Sommerfuul Skrevet 3. august 2021 #1101 Del Skrevet 3. august 2021 8 dpo, fikk negativ Babyplan strimmel, egentlig som forventet, har jo ikke fått positiv før 10 dpo de to andre gangene, men kjente likevel på en skuffelse. Håper så veldig på at den sitter denne gangen 🤞🏻 og dpo snegler seg virkelig forbi i utrolig sakte fart denne gangen. Enda vi har gjort masse siste tida. Jaja, bare to dager igjen til endelig svar denne PP. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 3. august 2021 #1102 Del Skrevet 3. august 2021 Sommerfuul skrev (27 minutter siden): 8 dpo, fikk negativ Babyplan strimmel, egentlig som forventet, har jo ikke fått positiv før 10 dpo de to andre gangene, men kjente likevel på en skuffelse. Håper så veldig på at den sitter denne gangen 🤞🏻 og dpo snegler seg virkelig forbi i utrolig sakte fart denne gangen. Enda vi har gjort masse siste tida. Jaja, bare to dager igjen til endelig svar denne PP. Krysser fingrene for positiv test om noen dager 🤞🏻🥰 Hvor lenge har dere prøvd? Jeg er bekymret for at ikm dagen min er når jeg er på ferie…jeg har slitt med voldsomme smerter første dagen av mens. De varer ikke mer enn 2-3 timer, men er intenst når det står på. Blir sengeliggende og skriker av smerte… såpass at jeg tok nobligan sist….har bestilt time hos gynekolog i slutten av mnd for å sjekke at alt står bra til….jeg skal på ferie med søsteren min og samboeren + barna hennes, og vi skal leie hytte og gå i en park den dagen. Lite fristende at mensen muligens ødelegger turen for meg😔 jeg er av typen som ikke liker å teste. Venter heller på mensen, men denne gangen må jeg teste dagen før ikm sånn at jeg kan starte med naproxen i store doser dagen før, for å forhåpentligvis redde ferien🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 3. august 2021 #1103 Del Skrevet 3. august 2021 tørkestativ skrev (32 minutter siden): Krysser fingrene for positiv test om noen dager 🤞🏻🥰 Hvor lenge har dere prøvd? 🥴 Har bare prøvd i snart 6 mnd. Men opplevd 2 kjemiske, som gjør det så utrolig frustrerende. Så først er det å få positiv test, også er det å klamre seg fast i håpet om at den holder. 😣 Får krysse fingrene for deg og, at du slipper mensen og smerter på ferie 🤞🏻🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 4. august 2021 #1104 Del Skrevet 4. august 2021 (endret) 6 dpo i dag. Fikk litt rødt friskt blod på papiret nå nettopp… 3-4 tørk med noen blodflekker. Men det var friskt og knallrødt og ikke blandet med utflod 😔… redd det bare er en rift eller et sår…. Endret 4. august 2021 av tørkestativ Litt lyyysrosa utflod i trusa etter dette toalettbesøket🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkee Skrevet 4. august 2021 #1105 Del Skrevet 4. august 2021 (endret) ValarMorghulis skrev (På 2.8.2021 den 19.23): Hei folkens Har egentlig ikke begynt å prøve aktivt enda, men dette er første måneden vi ikke hopper av i svingen. Har ikke tatt EL-test eller noe, men har ganske regelmessig syklus og tror vi traff 1-2 dager før EL. Regner derfor dette som en slags PP1, og etter mine beregninger skal jeg være 7-8 DPO nå. Planen var å ta dette pent og rolig og tenke at «skjer det så skjer det», men det er visst lettere sagt enn gjort. For her sitter jeg da, for 7. dag på rad, og leser i graviditetsforum på KG i flere timer 😂 Har lest HELE denne tråden, og holder akkurat nå på å bli gaaal av å overanalysere kroppen. Har stukket skikkelig i eggstokkene idag, noe det aldri pleier å gjøre hos meg. Tankene flyr jo da rett til at dette kan være festesmerter. Tenker jeg skal vente minst til fredag/lørdag før jeg tester uansett, for ser for meg at jeg kan bli tidenes testetøs hvis jeg først begynner 🙄 Men det er såå spennende å følge med på dere alle, og krysser fingrene for at det ordner seg for alle sammen innen nærmeste framtid! Var helt lik da vi startet, så endte jeg opp med å henge her