere❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatilsukkertopp Skrevet 23. juli 2021 #983 Del Skrevet 23. juli 2021 Fame skrev (2 timer siden): 9 DPO og ingen murring i magen i dag. Er det lov å håpe at ubehaget i går var implantasjon? Vi satser på det, og jeg heier på deg! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 23. juli 2021 #984 Del Skrevet 23. juli 2021 Fame skrev (4 timer siden): 9 DPO og ingen murring i magen i dag. Er det lov å håpe at ubehaget i går var implantasjon? Krysser fingrene for det! 😄 Mammatilsukkertopp skrev (2 timer siden): 4 dpo i dag, og ble så kvalm da jeg kjørte bil i formiddag at jeg måtte rulle ned vinduet og stoppe bilen. Ble først superglad, for jeg hadde svangerskapskvalme sist svangerskap, men det er jo alt for tidlig. Heller mer mot at det var morgenmedisiner uten frokost før jeg dro ut som var grunn til kvalmen. Dagene går alt for sakte. Noen av dere som har brukt clearblue early detection før? Står at den kan brukes opp til 5 dager før menstruasjon, m3n jeg er litt skeptisk🤔 følger med dere alle. Inne å leser hver dag, og heier på dere❤️ Har ikke erfaring med de nei.. Men har prøvd Rfsu sin tidligtest, den kan brukes 5/6 dager før mens 😊 har bare brukt den en gang og da var den positiv og jeg var gravid. Så vet ikke om den lager noe mye skyggestreker og slik da 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 23. juli 2021 #985 Del Skrevet 23. juli 2021 Da ligger vi ganske likt i løypa @Mammatilsukkertopp 😃 Jeg er 3 dpo idag! Når skal du starte å teste? Om du ikke skal vente til IKM dato? 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatilsukkertopp Skrevet 23. juli 2021 #986 Del Skrevet 23. juli 2021 Så spennende @89jenta🤩 Tenker å klare å holde meg i skinnet til 29-30 juli, men da ryker det et par tester😂 Tenker at om de da er negativ, så er jeg i allefall litt forberedt på mensen, selv om den er skuff uansett. Tenker du å vente til IKM? Det er jo virkelig det jeg burde gjøre, men kjenner at det blir umulig. Fant endelig EL denne mnd, og det ble rikelig med babyproduksjon😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ibsen Skrevet 23. juli 2021 #987 Del Skrevet 23. juli 2021 10 dpo og har ikke testet enda.. men har alle tegn på mensen: ømme pupper, murringer og vond korsrygg😔 Så da blir det nok pp10... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #988 Del Skrevet 23. juli 2021 Jeg er 2 dpo idag, og jeg klør etter å teste 😬😬😬 Hadde ikke noe særlig ubehag ved eggløsning denne gangen, bortsett fra at sex var veldig ømt siden livmortappen flyttet seg langt ned... Håper det er positivt denne mnd 🤞🤞 Er pp 11 denne gangen, og neste mnd er ikke mannen hjemme under EL... 😐❤ Anonymkode: cbbbb...557 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 23. juli 2021 #989 Del Skrevet 23. juli 2021 Mammatilsukkertopp skrev (1 time siden): Så spennende @89jenta🤩 Tenker å klare å holde meg i skinnet til 29-30 juli, men da ryker det et par tester😂 Tenker at om de da er negativ, så er jeg i allefall litt forberedt på mensen, selv om den er skuff uansett. Tenker du å vente til IKM? Det er jo virkelig det jeg burde gjøre, men kjenner at det blir umulig. Fant endelig EL denne mnd, og det ble rikelig med babyproduksjon😂 Jeg klarer ikke å vente så lenge med å teste 🙈 Så jeg starter nok med testingen den 28/29.juli (8/9 dpo) fordi jeg klarer bare ikke å la vær 😅 selv om jeg vet det er for tidlig å ikke så lurt … Så godt å ha funnet EL da! 🤩 Bra dere fikk lagt inn nok aksjer da 👍🏼 Er spent på om det holder til oss 🙈 ibsen skrev (1 time siden): 10 dpo og har ikke testet enda.. men har alle tegn på mensen: ømme pupper, murringer og vond korsrygg😔 Så da blir det nok pp10... Åhh så kjedelig… 😕 Når skal du ha mensen da? Hvis det er slik at du får mensen så håper jeg virkelig det klaffer for deg neste pp 🤞🏼✨ AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg er 2 dpo idag, og jeg klør etter å teste 😬😬😬 Hadde ikke noe særlig ubehag ved eggløsning denne gangen, bortsett fra at sex var veldig ømt siden livmortappen flyttet seg langt ned... Håper det er positivt denne mnd 🤞🤞 Er pp 11 denne gangen, og neste mnd er ikke mannen hjemme under EL... 😐❤ Anonymkode: cbbbb...557 Skjønner sååå godt at der klør i fingrene dine! Det gjør det her også 🙈 Krysser fingrene for at det klaffer for dere 🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatilsukkertopp Skrevet 23. juli 2021 #990 Del Skrevet 23. juli 2021 Vi får ta en kollektiv testdag 29 juli, og høre av oss i forhold til hvordan det gikk@89jenta🤩🤩 Det stikker litt på venstre siden i livmor i kveld, men det er jo fordi jeg kjenner etter alt. Nå må ferien min bare bli over på mandag, så jeg får litt annet å tenke på mens dpo-dagene går😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 23. juli 2021 #991 Del Skrevet 23. juli 2021 Mammatilsukkertopp skrev (Akkurat nå): Vi får ta en kollektiv testdag 29 juli, og høre av oss i forhold til hvordan det gikk@89jenta🤩🤩 Det stikker litt på venstre siden i livmor i kveld, men det er jo fordi jeg kjenner etter alt. Nå må ferien min bare bli over på mandag, så jeg får litt annet å tenke på mens dpo-dagene går😂 Ja det kan vi gjøre ! 🤩 Men jeg tror ikke det har klaffet for oss den pp… Har bare en så dårlig følelse 😕🤔 men men, vi får se 😊 Samme her. Ferien en over på mandag, og det skal bli godt å få dagene til å gå litt fortere 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 23. juli 2021 #992 Del Skrevet 23. juli 2021 @Mammatilsukkertopp Så gøy at du kan kjenne på noe, det kan jo være noe! 🤩 Jeg kjenner ingenting 🙈😔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 24. juli 2021 #993 Del Skrevet 24. juli 2021 Jeg har veldig, veldig ømme bryster i dag og er EKSTREMT sulten. Nettopp spist to boller, middag og kjeks til dessert. I sense PMS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatilsukkertopp Skrevet 24. juli 2021 #994 Del Skrevet 24. juli 2021 (endret) Fame skrev (13 minutter siden): Jeg har veldig, veldig ømme bryster i dag og er EKSTREMT sulten. Nettopp spist to boller, middag og kjeks til dessert. I sense PMS Har du testet noe? Jeg følger så spent med på dere alle, og drømmer om å se masse positive tester fremover😍 Jeg tenker at løpet er kjørt om jeg begynner å bli sur og grinere til helga. Da er det pms som banker på. 5dpo i dag. Tiden står stille😂 Endret 24. juli 2021 av Mammatilsukkertopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 24. juli 2021 #995 Del Skrevet 24. juli 2021 Mammatilsukkertopp skrev (Akkurat nå): Har du testet noe? Jeg følger så spent med på dere alle, og drømmer om å se masse positive tester fremover😍 Jeg tenker at løpet er kjørt om jeg begynner å bli sur og grinere til helga. Da er det pms som banker på. 5dpo i dag. Tiden står stille😂 Nei, orker ikke negative tester i ferien min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 24. juli 2021 #996 Del Skrevet 24. juli 2021 🐌🐌🐌🐌 dagene går såååå saaaaaakteeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s.h Skrevet 24. juli 2021 #997 Del Skrevet 24. juli 2021 5 DPO i morgen. Merker dessverre at forhåpningene i PP2 er meeeget større enn i PP1 da jeg følte det var så liten sjanse å være SÅ heldig. Forsøker å dempe egne forventninger. Har ei litt «synsk» venninne som mente jeg ble gravid i august 😅 vi får se da. Er det mulig å få utslag på test 6 DPO, eller er dette alt for tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 25. juli 2021 #998 Del Skrevet 25. juli 2021 s.h skrev (9 timer siden): 5 DPO i morgen. Merker dessverre at forhåpningene i PP2 er meeeget større enn i PP1 da jeg følte det var så liten sjanse å være SÅ heldig. Forsøker å dempe egne forventninger. Har ei litt «synsk» venninne som mente jeg ble gravid i august 😅 vi får se da. Er det mulig å få utslag på test 6 DPO, eller er dette alt for tidlig? Det er altfor tidlig. Egget har ikke rukket å feste seg ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ibsen Skrevet 25. juli 2021 #999 Del Skrevet 25. juli 2021 13 dpo og negativ test. Hvis det ikke går i sommerferien, når skal det gå da😔 PP 11 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 25. juli 2021 #1000 Del Skrevet 25. juli 2021 11 dpo og fortsatt ikke testet. Følge appen min skulle jeg fått mensen i går, men den har jo ikke registret at det jeg fikk eggløsning to dager senere enn jeg skulle Må skynne meg å tisse nå så jeg ikke rekker å teste noe. Jeg vil virkelig ikke teste før etter IKM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå