Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

Mulig 1 DPO i dag (?)

Usikker på om det faktisk skjer EL her i gården, siden jeg tok ut spiralen på onsdag🙈 Men krysser fingrene🤞🏼

IMG_7580.thumb.jpeg.eaa71dc5e9aa027b2919b6e7ae9bf81c.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, HeleneHS said:

Jepp, for to PP siden, var ikke gravid likevel 🙈Testa forresten i dag, så du vant 😅 blenda og tror ikke jeg er gravid egentlig. Håper bare mensen kommen i morgen eller tirsdag slik at jeg rekker å ta blodprøver før jul..

Æsj... forsvant litt håp der 😂 Men ryker på en test nå kjenner jeg 

Du har da fortsatt litt tid igjen før ikm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyk på en test idag. Bare 9 dpo, men klarte ikke vente lenger. Blendahvit. Skulle liksom være helt avslappa, men det ser dårlig ut med det😂 hvis mensen kommer i løpet av uka blir det til at jeg bestiller inn eggløsningstester😅 

men krysser fortsatt fingrene på en julespire🤞🏻 

Anonymkode: 56f81...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Røyk på en test idag. Bare 9 dpo, men klarte ikke vente lenger. Blendahvit. Skulle liksom være helt avslappa, men det ser dårlig ut med det😂 hvis mensen kommer i løpet av uka blir det til at jeg bestiller inn eggløsningstester😅 

🤞🏼🤞🏼🤞🏼

Anonymkode: f1904...e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Er bare ca 9 dpo her også, og ikke noe strek... Men krysser fingrene for oss begge de neste dagene 🙏💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spent på dette... er helt ny og grønn med mange av begrepene her og så detaljert testing som dere skriver om 😅 Er da på ca 10dpo nå, og visste ikke en gang at man kunne teste så tidlig (test-produsentene safer jo med å fraråde testing før IKM) - bruker jeg begrepene riktig?? 🤣😂

Er på nattevakt, og vet ikke om det er størst sjanse for evt å teste positivt på morgenen eller når jeg våkner senere på dagen, i og med at kl 8 da ikke akkurat er min "morgenurin".. vi får nå se. 

Det som gjør meg håpefull, er at lille jenta mi på 2 år helt ut av det blå sa at jeg hadde en baby i magen her om dagen. Jeg har ikke sagt noe i den retning til henne, og hun sier aldri sånt ellers. Dvs, bortsett fra noen ganger i sommer. Da jeg faktisk var gravid (MA i uke 5-6), det også uten at vi snakka med henne om graviditeten. Hun slutta like kjapt å snakke om det etter at aborten var et faktum (som vi heller ikke snakka om rundt henne). Så det hadde vært så utrolig kult om jeg var gravid nå, og at det ikke var vi som fortalte storesøster det - men hun som fortalte oss. *Goosebumps!*

Anonymkode: 9d662...a35

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 hours ago, Baelfire said:

Æsj... forsvant litt håp der 😂 Men ryker på en test nå kjenner jeg 

Du har da fortsatt litt tid igjen før ikm?

Ja, fortsatt litt tid til IKM, men de gangene jeg har vært gravid hadde jeg enten masse symptomer eller positiv test før ikm, denne gangen ingenting. 

Ser du gikk på en testsmell du og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Veldig spent på dette... er helt ny og grønn med mange av begrepene her og så detaljert testing som dere skriver om 😅 Er da på ca 10dpo nå, og visste ikke en gang at man kunne teste så tidlig (test-produsentene safer jo med å fraråde testing før IKM) - bruker jeg begrepene riktig?? 🤣😂

Er på nattevakt, og vet ikke om det er størst sjanse for evt å teste positivt på morgenen eller når jeg våkner senere på dagen, i og med at kl 8 da ikke akkurat er min "morgenurin".. vi får nå se. 

Det som gjør meg håpefull, er at lille jenta mi på 2 år helt ut av det blå sa at jeg hadde en baby i magen her om dagen. Jeg har ikke sagt noe i den retning til henne, og hun sier aldri sånt ellers. Dvs, bortsett fra noen ganger i sommer. Da jeg faktisk var gravid (MA i uke 5-6), det også uten at vi snakka med henne om graviditeten. Hun slutta like kjapt å snakke om det etter at aborten var et faktum (som vi heller ikke snakka om rundt henne). Så det hadde vært så utrolig kult om jeg var gravid nå, og at det ikke var vi som fortalte storesøster det - men hun som fortalte oss. *Goosebumps!*

Oioi, så spennende! Krysser fingrene for deg 🤞🤞

Jeg ville tatt testen etter søvn, men husk at 10dpo uansett er veldig tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, HeleneHS said:

Ja, fortsatt litt tid til IKM, men de gangene jeg har vært gravid hadde jeg enten masse symptomer eller positiv test før ikm, denne gangen ingenting. 

Ser du gikk på en testsmell du og?

Jada, både i går og i dag tidlig 😅

I går var den helt blank, i dag ser jeg en svaaaaak ønske-strek 😅 Jeg vet ikke helt helt mange dpo, men ca 9-10 tror jeg

20231218_063026.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å se dårlig ut dette her.. 🥲 11 dpo og blendahvit test 😭 Har på følelsen at vi må gå over til pp8.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Ttcnummer2 said:

Begynner å se dårlig ut dette her.. 🥲 11 dpo og blendahvit test 😭 Har på følelsen at vi må gå over til pp8.. 

Ved forrige graviditet fikk jeg ikke positiv test før 14 dpo/ikm-dagen. Men skjønner følelsen...🩷 det er litt av en prøvelse dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baelfire skrev (13 minutter siden):

Jada, både i går og i dag tidlig 😅

I går var den helt blank, i dag ser jeg en svaaaaak ønske-strek 😅 Jeg vet ikke helt helt mange dpo, men ca 9-10 tror jeg

20231218_063026.jpg

Jeg så med en gang, men da jeg zoomet inn forsvant den😣

krysser fingrene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baelfire skrev (28 minutter siden):

Ved forrige graviditet fikk jeg ikke positiv test før 14 dpo/ikm-dagen. Men skjønner følelsen...🩷 det er litt av en prøvelse dette her.

Ja sant, men har virkelig ikke på følelsen at det satt denne gangen.. Men får fortsatt bare krysse fingra 🤞🏻 kjenner det blir lite kult å få mens rett før julaften😂 skulle ønske jeg slapp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HeleneHS skrev (1 time siden):

Oioi, så spennende! Krysser fingrene for deg 🤞🤞

Jeg ville tatt testen etter søvn, men husk at 10dpo uansett er veldig tidlig.

Tusen takk for innspill! Testa nettopp, veldig negativ. Ble så skuffa, men blir oppløfta av å høre at det kanskje er håp likevel 🙏😇 Har jo spist og drukket gjennom natta, og håper det altså er for tidlig og at hcg'en har rasa i vei oppover de neste dagene, hehe 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blendahvit test 11 DPO, litt brun utflod og mensensmerter 13 DPO, svak positiv tidligtest 14 DPO, og svak positiv vanlig test i dag. IKM i dag. Stresser litt med at testene er så svake? Er småuggen, har overaktiv luktesans og trøtt, men har også mensensmerter og fortsatt bittelitt brun utflod. Spent på veien videre her nå, var ikke sånn forrige graviditet.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som "hadde fått mensen" fikk positiv test nå🤯 🤯 🤯 🤯   (og har inntatt ibux, paracet, spekeskinke i helga🤪)

Er fullstendig i sjokk!!!!!! Nå skjønner jeg ingenting.. Reagerte på at det var så sparsom mens og er veldig uggen, men det kan jeg være stadig vekk. Kan dette gå bra da?! (jeg som trodde jeg hadde fått mensen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Klementina skrev (59 minutter siden):

Blendahvit test 11 DPO, litt brun utflod og mensensmerter 13 DPO, svak positiv tidligtest 14 DPO, og svak positiv vanlig test i dag. IKM i dag. Stresser litt med at testene er så svake? Er småuggen, har overaktiv luktesans og trøtt, men har også mensensmerter og fortsatt bittelitt brun utflod. Spent på veien videre her nå, var ikke sånn forrige graviditet.  

Hvilke tester bruker du? Jeg sier gratulerer! Og velkommen i klubben i å være veldig usikker på om dette er riktig?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beautyblender skrev (11 minutter siden):

Hun som "hadde fått mensen" fikk positiv test nå🤯 🤯 🤯 🤯   (og har inntatt ibux, paracet, spekeskinke i helga🤪)

Er fullstendig i sjokk!!!!!! Nå skjønner jeg ingenting.. Reagerte på at det var så sparsom mens og er veldig uggen, men det kan jeg være stadig vekk. Kan dette gå bra da?! (jeg som trodde jeg hadde fått mensen)

Så spennende🥳🥳 våger meg på en liten gratulerer! 
hvilken test bruker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementina skrev (1 time siden):

Spennende! Krysser fingrene for at spira klamrer seg fast! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Beautyblender said:

Tror sålenge du ikke var på fylla i helger trenger du ikke bekymre deg! (Og hvis du har drukket et glass eller to trenger du heller ikke bekymre deg, du kan uansett ikke gå tilbake å endre det!)

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...