SuzsuZ Skrevet 7. februar 2022 #2601 Del Skrevet 7. februar 2022 2 minutter siden, Tessiekd said: Åå!❤️ Forstår deg så godt at du er engstelig! Krysser alt jeg har for deg, får at denne spiren setter seg godt denne gangen 🥰 Tusen takk ❤️ Må nok bare ta det som det kommer og ikke stresse for mye med testing🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 7. februar 2022 #2602 Del Skrevet 7. februar 2022 SuzsuZ skrev (19 minutter siden): 9 dpo - ultrasvak strek i morges, håper den blir sterkere. Siste 2 gangene var det svake streker og SA og kjemisk så er nesten forberedt på at det skjer igjen og klarer ikke helt å glede meg og tro jeg er gravid før streken blir ordentlig Jeg ser hvertfall strek🤩 skjønner du vil belage deg på det så du ikke blir skuffet, men en gang er det jo ikke en kjemisk, og den gangen kan jo være nå🤞🏻🤞🏻 Gullegget! Krysser fingrene for at spiren gror seg godt fast❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #2603 Del Skrevet 7. februar 2022 SuzsuZ skrev (3 timer siden): 9 dpo - ultrasvak strek i morges, håper den blir sterkere. Siste 2 gangene var det svake streker og SA og kjemisk så er nesten forberedt på at det skjer igjen og klarer ikke helt å glede meg og tro jeg er gravid før streken blir ordentlig Åh, håper streken blir sterkere🤞🤞❤ Anonymkode: 83b44...5d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladlaksen Skrevet 8. februar 2022 #2604 Del Skrevet 8. februar 2022 Tessiekd skrev (14 timer siden): Ja er jo ofte at man hører kanskje mer fra de som tester tidlig her inne, siden vi alle er jo så ivrige og utolmodige og tester tidlig 🙈 har ei venninne som testet og testet og fikk ikke positiv før 2 dager etter ikm og hun hadde til og med vært å tatt blodprøve hos legen 3 dager før ikm og den var "negativ". Så det kan jo skje selvfølgelig 🤞🏼 Ja, da har dere jo prøvd en liten stund dere også! Det er første barnet deres? Men så godt at du/dere har fått time i mars til gynekolog ❤️ er utrolig godt å få vite om det er noe som hindrer, selv om det også er vanlig at det tar litt tid ❤️ Vi har vært hos gynekolog og alle testene våres er helt fine, jeg har over gjennomsnittet med egg og han sine svømmer godt. Eneste er at jeg har endo 🥺 så vi har fått godkjent og oppstart i Porsgrunn til sommeren. Men tenker det samme som deg - håper så at vi slipper det 🤞🏼 Ja, sant 🙈 Jøss, tenk den følelsen da! Å få positiv når man er overbevist om at det ikke gikk! Vi har ikke barn fra før nei, samme med dere? Ja, veldig godt å ha den timen reservert og klar, det gjør meg _litt_ mer avslappa❤️ Så bra at testene ser fine ut! Jeg krysser fingrene for at dere går våren og sommeren i møte med en spire 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 8. februar 2022 #2605 Del Skrevet 8. februar 2022 gladlaksen skrev (9 timer siden): Ja, sant 🙈 Jøss, tenk den følelsen da! Å få positiv når man er overbevist om at det ikke gikk! Vi har ikke barn fra før nei, samme med dere? Ja, veldig godt å ha den timen reservert og klar, det gjør meg _litt_ mer avslappa❤️ Så bra at testene ser fine ut! Jeg krysser fingrene for at dere går våren og sommeren i møte med en spire 🥰 Ja ikke sant 🙈 Blir første her også! Hvordan går det med deg nå? Jeg så en antydning til strek i dag 🥺 har verken fått antydning eller skyggestrek på disse 12pp så jeg krysser alt jeg har nå❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladlaksen Skrevet 8. februar 2022 #2606 Del Skrevet 8. februar 2022 Tessiekd skrev (34 minutter siden): Ja ikke sant 🙈 Blir første her også! Hvordan går det med deg nå? Jeg så en antydning til strek i dag 🥺 har verken fått antydning eller skyggestrek på disse 12pp så jeg krysser alt jeg har nå❤️ Åhh, så spennende! Håper virkelig at det er nå det skjer! ❤ Vet du, jeg er i akkurat samme sits, testen i morges var blenda, ingen tvil, men tok en ny da jeg kom hjem etter jobb (på utvanna urin) og jeg føler at jeg kan se _noe_ 🧐 Veldig usikkert om det er en skyggestrek