på forumet å lese alt jeg kom over i timesvis hver dag. Gikk all in med en gang, til tross for at jeg hadde bestemt meg for å ta det rolig 😅 Alt var så spennende og jeg kjente etter på hvert eneste symptom i kroppen. Ettersom jeg ikke ble gravid med en gang måtte jeg ha en laaang pause, orket ikke være her i det hele tatt. Nå er jeg nok litt mer «realitetsorientert», så er sånn smått tilbake. Men prøver å holde bakkekontakt denne gangen, da 😅 Masse lykke til i prøvingen, håper det klaffer for deg med en gang 🥳🙏🏼 Endret 4. august 2021 av Lykkee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ValarMorghulis Skrevet 5. august 2021 #1106 Del Skrevet 5. august 2021 Lykkee skrev (14 timer siden): Var helt lik da vi startet, så endte jeg opp med å henge her på forumet å lese alt jeg kom over i timesvis hver dag. Gikk all in med en gang, til tross for at jeg hadde bestemt meg for å ta det rolig 😅 Alt var så spennende og jeg kjente etter på hvert eneste symptom i kroppen. Ettersom jeg ikke ble gravid med en gang måtte jeg ha en laaang pause, orket ikke være her i det hele tatt. Nå er jeg nok litt mer «realitetsorientert», så er sånn smått tilbake. Men prøver å holde bakkekontakt denne gangen, da 😅 Masse lykke til i prøvingen, håper det klaffer for deg med en gang 🥳🙏🏼 Har inntrykk av at dette gjelder for mange av oss 😅 For min del er ikke dette noe jeg forteller til venner og familie før det faktisk er en baby å fortelle om, og da hjelper det utrolig mye å lese andres erfaringer her inne! I tillegg er alle så utrolig trivelig mot hverandre på disse forumene, så jeg vurderer nesten å opprette en dagbok selv. Skjønner at du tok deg en pause herfra når det ikke klaffet, ser for meg at det er lett å la seg rive med. Koselig å lese om alle som får det til med en gang, men samtidig litt demotiverende med alle som blir langtidsprøvere. Man blir jo sprø av å kjenne på alle mulige symptomer hele tiden, når alt like gjerne kan være PMS… Ønsker selvsagt at det skal klaffe raskt her, men prøver samtidig å være forberedt på at jeg kanskje ikke kan få barn. Tenker at siden jeg ikke har blitt gravid med å hoppe av i svingen eller bruke prevensjon (🙄) så er jeg ikke så veldig fertil. Selv om jeg egentlig vet at dette ikke gir så mye mening, da begge metoder er svært sikkert om det brukes riktig😂 Masse lykke til til deg også, håper det klaffer snart 🤩🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkee Skrevet 5. august 2021 #1107 Del Skrevet 5. august 2021 ValarMorghulis skrev (3 timer siden): Har inntrykk av at dette gjelder for mange av oss 😅 For min del er ikke dette noe jeg forteller til venner og familie før det faktisk er en baby å fortelle om, og da hjelper det utrolig mye å lese andres erfaringer her inne! I tillegg er alle så utrolig trivelig mot hverandre på disse forumene, så jeg vurderer nesten å opprette en dagbok selv. Skjønner at du tok deg en pause herfra når det ikke klaffet, ser for meg at det er lett å la seg rive med. Koselig å lese om alle som får det til med en gang, men samtidig litt demotiverende med alle som blir langtidsprøvere. Man blir jo sprø av å kjenne på alle mulige symptomer hele tiden, når alt like gjerne kan være PMS… Ønsker selvsagt at det skal klaffe raskt her, men prøver samtidig å være forberedt på at jeg kanskje ikke kan få barn. Tenker at siden jeg ikke har blitt gravid med å hoppe av i svingen eller bruke prevensjon (🙄) så er jeg ikke så veldig fertil. Selv om jeg egentlig vet at dette ikke gir så mye mening, da begge metoder er svært sikkert om det brukes riktig😂 Masse lykke til til deg også, håper det klaffer snart 🤩🙏 Som å lese om meg selv, har også hoppet av i svingen i mange år, aldri blitt gravid 🤷🏼♀️ Spennende blir det i hvert fall fremover, håper i det minste det skjer slik at vi føder i 2022! Synes du kan opprette dagbok, er helt gull å få skrevet ned ting der 👏🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonnis Skrevet 7. august 2021 #1108 Del Skrevet 7. august 2021 5 DPO og støl nede i magen, kanskje litt svake murringer. Har sånn god følelse denne pp, skikkelig spent den neste uka nå😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #1109 Del Skrevet 8. august 2021 8 dpo, tror jeg i hvert fall. Ikke tatt eggløsningstest. Hatt en del murringer. Veldig spent. Når kan man tidligst teste? 