Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

Faens dritt. Ville prøve annen test enn rsfu, men er jo det eneste de selger på butikkene 😔 Rekker ikke apotek uka her og lenge å vente på posten. Noen som vet når rfsu pleier å slå ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flamme skrev (7 timer siden):

Faens dritt. Ville prøve annen test enn rsfu, men er jo det eneste de selger på butikkene 😔 Rekker ikke apotek uka her og lenge å vente på posten. Noen som vet når rfsu pleier å slå ut?

Aldri opplevd en eneste positiv test, så det kan jeg dessverre ikke svare på   😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute av DPO-land 😍 For disse er vel så tydelig positiv som de kan bli, eller? Har tatt 4 tester i kveld, livredd for falsk positiv. Men uansett litt skrekkblandet fryd over at den satt på første forsøk, var forberedt på å prøve i minst et år da mannen er mye bortreist 😳

7CCB4F0F-8AA1-46D3-82D2-1177E9892D59.jpeg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ValarMorghulis skrev (30 minutter siden):

Ute av DPO-land 😍 For disse er vel så tydelig positiv som de kan bli, eller? Har tatt 4 tester i kveld, livredd for falsk positiv. Men uansett litt skrekkblandet fryd over at den satt på første forsøk, var forberedt på å prøve i minst et år da mannen er mye bortreist 😳

Positiv uten tvil! Gratulerer 🤩🤩♥️♥️👏👏👏

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flamme skrev (9 minutter siden):

Positiv uten tvil! Gratulerer 🤩🤩♥️♥️👏👏👏

Jippiii, krysser fingrene for at det holder hele veien!!! Tusen takk 😍🥳🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ValarMorghulis skrev (2 timer siden):

Så gøy at det satt på første! Gratulerer så mye ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 DPO. Dersom det ikke går denne gangen tror jeg ikke jeg skal prøve så veldig hardt de neste månedene. Jeg har nettopp fått meg ny jobb så skal prøve å komme litt inn i den først  :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 DPO idag eller imorgen 😊 satt Ovitrelle igår morgest, men gyn trodde kanskje egget slapp av seg selv før Ovitrelle får virket (siden det var så stort, jippi!) Så nå venter de spennende og nervepirrende dagene framover. Kan jo uansett ikke teste før det er gått rundt 10 dager pga Ovitrellen. Håper virker det går nå siden eggløsning har uteblitt siden mai ☹️🤞 

@Fame så hyggelig å være i DPO- land sammen. Nå syns jeg det er vår tur snart! Gratulerer med ny jobb! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elise93 skrev (4 timer siden):

1 DPO idag eller imorgen 😊 satt Ovitrelle igår morgest, men gyn trodde kanskje egget slapp av seg selv før Ovitrelle får virket (siden det var så stort, jippi!) Så nå venter de spennende og nervepirrende dagene framover. Kan jo uansett ikke teste før det er gått rundt 10 dager pga Ovitrellen. Håper virker det går nå siden eggløsning har uteblitt siden mai ☹️🤞 

@Fame så hyggelig å være i DPO- land sammen. Nå syns jeg det er vår tur snart! Gratulerer med ny jobb! 😁

Takk for det! Spennende å følge med nå  ^_^ Rakk du mange aksjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (21 minutter siden):

Takk for det! Spennende å følge med nå  ^_^ Rakk du mange aksjer?

Fikk ikke ha lov å samleie før jeg hadde sjekket på UL hvor mange eggposer som var modne (i tilfelle det var fler enn 2). Men rakk 2 ganger igår og skal legge inn ikveld for sikkerhetsskyld. Håper det gjør susen. 

Du fikk også lagt inn en del så jeg 🤞 det er bra at jeg ikke kan teste før det er gått 10 dager, ellers hadde jeg ikke klart å holde meg 🙈  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tonnis skrev (3 timer siden):

Jeg har begynt å spotte i dag, 2 dager før tiden😭 må ha vært kjemisk

Ånei 😔 Men husk at spotting kan skje når man er gravid også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tonnis skrev (15 timer siden):

Jeg har begynt å spotte i dag, 2 dager før tiden😭 må ha vært kjemisk

Jeg fikk det jeg trodde var en rar mensen  4 dager før IKM, og pga litt ustabil syklus tenkte jeg ikke på at jeg kunne være gravid, trodde bare det ikke hadde gått den syklusen heller. 
Men her sitter jeg med en nydelig 1,5-åring. Så det kan være den sitter allikevel ❤️

Anonymkode: b0626...6c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, lurte på om det er noen her som er i samme situasjon ang vaksinedose 2 nå. Jeg er 3 dager dpo idag og har IKM 26 august. Har vaksinedato for dose 2 den 24 august. Er det noen grunn til å ikke ta denne? 

har forstått at et eventuelt foster uansett ikke deler blodstrøm før etter en stund uansett. Så det gjør kanskje ikke noe å ta den. men tenkte kanskje noen her har vært i samme situasjon og snakket med legen sin eller noe? 

Anonymkode: cfd2c...01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg fikk det jeg trodde var en rar mensen  4 dager før IKM, og pga litt ustabil syklus tenkte jeg ikke på at jeg kunne være gravid, trodde bare det ikke hadde gått den syklusen heller. 
Men her sitter jeg med en nydelig 1,5-åring. Så det kan være den sitter allikevel ❤️

Anonymkode: b0626...6c1

Ganske sikker på at det er mensen😭 ganske mørk, og ikke rosa som når jeg hadde festeblødning med første. Samboer er å helt overrasket over at jeg blør når testene var så tydelig. Mest sannsynlig en kjemisk😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...