eller bare jeg som ser syner, men klarer ikke helt å legge det fra meg! Jeg har forsåvidt erfart å få skyggestreker ganske mange ganger, så tørr ikke å legge for mye idet, men uansett veldig spennende!! Krysser fingrene for oss begge nå 🤞🤞🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 8. februar 2022 #2607 Del Skrevet 8. februar 2022 gladlaksen skrev (13 minutter siden): Åhh, så spennende! Håper virkelig at det er nå det skjer! ❤ Vet du, jeg er i akkurat samme sits, testen i morges var blenda, ingen tvil, men tok en ny da jeg kom hjem etter jobb (på utvanna urin) og jeg føler at jeg kan se _noe_ 🧐 Veldig usikkert om det er en skyggestrek eller bare jeg som ser syner, men klarer ikke helt å legge det fra meg! Jeg har forsåvidt erfart å få skyggestreker ganske mange ganger, så tørr ikke å legge for mye idet, men uansett veldig spennende!! Krysser fingrene for oss begge nå 🤞🤞🤞🤞 Ååå! Så utrolig spennende! Og at vi er så likt 😍 har du noe bilde av testen? Jeg har lagt ut et par bilder i prøvedagboka mi. Har tatt tre forskjellige tester i dag og alle har en antydning, så tror ikke det kan være skygge på alle 🙈 men kan jo være kjemisk også. Krysser fingrene for oss begge nå ja 😍❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladlaksen Skrevet 8. februar 2022 #2608 Del Skrevet 8. februar 2022 Tessiekd skrev (4 minutter siden): Ååå! Så utrolig spennende! Og at vi er så likt 😍 har du noe bilde av testen? Jeg har lagt ut et par bilder i prøvedagboka mi. Har tatt tre forskjellige tester i dag og alle har en antydning, så tror ikke det kan være skygge på alle 🙈 men kan jo være kjemisk også. Krysser fingrene for oss begge nå ja 😍❤️ Ja virkelig 🥰 Det lover jo veldig godt med flere tester som viser det samme😊 Jeg la igjen et spor i dagboka di! Jeg tror ikke det jeg kan skimte kommer frem på bilde, men jeg kan laste opp et i dagboka mi 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #2609 Del Skrevet 8. februar 2022 1 DPO idag, la ventetiden gå fort🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Anonymkode: 3f299...09c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalkulator Skrevet 9. februar 2022 #2610 Del Skrevet 9. februar 2022 SuzsuZ skrev (På 2/7/2022 den 19.03): 9 dpo - ultrasvak strek i morges, håper den blir sterkere. Siste 2 gangene var det svake streker og SA og kjemisk så er nesten forberedt på at det skjer igjen og klarer ikke helt å glede meg og tro jeg er gravid før streken blir ordentlig Har du testet noe mer? ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 9. februar 2022 #2611 Del Skrevet 9. februar 2022 3 minutter siden, Kalkulator said: Har du testet noe mer? ❤ Ja, det ser ut som det øker fint hittil 💕🤞Hva med deg, har du noen symptomer? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalkulator Skrevet 9. februar 2022 #2612 Del Skrevet 9. februar 2022 (endret) SuzsuZ skrev (5 minutter siden): Ja, det ser ut som det øker fint hittil 💕🤞Hva med deg, har du noen symptomer? Åh, hurra👏👏👏😍😍 Gratulerer så mye! Så fin stigning også😃 Jeg fikk korona nå på mandag, så litt usikker på hva som er hva av symptomer, hehe! Men har skikkelig sterke tester nå, og forventet mensdato var i går så føler meg litt tryggere😊 Når har du foreløpig termin? Endret 9. februar 2022 av Kalkulator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 9. februar 2022 #2613 Del Skrevet 9. februar 2022 1 minutt siden, Kalkulator said: Åh, hurra👏👏👏😍😍 Gratulerer så mye! Så fin stigning også😃 Jeg fikk korona nå på mandag, så litt usikker på hva som er hva av symptomer, hehe! Men har skikkelig sterke tester nå, og forventet mensdato var i går så føler meg litt tryggere😊 Når har du foreløpig termin? Takk! 🤩 Så bra du har sterke tester nå, da kan man puste litt lettet ut for å ha kommet over IKM 💕 Uheldig med koronaen, får håpe du blir raskt kvitt det! ☺️ Det er overalt rundt meg også så tenker jeg også får det snart. Termin er 24.okt her, hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalkulator Skrevet 9. februar 2022 #2614 Del Skrevet 9. februar 2022 SuzsuZ skrev (Akkurat nå): Takk! 🤩 Så bra du har sterke tester nå, da kan man puste litt lettet ut for å ha kommet over IKM 💕 Uheldig med koronaen, får håpe du blir raskt kvitt det! ☺️ Det er overalt rundt meg også så tenker jeg også får det snart. Termin er 24.okt her, hva med deg? Ja, kjenner at jeg slapper litt mer av nå, selv om jeg frykter rødt på papiret minst en gang om dagen😅 Hjelper at testene nå er mye sterkere enn de var da jeg mistet i desember også. Ja, var skikkelig dårlig i går så måtte ringe jordmor for å bli beroliget og få bekreftelse på at det er greit å ta paracet. 17.oktober, da er vi rimelig nært😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #2615 Del Skrevet 9. februar 2022 IKM på lørdag/søndag (kanskje til og med mandag) -så vet jeg er tidlig på’n, men klarte ikke la vær pga murringer og utflod😅🙈 hva tenker dere? Anonymkode: 3f72a...60e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #2616 Del Skrevet 13. februar 2022 4dpo idag, tiden går fryyyyyyktelog sakte. Tatt lange ekstravakter på jobb, men det har jo ikke hjulpet et sekund på ventetiden 😅 Har pcos og til vanlig lange sykluser, men det har stabilisert seg mer og mer for hver måned etter metformin, myo+d-chrio inositol og bedre kosthold. Fra 3 måneders syklus for et år til denne måneden å ha 27 dagers syklus er jo helt vanvittig! Så man bli mer og mer håpefull for hver syklus, og dermed mer skuffet for hver syklus. Håper det sitter denne gangen, hvis ikke blir det oppstart på letrozol og otrivelle neste syklus 🤞🏻 Anonymkode: 3f299...09c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #2617 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 9.2.2022 den 19.15): IKM på lørdag/søndag (kanskje til og med mandag) -så vet jeg er tidlig på’n, men klarte ikke la vær pga murringer og utflod😅🙈 hva tenker dere? Anonymkode: 3f72a...60e Jeg klarer ikke se noe på denne, men du har kanskje testet igjen siden onsdag? Krysser fingrene for deg! 😊 Anonymkode: 77b50...979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 13. februar 2022 #2618 Del Skrevet 13. februar 2022 Vet ikke om jeg er i DPO-land jeg. Ville dere stolt på eggløsningstestene mer enn symptomer? 🤔 Jeg hadde masse eggehviteutflod, sånn skikkelig klassisk eggehvite, med murringer, stikninger og myk tapp. Fikk bare negative tester... Nå er det fire dager etter EL-slimet og har fått kremete utflod, hard tapp og luft i magen. Sånn typisk etter EL, men fikk ikke én test som nærmet seg positiv en gang. Vet ikke om jeg tør å håpe at jeg har hatt eggløsning, i redsel for å bli skuffa. 😫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosaa Skrevet 13. februar 2022 #2619 Del Skrevet 13. februar 2022 s0la skrev (5 timer siden): Vet ikke om jeg er i DPO-land jeg. Ville dere stolt på eggløsningstestene mer enn symptomer? 🤔 Jeg hadde masse eggehviteutflod, sånn skikkelig klassisk eggehvite, med murringer, stikninger og myk tapp. Fikk bare negative tester... Nå er det fire dager etter EL-slimet og har fått kremete utflod, hard tapp og luft i magen. Sånn typisk etter EL, men fikk ikke én test som nærmet seg positiv en gang. Vet ikke om jeg tør å håpe at jeg har hatt eggløsning, i redsel for å bli skuffa. 😫 Ville tolket det som eggløsning. Og definitivt stolt mer på symptomer enn tester. Jeg mener å ha hørt at ikke alle slår ut på eltester (men jeg vet ikke om det stemmer)🥰 Håper på det beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 14. februar 2022 #2620 Del Skrevet 14. februar 2022 11 hours ago, rosaa said: Ville tolket det som eggløsning. Og definitivt stolt mer på symptomer enn tester. Jeg mener å ha hørt at ikke alle slår ut på eltester (men jeg vet ikke om det stemmer)🥰 Håper på det beste! Jeg håper det! 🥺🙏 Hadde liksom alle symptomene... Bestilte også 40 EL-tester, klar til å finne peaken. Men neida 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå