Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

12 DPO i dag og negativ test (ikke tidligtest)… Men er det i det hele tatt noe vits i å håpe på noe denne runden? 
noen som har testet negativt 12 DPO og fortsatt fått positiv test senere? 

forventer å få mensen på søndag… 

Det jeg syns er så rart er at for snart 1 uke siden merket jeg et sykt heftig stikk i høyre side der jeg hadde EL (fikk EL på høyre side bekreftet av gyn denne måneden). Var helt sikker på at det var festesmerte, og har seff overtolket alt etterpå. 

Anonymkode: 4a249...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
stAre skrev (12 timer siden):

2.5 år siden. Syklusen og det endret seg først etter jeg stoppet å amme når han var 2. Ekstremt regelmessige sykluser fra jeg fikk tilbake mensen ved 10 mnd - 2 år, hvor  mens alltid var dag 28 +14 luteal. 

Før vi prøvde på første kom han kun inni meg dagene etter mens, fordi det kan jo være at El blir sen og man da "treffer". Har du ønske om et barn til? 

Ja, jeg har det. Men han ser frem til neste kapittel når barna flytter ut. Jeg er ikke der 😅 jeg synes vi er flotte kjærester i tillegg til å være foreldre, og ser ikke på barn som en begrensning for å reise eller slikt. Men jeg respekterer selvfølgelig hans ståsted. Han vil ikke bruke prevensjon, og vi har daglig sex uten formål om å lage barn.

Anonymkode: 47102...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja, jeg har det. Men han ser frem til neste kapittel når barna flytter ut. Jeg er ikke der 😅 jeg synes vi er flotte kjærester i tillegg til å være foreldre, og ser ikke på barn som en begrensning for å reise eller slikt. Men jeg respekterer selvfølgelig hans ståsted. Han vil ikke bruke prevensjon, og vi har daglig sex uten formål om å lage barn.

Anonymkode: 47102...c7c

Ja så da kan det jo være at det skjer uventet da :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

12 DPO i dag og negativ test (ikke tidligtest)… Men er det i det hele tatt noe vits i å håpe på noe denne runden? 
noen som har testet negativt 12 DPO og fortsatt fått positiv test senere? 

forventer å få mensen på søndag… 

Det jeg syns er så rart er at for snart 1 uke siden merket jeg et sykt heftig stikk i høyre side der jeg hadde EL (fikk EL på høyre side bekreftet av gyn denne måneden). Var helt sikker på at det var festesmerte, og har seff overtolket alt etterpå. 

Anonymkode: 4a249...f30

Kan jo være litt sen positiv test, men hvis det da har festet seg for en uke bør jo det vise nå kanskje. Tar du tidlig test eller normal? 

Jeg hadde også et sånn stikk somjeg aldri har merket før ved barn 1, men fikk da positiv 1dpo tidlig. Veldig svak strek på normal test 14 dpo. 

Satser på det kommer noe strek 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...