🙂 Anonymkode: dc4e0...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #1110 Del Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): 8 dpo, tror jeg i hvert fall. Ikke tatt eggløsningstest. Hatt en del murringer. Veldig spent. Når kan man tidligst teste? 🙂 Anonymkode: dc4e0...1d3 Tok en rsfu test nå i morgen, klokkeklar negativ. Anonymkode: dc4e0...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 9. august 2021 #1111 Del Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tok en rsfu test nå i morgen, klokkeklar negativ. Anonymkode: dc4e0...1d3 Min erfaring med rsfu er at det kan ta laaaang tid før man får positiv på de, desverre 😔 fikk negativ rsfu test, men positiv clearblue og test tidlig fra billigtester 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #1112 Del Skrevet 9. august 2021 Kanskjekanskje skrev (10 timer siden): Min erfaring med rsfu er at det kan ta laaaang tid før man får positiv på de, desverre 😔 fikk negativ rsfu test, men positiv clearblue og test tidlig fra billigtester 😊 Ja, fikk faktisk negativ på RFSU sist jeg var gravid, var vel omtrent 4-5 uker på vei når jeg fikk negativ. Trodde jeg ikke var gravid pga den testen, så levde livet helt vantlig. Viste seg at jeg var gravid når puppene eksploderte mange uker etterpå 😂 Anonymkode: dc4e0...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 10. august 2021 #1113 Del Skrevet 10. august 2021 PP1: Hvis jeg tror jeg har rett angående eggløsning, så var det den 31 juli. Veldig spent på om mensen kommer i helga eller ikke. 👌 Har ikke lagt inn så voldtsomt mye aksjer, men bør holde i teorien. Hatt syklus på 10 dager tidligere etter å ha tatt ut p-staven, helt merkelig å ha gått uten mensen i 24 dager nå. Derfor er slt veldig usikkert, men har en magefølelse på at jeg er gravid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 10. august 2021 #1114 Del Skrevet 10. august 2021 (endret) Flamme skrev (14 minutter siden): PP1: Hvis jeg tror jeg har rett angående eggløsning, så var det den 31 juli. Veldig spent på om mensen kommer i helga eller ikke. 👌 Har ikke lagt inn så voldtsomt mye aksjer, men bør holde i teorien. Hatt syklus på 10 dager tidligere etter å ha tatt ut p-staven, helt merkelig å ha gått uten mensen i 24 dager nå. Derfor er slt veldig usikkert, men har en magefølelse på at jeg er gravid. Velkommen og masse lykke til Når tok du ut staven? Endret 10. august 2021 av Fame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #1115 Del Skrevet 10. august 2021 Hei! Jeg er ny her! Sluttet på pillen i mai, og venter neste mens til helgen. 27 år, ikke barn fra før. Tror jeg er DPO 10, men usikker 😊 Jeg lurer litt på hvilke symptomer folk at kjent på dagene før de har testet positivt? Jeg tenker å vente med å taste til helgen, men blir utålmodig som mange av dere andre her 😅 I dag har jeg fått sterke smerter nederst i magen og blitt svimmel/uvell av smertene. Dette kan jeg ikke si at jeg pleier å få like før mens. Jeg har egentlig vært svært heldig og har sjelden mensensmerter! Betyr ikke at det trenger å være tegn på graviditet heller, kanskje bare spist noe dårlig 😂 Anonymkode: 42598...4d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 10. august 2021 #1116 Del Skrevet 10. august 2021 Fame skrev (6 timer siden): Velkommen og masse lykke til Når tok du ut staven? Tusen takk 🤩 Tok den ut 17. juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZS34 Skrevet 10. august 2021 #1117 Del Skrevet 10. august 2021 (endret) Guuud.. trodde jeg aldri skulle skrive på sånn forum. Dpo 4 etter positiv el cd 17. driver å innbiller meg både ømme nipples og murringer på Nedre Høyre mage. Jeg vet jeg hadde el fra venstre eggleder sist måned. 34 år og pp 7, selvom vi kanskje har kun lagt aksjer 2-3 pp ift fertil periode. Denne pp var første gang jeg prøvde el test!! Bruker FF appen for første gang! Jeg tror egentlig ikke det har gått denne gang, men jeg forstår ikke hvorfor jeg får symptomer, som også er el og pms symptomer, når jeg aldri har pleid å ha verken pms eller el smerter. Er det fordi dette er første gang jeg «kjenner etter»? Noen andre som har den samme opplevelsen? Endret 10. august 2021 av ZS34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 10. august 2021 #1118 Del Skrevet 10. august 2021 ZS34 skrev (5 minutter siden): Guuud.. trodde jeg aldri skulle skrive på sånn forum. Dpo 4 etter positiv el cd 17. driver å innbiller meg både ømme nipples og murringer på Nedre Høyre mage. Jeg vet jeg hadde el fra venstre eggleder sist måned. 34 år og pp 7, selvom vi kanskje har kun lagt aksjer 2-3 pp ift fertil periode. Denne pp var første gang jeg prøvde el test!! Bruker FF appen for første gang! Jeg tror egentlig ikke det har gått denne gang, men jeg forstår ikke hvorfor jeg får symptomer, som også er el og pms symptomer, når jeg aldri har pleid å ha verken pms eller el smerter. Er det fordi dette er første gang jeg «kjenner etter»? Noen andre som har den samme opplevelsen? Er nok mer vanlig å legge ekstra merke til alle mulige symptomer fra kroppen når man er prøver Men så kan du få ulike symptomer på PMS hver måned. Kroppen er god på å lure oss. Velkommen til forumet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZS34 Skrevet 10. august 2021 #1119 Del Skrevet 10. august 2021 Fame skrev (5 timer siden): Er nok mer vanlig å legge ekstra merke til alle mulige symptomer fra kroppen når man er prøver Men så kan du få ulike symptomer på PMS hver måned. Kroppen er god på å lure oss. Velkommen til forumet Tusen takk!! Det er nettopp det som er rart med denne måneden, jeg har aldri opplevd å ha pms, eller det har vært såpass svakt at jeg har ikke vært bevisst på det. Superheldig sånn sett. Men som du sier, nå legger jeg merke til alt 😅 Kanskje spesielt pga appen 🙈 Jeg får smøre meg med tålmodighet den neste uken😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ValarMorghulis Skrevet 10. august 2021 #1120 Del Skrevet 10. august 2021 1 eller 2 IKM nå, og TR er enda ikke i sikte. Ingen spotting, kun utflod som var litt uvanlig (slimete?) i går. Kjente antydning til mensmurringer både i går og søndag, men det gikk over etter noen minutter. TR er vanligvis forutsigbar hos meg, med ganske fast mønster hver måned. Aldri gått over tiden før. Har 25-27 dagers syklus, og ingen spotting eller murring i dagene før TR kommer. Murringer pleier her å være et sikkert tegn på at det kommer masse friskt blod innen 2 minutter, så da er det vanligvis bare å komme seg på badet og sette inn menskoppen. Ikke denne gangen. Er nå straks ferdig med syklusdag 28. Har ikke følt meg gravid denne syklusen, da PMS-symptomene har vært helt lik som i alle andre lutealfaser. Kjøpte likevel en RFSU-test da jeg var 11 eller 12 DPO, kun for at jeg ikke skulle bli skuffet når TR kom. Den var negativ, så jeg innstilte meg da på at TR ble å komme noen dager senere. Nå som jeg faktisk er forsinket så kan jeg ikke unngå å håpe litt likevel. Kan det være mulig at det har klaffet i første PP??? Det føles alt for godt ut til å være sant.😩 Kommer hjem fra ferie snart, og skal ta en test hvis TR ikke dukker opp før det. Krysser fingrene for at det er en liten spire der inne, og ikke bare syklusen som har begynt å tulle nå som vi skal i gang med prøvingen… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå