Sofagris Skrevet 2. januar 2022 #2241 Del Skrevet 2. januar 2022 7 DPO, sleit skikkelig med å sove i natt, sovnet ikke før i 4-tiden, ligner ikke meg i det hele tatt. Måtte tisse hver halvtime i tillegg, og er veldig oppblåst i går/idag. Idag er venstre bryst ømt. Kan det faktisk være noe? Pga juleferie hos alle andre enn hjemme ble det kun en kosestund på CD16, EL var på CD18 eller CD19, så sjansen er ekstremt liten. Jeg har egentlig gitt opp denne PP... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #2242 Del Skrevet 2. januar 2022 10 dpo med tidlig test og ikke-morgen urin.. endelig 💗 Anonymkode: 75e86...49c 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofagris Skrevet 2. januar 2022 #2243 Del Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): 10 dpo med tidlig test og ikke-morgen urin.. endelig 💗 Anonymkode: 75e86...49c Gratulerer så mye 🥰 Har dere prøvd lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #2244 Del Skrevet 2. januar 2022 Synes det er vanskelig med prøving som PCOS’er:/ en ting er sjelden eggløsning, men å ikke få den påvist og egentlig vite om jeg har hatt EL. Syklus varierer fra 30-50 dager, oppsøkt og pushet både privat og offentlig, men må prøve så så lenge før jeg får hjelp, som selvsagt er forståelig, jeg respekterer sykehusets regler og listen og at andre er før meg. Men synes det er kjipt å måtte prøve så lenge når jeg har fått påvist pcos, i den sterkeste grad. Prøver siden mai, brukt metformin siden september. Hatt 5 menstruasjoner siden spiral ble fjernet. Er nå 3 dager dpo hvis jeg tar rett, det er også en av de frustrerende sidene med pcos fordi de som er som meg kan aldri vite 100% uten medisinsk hjelp, noe jeg må vente med til mai. gleder meg over å se deres positive tester, spesielt dere som har prøvd en stund. Dette er ikke særlig enkelt, men jammen heier jeg på oss. Anonymkode: 3f299...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 2. januar 2022 #2245 Del Skrevet 2. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes det er vanskelig med prøving som PCOS’er:/ en ting er sjelden eggløsning, men å ikke få den påvist og egentlig vite om jeg har hatt EL. Syklus varierer fra 30-50 dager, oppsøkt og pushet både privat og offentlig, men må prøve så så lenge før jeg får hjelp, som selvsagt er forståelig, jeg respekterer sykehusets regler og listen og at andre er før meg. Men synes det er kjipt å måtte prøve så lenge når jeg har fått påvist pcos, i den sterkeste grad. Prøver siden mai, brukt metformin siden september. Hatt 5 menstruasjoner siden spiral ble fjernet. Er nå 3 dager dpo hvis jeg tar rett, det er også en av de frustrerende sidene med pcos fordi de som er som meg kan aldri vite 100% uten medisinsk hjelp, noe jeg må vente med til mai. gleder meg over å se deres positive tester, spesielt dere som har prøvd en stund. Dette er ikke særlig enkelt, men jammen heier jeg på oss. Anonymkode: 3f299...09c Hei! Jeg har også PCOS, men fikk i motsetning til deg hjelp med en gang. Fant ut av det kun 2 mnd etter jeg begynte å prøve og startet umiddelbart på medikamenter som nå gjør at jeg har eggløsning og en syklus på ca 28 dager hver måned. Synes det er veldig rart at du ikke får hjelp før du har prøvd et år! Jeg ville forsøkt å gå til en annen gynekolog privat eller fertilitetsklinikk. Kan anbefale medicus 😊 vet veldig godt hvor frustrerende det er å ikke vite om man har EL eller ikke 😔 Håper du får hjelp og at det ordner seg! Endret 2. januar 2022 av Elise93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 3. januar 2022 #2246 Del Skrevet 3. januar 2022 (endret) 12 Dpo. har ikke testet på hytta, for jeg hadde aldri klart å holde meg alvorlig rundt frokostbordet! venter til i morra. Endret 3. januar 2022 av stAre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 3. januar 2022 #2247 Del Skrevet 3. januar 2022 Ca 6-8 dpo. Litt usikker på når jeg hadde eggløsning siden har prøvd å ikke stresse med det. PP12 nå 😰 er til fertilitetsutredning og skal inn til time for å få svar på prøvene om en uke. Men krysser alle fingre og tær at jeg kan fortelle da at en liten spirre har festet seg 🤞🏼🤞🏼 Begynner å gå skikkelig inn på meg og 2021 var jo bare "negativ" if you know what I mean 😰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 3. januar 2022 #2248 Del Skrevet 3. januar 2022 Tror jeg er 1 dpo idag😄 hvis tempen fortsetter å holde seg høy de dagene fremover, hadde positiv el test på nyttårssaften, negative etter det. Så er det første mnd jeg temper og det viser seg at eggløsningen nå mest sannsynlig finner sted en dag senere enn antatt 😳 (hvis tempen holder seg høy nå) og det vil jo si at vi la inn aksjer to dager og dagen før, skulle gjerne lagt inn en igår på selve el dagen, hadde jeg bare vist at den var igår, men det visste jeg jo ikke før idag på tempen så😪 får håpe det holder🤞🏻 Er på pp 4 etter MA nå! Og dagene nå kommer til å snegle av gårde og nedturen stor om det ikke går nok en gang… Håper på å se flere gravide her inne inn i det nye året ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #2249 Del Skrevet 3. januar 2022 Sofagris skrev (På 2.1.2022 den 18.37): Gratulerer så mye 🥰 Har dere prøvd lenge? Takk💕 Nei, ikke lenge i forhold til andre. Men i januar 2021 en SA (uke9)og august 2021 en MA (uke 12) så gikk fire måneder etter siste tap før det nå satt igjen. Håper denne holder seg, tørr ikke glede meg for mye enda 🥰 Anonymkode: 75e86...49c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 3. januar 2022 #2250 Del Skrevet 3. januar 2022 stAre skrev (12 timer siden): 12 Dpo. har ikke testet på hytta, for jeg hadde aldri klart å holde meg alvorlig rundt frokostbordet! venter til i morra. Så spennende, krysser fingrene for positiv test hos deg imorgen😄🤞🏻 Tessiekd skrev (3 timer siden): Ca 6-8 dpo. Litt usikker på når jeg hadde eggløsning siden har prøvd å ikke stresse med det. PP12 nå 😰 er til fertilitetsutredning og skal inn til time for å få svar på prøvene om en uke. Men krysser alle fingre og tær at jeg kan fortelle da at en liten spirre har festet seg 🤞🏼🤞🏼 Begynner å gå skikkelig inn på meg og 2021 var jo bare "negativ" if you know what I mean 😰 Ååå, da hadde det vært en ekstra stor lettelse med at du ble gravid rett før fertelltetsutredningen 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #2251 Del Skrevet 4. januar 2022 stAre skrev (23 timer siden): 12 Dpo. har ikke testet på hytta, for jeg hadde aldri klart å holde meg alvorlig rundt frokostbordet! venter til i morra. Har du testa idag? 😊 Anonymkode: 867da...38f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 4. januar 2022 #2252 Del Skrevet 4. januar 2022 7 DPO - dum og testa - negativ selvsagt 😅 I dag har jeg kjent bittelitt murring i magen, litt i korsryggen og litt økt utflod. Tester igjen i morgen 🤞😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyngestolen Skrevet 4. januar 2022 #2253 Del Skrevet 4. januar 2022 SuzsuZ skrev (1 minutt siden): 7 DPO - dum og testa - negativ selvsagt 😅 I dag har jeg kjent bittelitt murring i magen, litt i korsryggen og litt økt utflod. Tester igjen i morgen 🤞😅 7DPO og har ikke testa Murrer godt i magen her også, etter å ha vært rolig et par dager. Har også hodepine og er svimmel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 4. januar 2022 #2254 Del Skrevet 4. januar 2022 SuzsuZ skrev (3 minutter siden): 7 DPO - dum og testa - negativ selvsagt 😅 I dag har jeg kjent bittelitt murring i magen, litt i korsryggen og litt økt utflod. Tester igjen i morgen 🤞😅 Lykke til! ✨ blir spennende å følge med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 4. januar 2022 #2255 Del Skrevet 4. januar 2022 2 minutter siden, gyngestolen said: 7DPO og har ikke testa Murrer godt i magen her også, etter å ha vært rolig et par dager. Har også hodepine og er svimmel. Ikke testa?! Hæ😂 nei jeg visste jo dette kom til å bli negativt men greide ikke å la være å teste! Gal 🙈 Alle symptomer tas i mot på dette tidspunktet ! Det er bra med med murring tenker jeg 🤩 litt tidlig for mensen murring for meg, hva med deg? Bruker det å komme en uke før mensen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 4. januar 2022 #2256 Del Skrevet 4. januar 2022 5 minutter siden, 89jenta said: Lykke til! ✨ blir spennende å følge med @89jenta Tusen takk! 🤩 Håper det blir noe denne månenden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #2257 Del Skrevet 4. januar 2022 Blir bare mer og mer gal for hver måned som går, er 6dpo idag (pp9) skulle egentlig holde meg til 10dpo, men tok første test idag. Såklart negativ, har jo mest sannsynlig rukket å feste seg en gang.. Gahhh, det er så kjedelig å bare gå å vente!! Uutholdelig. Har allerede redigert bilde av testen 100 ganger og prøver ALT jeg kan for å skimte en strek.. herregud hvem har jeg blitt 🤦♀️ Anonymkode: 867da...38f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 4. januar 2022 #2258 Del Skrevet 4. januar 2022 11 minutter siden, AnonymBruker said: Blir bare mer og mer gal for hver måned som går, er 6dpo idag (pp9) skulle egentlig holde meg til 10dpo, men tok første test idag. Såklart negativ, har jo mest sannsynlig rukket å feste seg en gang.. Gahhh, det er så kjedelig å bare gå å vente!! Uutholdelig. Har allerede redigert bilde av testen 100 ganger og prøver ALT jeg kan for å skimte en strek.. herregud hvem har jeg blitt 🤦♀️ Anonymkode: 867da...38f Uff! Kjenner igjen galskapen 😅😅 testa i går jeg også 🤣 Håper det blir en reel strek snart! 💕🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyngestolen Skrevet 4. januar 2022 #2259 Del Skrevet 4. januar 2022 SuzsuZ skrev (27 minutter siden): Ikke testa?! Hæ😂 nei jeg visste jo dette kom til å bli negativt men greide ikke å la være å teste! Gal 🙈 Alle symptomer tas i mot på dette tidspunktet ! Det er bra med med murring tenker jeg 🤩 litt tidlig for mensen murring for meg, hva med deg? Bruker det å komme en uke før mensen? Har ikke peiling, har gått på p-piller og ikke hatt mensen på 15 år😅 Tar i mot alle symptom, vi må jo ta den gleden vi kan få nå i DPO-land! Er forresten helt sinnsykt sulten i dag, og i går var jeg kvalm, noe jeg aldri bruker å være.. Bare sånn for å finne noen flere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 4. januar 2022 #2260 Del Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Blir bare mer og mer gal for hver måned som går, er 6dpo idag (pp9) skulle egentlig holde meg til 10dpo, men tok første test idag. Såklart negativ, har jo mest sannsynlig rukket å feste seg en gang.. Gahhh, det er så kjedelig å bare gå å vente!! Uutholdelig. Har allerede redigert bilde av testen 100 ganger og prøver ALT jeg kan for å skimte en strek.. herregud hvem har jeg blitt 🤦♀️ Anonymkode: 867da...38f Ååå jaa! Skjønner så godt hva du mener! ! Prøvde i hele 2021 uten en eneste strek og bare negative tester. Gjør alt for å bare se den streken lissom 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå