Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

stAre skrev (11 timer siden):

Så spennende 😍☀️ Håper det er festing. 

Tusen takk for gratulasjonen  ☺️ 

Det håper jeg også 😄

Love90 skrev (10 timer siden):

Hvis det fester seg idag så kan du tidligs se noe ultra svak imorgen kveld, men det går vel helst 2-3 dager etter det har festet seg😄 spennende at du kjenner så mye nå da, den mnd jeg ble gravid sist så kjente jeg sykt mye stikk 8 dpo, som var så tydelig at jeg skjønte at noe skjedde der inne, jeg testet ultra svakt 9 dpo kveld 😄

Tessiekd skrev (10 timer siden):

Det kan godt hende! Jo lengre du klarer å vente, jo bedre selvfølgelig. Prøv ihvertfall å vent til fredag, morgen urin☺️ krysser fingrene for deg 🤞🏼🤞🏼

Jeg testet ikke i dag tidlig, skal klare å vente til i morgen! 

Fame skrev (9 timer siden):

2 DPO. Er ikke med denne måneden egentlig fordi vi ikke fikk mulighet til aksjer, men vi la inn 5 dager før så det bittelille håpet er der

Her er vi mange som sliter med å få første barnet også kommer denne dama og drar i gang med 9 stykker før fylte 30. Kjenner jeg blir dritsur  :sur:

Screenshot_20220105-221432_Samsung Internet.jpg

Fruktbarhet blir ikke delt ut fra en felles pott, det er ikke slik at noen får mye fordi andre får lite. Jeg skjønner at det er sårt at andre får det til så lett, men det er lite konstruktivt å være misunnelig. Håper det snart er din tur ❤️ 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 DPO - tidlig clearblue test negativ (kan vises opptil 5 dager før) 

Vanlig make sure strimmel negativ

Ser ikke så lovende ut dette. Jeg er småuggen men det er det. Nå kjenner jeg at jeg er sur kjerring i dag 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gyngestolen skrev (19 minutter siden):

Det håper jeg også 😄

Jeg testet ikke i dag tidlig, skal klare å vente til i morgen! 

Fruktbarhet blir ikke delt ut fra en felles pott, det er ikke slik at noen får mye fordi andre får lite. Jeg skjønner at det er sårt at andre får det til så lett, men det er lite konstruktivt å være misunnelig. Håper det snart er din tur ❤️ 

Ja, jeg begynner å bli bitter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (5 minutter siden):

9 DPO - tidlig clearblue test negativ (kan vises opptil 5 dager før) 

Vanlig make sure strimmel negativ

Ser ikke så lovende ut dette. Jeg er småuggen men det er det. Nå kjenner jeg at jeg er sur kjerring i dag 😬

Det er jo fortsatt tidlig! Jeg er også 9DPO i dag, og har ikke begynt å teste. Prøv igjen i morgen!

Fame skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg begynner å bli bitter

Det er lov ❤️ 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

12 dpo, blendahvit test i morges. Ikke minst har jeg begynt å spotte 2dg før tiden (ikm på lør), så lover dårlig denne runden også 😣 

varme tanker til alle dere andre som heller ikke fikk ønsket oppfylt denne syklus ❤️ 

og ikke minst gratulerer til alle som har testet positivt så langt 👶🏻🥰

Anonymkode: 77b50...979

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, gyngestolen said:

Det er jo fortsatt tidlig! Jeg er også 9DPO i dag, og har ikke begynt å teste. Prøv igjen i morgen!

Det er lov ❤️ 

Det er ikke over før tanta er her 🤞💕 spent på din test i morgen da! Masse lykke til😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SuzsuZ skrev (11 minutter siden):

Det er ikke over før tanta er her 🤞💕 spent på din test i morgen da! Masse lykke til😍

Takk! Nå angrer jeg litt på at jeg ikke testa i dag, da. Nå er det mer murring i magen, ikke stikking som i går, men det stikker i korsryggen. Er så spent!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei, tror jeg er 13 dpo idag, klarte ikke å treffe helt på tidspunktet eggløsningstesten slo ut positivt, men så tidspunkt hvor det var økning og så nedgang på styrken på testen 😅 noen som ser noe her? 

F8E3FC6E-F609-4289-A3F2-10071E16AD37.jpeg

Anonymkode: 914ad...64b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei, tror jeg er 13 dpo idag, klarte ikke å treffe helt på tidspunktet eggløsningstesten slo ut positivt, men så tidspunkt hvor det var økning og så nedgang på styrken på testen 😅 noen som ser noe her? 

Jeg ser definitivt! 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er 1, 2 eller 3 DPO nå, usikker på når eggløsning egentlig var. Tok to ulike tester og de viste positivt på ulike dager...

CB digital positiv på søndag og mandag (så kanskje eggløsning mandag eller tirsdag?), og babyplan viste positivt tirsdag....

Kjenner noen murringer fremdeles, er det et dårlig tegn?

Anonymkode: 56b43...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Er 1, 2 eller 3 DPO nå, usikker på når eggløsning egentlig var. Tok to ulike tester og de viste positivt på ulike dager...

CB digital positiv på søndag og mandag (så kanskje eggløsning mandag eller tirsdag?), og babyplan viste positivt tirsdag....

Kjenner noen murringer fremdeles, er det et dårlig tegn?

Nei. Det er tegn på økt progesteron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fame skrev (6 minutter siden):

Nei. Det er tegn på økt progesteron

Hmm, eller kan det og være den "vanlige" smerten etter eggløsning?

Har uansett lave forhåpninger denne syklusen...blir vel PP5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hmm, eller kan det og være den "vanlige" smerten etter eggløsning?

Har uansett lave forhåpninger denne syklusen...blir vel PP5.

Den vanlige smerten etter eggløsning er tegn på økt progesteron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SuzsuZ skrev (9 timer siden):

Jeg klaaarte ikke holde meg, og måtte ta en test nå i kveld.. Som var helt blenda. Så nå prøver jeg å la tanken DET ER TIDLIG overstyre alle krisetanker og skuffelse. Det går sånn passe bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gyngestolen skrev (1 time siden):

Jeg klaaarte ikke holde meg, og måtte ta en test nå i kveld.. Som var helt blenda. Så nå prøver jeg å la tanken DET ER TIDLIG overstyre alle krisetanker og skuffelse. Det går sånn passe bra.

Så kjipt! Skjønner nedtureren godt, men her er det fortsatt masse håp igjen😄🤞🏻 Det er jo ganske tidlig å teste positiv også, det som er så dumt med å teste tidlig også, fordi man egentlig kan bli unødvendig skuffet🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg ser en svak strek 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hei, er ny i forumet men har lest gjennom alle(!) innleggene de siste dagene. Trodde jeg hadde eggløsning 2.desember, men var på GU 18.desember og fikk overraskende beskjed om at det så ut som jeg skulle til å få eggløsning på høyre eggstokk på ultralyden. På selveste julaften kjente jeg at jeg fikk eggløsning - på høyre side.

La inn aksjer som det så fint sies, sent den 22.desember og 26.desember. Skal i følge min kalender ha ikm på lørdag, er 13 dpo og har nervene i spenn😣 testet negativt 10 dpo. 

Har siste 2-3 dagene hatt stikkinger i høyre eggstokk og generelt litt uvel, noen tanker??

🍭 

Anonymkode: 2ac06...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hei, er ny i forumet men har lest gjennom alle(!) innleggene de siste dagene. Trodde jeg hadde eggløsning 2.desember, men var på GU 18.desember og fikk overraskende beskjed om at det så ut som jeg skulle til å få eggløsning på høyre eggstokk på ultralyden. På selveste julaften kjente jeg at jeg fikk eggløsning - på høyre side.

La inn aksjer som det så fint sies, sent den 22.desember og 26.desember. Skal i følge min kalender ha ikm på lørdag, er 13 dpo og har nervene i spenn😣 testet negativt 10 dpo. 

Har siste 2-3 dagene hatt stikkinger i høyre eggstokk og generelt litt uvel, noen tanker??

🍭

Glemte forresten å si at jeg fikk mensen 4 dager før jeg skulle i desember.

🍭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

🍭

Jeg er i samme båt. Jeg hadde også EL 24.des, venter i spenning. Jeg er litt uggen, har hatt mensensmerter i mange dager nå. Litt småkvalm og uvel. Jeg testet i dag på utvannet kveldsurin. Så en svaaaak strek.

Anonymkode: 122ac...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10DPO, og blenda test i dag også. Det er veldig ømt der nede, men det kan vel like gjerne være et tegn på mensen. Prøver å holde motet oppe, og tester nok igjen i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...